Bigger، Longer & amp؛ راهنمای بازاریابی توییتر باز نشده

Bigger، Longer & amp؛ راهنمای بازاریابی توییتر باز نشده

فرض کنید شما در حال حاضر با اصول توییتر آشنا هستید و هدف فعلی شما افزایش شمار پیروان شما است. آیا می خواهید تکنیک های پیشرفته یاد بگیرید؟ سلام، نام من Tim است و من کاملا مطمئن هستم که شما در اینجا از حساب توییتر خود به اینجا آمده اید.


خوب، شما این زمان را گرفتید چون ادعای فوق برای همه اعمال نمی شود، اما من مطمئن هستم که این پست در توییتر داغ است! چگونه می توانم بدانم که هنگام نوشتن اولین پاراگراف؟ بیا بیا دنبال راهنمای توییتر هستم - فقط از راهنمایی های زیر استفاده می کنم تا آن را ویروسی کنند!

مبانی توییتر قسمت 1: ایجاد یک حساب توییتر (راه راست)


فرض کنید شما در حال حاضر با اصول توییتر آشنا هستید و هدف فعلی شما افزایش شمار پیروان شما است. علاوه بر این، شما به کسانی که پیروان اختصاص داده شده را می خوانید که توییت خود را خوانده اند و مهمتر از آن آنها را به پیروان خود باز کنید تا محتوای شما را گسترش دهند.
فقط در صورتی که مطمئن نیستید که منظور من از طریق اصول چیست، یک تازه کار سریع وجود دارد.


نام کاربری: اولین معضل که بیشتر صاحبان کسب و کار در هنگام ایجاد حساب توییتر با آن مواجه هستند این است که آیا از یک نام شخصی یا یک نام تجاری استفاده کنید. جوانب مثبت و منفی با هر دو وجود دارد، اما من فکر می کنم که داشتن یک نام تجاری بیشتر برای مارک های بزرگ ایجاد شده مفید است زیرا مردم قبلا آنها را می شناسند و مایل به دنبال آن هستند.


اخیرا برخی مشاوره برای یک شرکت سازنده وبسایت انجام دادم و پیشنهاد دادم که از یک حساب مارکدار به یک حساب شخصی از بنیانگذار و مدیرعامل خود، از آنجا که افراد به احتمال زیاد به دنبال یک شخص جالب، که آنها انتظار دارند چیزهای با ارزش را جلب کنند، به جای بعد از یک سازنده وبسایت، که به نظر میرسد، چیزی جز اسپم نیست.


نام کاربری توییتر شما باید منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. به خاطر داشته باشید که مردم باید آن را به خاطر بسپارند - آنها را بیش از حد تایپ نکنید.


بیوگرافی: فقط 160 کاراکتر وجود دارد که باید برای ارسال آن به تویتربورد در مورد شما، شرکت خود و آنچه شما در مورد آن خواهید خواند، وجود دارد. بیو شما در اطراف توییتر در کنار تصویر نمایه شما استفاده می شود و افراد بخش زیست را بخوانند تا تصمیم بگیرند آیا شما را دنبال کنند یا خیر. هر فردی که پیروی می کند، یک ایمیل با یک بازنگری از مشخصات شما از جمله بیوگرافی شما دریافت خواهد کرد. آیا شما فکر می کنید آنها به اندازه کافی علاقه مند به دنبال شما هستند؟
بیو من احتمالا بهترین نیست، اما سعی کردم آن را از جمعیت جدا کنم. بهترین عمل بیوگرافی به طور خلاصه نشان می دهد که شما چه کسی هستید و چه چیزهایی دیگران را دریافت خواهید کرد اگر از شما پیروی کنند. من اغلب قبل از دنبال کردن یک سوال از خودم دو سوال دارم:


برخی افراد واقعا از این نکات انگیزشی دور هستند و از Bio خود برای نشان دادن یک کتاب الکترونیکی رایگان به هر دنبال کننده جدید استفاده می کنند، اما این به نظر می رسد به نوعی ناامیدانه برای من است.
تصویر: افرادی که در توییتر بیشتر از عکس شخصی خود به عنوان نماد خود استفاده میکنند. من فکر می کنم این به این دلیل است که توییتر یک ابزار قدرتمند برای نشان دادن شخصی است و شما ممکن است پیروان خود را به رسمیت شناختن خود بشناسید.


رای من برای انطباق است - اگر عکسی غیر عکاسی وجود داشته باشد که در اطراف وب (انجمن ها، نظرات، پست های مهمان) استفاده می کنید، فکر می کنم شما باید از آن در توییتر استفاده کنید تا افرادی که عکستون خود را در اطراف وب مشاهده کرده اید .
لینک وب: چرا شما فرصتی برای تبلیغ وب سایت خود در پروفایل توییتر خود ندارید؟ علاوه بر این، در اینجا Hubspot در مورد تاثیر لینک وب بر تعداد پیروان خود می گوید:


سابقه و هدف: شما میتوانید به راحتی پس زمینه توییتر سفارشی ایجاد کنید، اما آیا وقت و تلاش خود را صرف آن میکنید؟ اول از همه، حساب توییتر شما جذاب تر خواهد شد - اما این کاملا واضح است؟ درست است؟


چه چیزی است که مشخص نیست این است که با یک پس زمینه خوب طراحی شده که شما یک فرصت حضور در یکی از آن ویترین پس زمینه توییتر هزاران نفر از نمایه خلاقیت خود را می بینند و ممکن است پیروان جدید شما شوند.

مبانی توییتر قسمت 2: دنبال کردن افراد راست


اکنون، که مشخصات توییتر شما کامل است و به دنبال بهترین شیوه ها است، وقت آن است که به دنبال برخی از افراد باشید. به دنبال "افراد راست" نه تنها شما را به روز نگه دارید با تمام آخرین اخبار در تو رفتگی در دیوار شما و به شما کمک کند شبکه، اما همچنین بر روی نحوه استفاده از توییتر خود را در موتور توصیه می کند. هر بار که به دنبال کسی هستید، به نوعی با آنها ارتباط دارید.
با استفاده از موتور پیشنهادی خودکار توییتر، من باید فرض کنم شما ترجیح می دهید با افرادی که با چیزی مشترک به اشتراک می گذارید ارتباط برقرار کنید. این ممکن است محل زندگی شما باشد، زمینه ای که در آن کار می کنید، یا یک حلقه از دوستان و آشنایان متقابل.
افرادی را که میشناسید دنبال کنید: این نوک شماره یک است. شما ممکن است خواندن برخی از وبلاگ ها و یا وب سایت های مربوط به موضوع که شما علاقه مند است. بسیاری از نویسندگان مشخصات توییتر خود را در انتهای پست ذکر شده است. آنها را دنبال کنید زیرا ممکن است بسیاری از چیزهای جالب را بشنوند.


جستجوی توییتر: هر واژه ای که در توییتر جستجو می کنید در حال حاضر به چهار جستجو مستقل تقسیم می شود. توییت ها، توییت ها با پیوندها، توییت ها در نزدیکی شما و افراد. حتی بیشتر از آن وجود دارد - این راهنمای عالی SEJ را بررسی کنید برای تبدیل شدن به یک نینجا جستجوی توییتر.


لیست توییتر: لیست توییتر راه توییتر برای اجازه دادن به کاربران در گروه بندی پروفایل ها (و توییت های آنها) با یکدیگر است - شما می توانید لیست هایی را که افرادی که دنبال می کنید را بررسی کنید. همچنین میتوانید بررسی کنید که آیا شما لیست شده اید و ببینید که با شما در لیست قرار دارند


راهنماهای توییتر: مکانهایی هستند که حسابهای توییتر مرتب مرتب و طبقه بندی شده اند.


برای نام چند: لیست، WeFollow، JustTweetIt، TweetFind. آنها را مرور کنید و مطمئن هستم که برخی از افراد جالبی را دنبال می کنید. به هر حال، چرا خودت را اضافه نمی کنی؟


لیست های سفارشی: وبلاگنویسان همیشه برای ایجاد لیست ها استفاده می کنند: "10 بهترین کتاب های بازاریابی"، "20 Coolest Design Blogs"، "15 سایت های نشانه گذاری اجتماعی" - همه شما آن را می دانید. روند جدید، افراد برتر در هر صنعت هستند که در توییتر دنبال می کنند: طراحان، وبلاگ نویسان، بازاریابان، کارشناسان جستجوگرها، گوروهای رسانه های اجتماعی و غیره.


یک زن و شوهر از گوگل برای این لیست ها جستجو می کنند زیرا ممکن است بعضی از افراد سرد را دنبال کنند. اگر شما نمیتوانید لیستی در مورد طاقچه خود پیدا کنید، باید آن را ایجاد کنید و شاید بعضی از پیروان جدید را فقط برای اینکه نویسنده آن فهرست هستید.


ابزارهای آنلاین: مقدار زیادی از ابزارهای توییتر برای کمک به پیروان شما را پیدا کرده و مدیریت می کند. من نمی خواهم هر یک از آنها را تبلیغ کنم، بنابراین فقط همه آنها را امتحان کنید تا ببینید کدامیک از بهترینها برای شما مناسب است.


بازی در اطراف: همانطور که قبلا گفتم، توییتر دارای یک موتور توصیه عالی است، بنابراین هنگامی که شما با توییتر شروع به پخش می کنید، توصیه های زیادی خواهید کرد. ابزار قدرتمند "Who To Follow" را چک کنید، که برای خودش صحبت می کند.


من می خواهم شما را بررسی کنید عالی مطالعه یان لوری بر کیفیت پیروان توییتر او شروع به جمع آوری داده ها پس از آنکه یک مرد اسپم بود که 32000 پیرو را یکی از پست های خود را بازتویید. شما ممکن است انتظار داشته باشید که یک نفر از طرف یک شخص با چنین پیروزی بزرگی به شما آدرس های زیادی از کلیک و بازخوانی های بیشتر داده شود. خوب، آنچه که یان دریافت کرد تنها سه کلیک بود.


من بقیه داستان را نمی گویم، زیرا خیلی سرد است که بازنویسی شود. قدرت توییتر درباره تعداد پیروان شما نیست، بلکه درباره کیفیت محتوای شما و پیروان شما نیست.


در این قسمت از راهنمای من به شما آموزش خواهم داد که چگونه پیروان کیفیت را به دست آورید.


فکر کنید: بله، این نخستین نوشتۀ من است. اما من فکر می کنم این قوی ترین است. فکر می کنید که شما افراد جدید را دنبال می کنید و فکر می کنید که چه تعداد از آنها در نهایت در خوراک توییتر شما قرار دارند. سپس همان چیزهایی را که آنها انجام دادند را برای شما دنبال کنند. اگر از من بپرسید، بیشتر از افرادی که وبلاگ دارند، دنبال می کنم.
وقتی یک پست هوشمند را می بینم، بهترین کار را برای یافتن نویسنده در توییتر انجام خواهم داد، آنها را دنبال می کنم و شاید حتی کمی ارتباط برقرار کنم. دومین راه من برای پیروی از مردم این است که آنها @ من را در صدای جیر جیر خود به من نشان بدهند. معمولا نمایه آن شخص را بررسی می کنم و اگر به من احترام می گذارد - من آنها را دنبال خواهم کرد.


برای پیروان دنبال کنید: این تاکتیک شناخته شده ترین است تا شمار پیروان خود را افزایش دهد و براساس جدیدترین اختلال روانشناختی به نام ISFBaG (من باید دنبال گناه برگشت). وقتی شخصی را دنبال می کنید، آنها یک اخطار نامه الکترونیکی دریافت می کنند و ممکن است شما را دنبال کنند. شما می توانید مردم را از طریق رابط توییتر دنبال کنید، از بعضی از ابزارهای آنلاین استفاده کنید یا حتی اسکریپت ها را ایجاد کنید، که به طور خودکار افرادی را دنبال می کند که کلمات کلیدی خاصی دارند.
مطالعه دیگری توسط Hubspot نشان می دهد که میزان پیروی از پیروان شما به طور چشمگیری بر شانس شما برای پیگیری باز خواهد گشت. به طوری ایده آل شما باید تعداد افرادی را که دنبال می کنید پایین نگه دارید تا تعداد پیروان خود را حفظ کنید - به این ترتیب احتمال بیشتری برای پیگیری دارید.


مردم ممکن است فکر کنند که تعداد زیادی از پیروان اعتبار خود را به حساب خود اضافه خواهند کرد. خوب از هم اکنون آنها نمی توانند شما را فریب دهند! با مقایسه تعداد پیروان به تعداد لیست ها، اعتبار یک حساب توییتر را آسان می کند. رند از SEOmoz دارای یک لیست در 7.6 پیرو (24،368 پیروان/3،187 لیست = 7.6). اگر نسبت بیش از 10 باشد، این یک سیگنال است که یک فرد یک اسپمر است که بعد از جرم زیادی انجام می دهد.


مسابقه ای را اجرا کنید: مردم عاشق رقابت، آزادانه می شوند - چنین حوادث همیشه توجه زیادی را جلب می کنند. مسابقات کلاسیک در شبکه های اجتماعی خوب عمل می کنند، اما اگر شما می توانید از یک رویداد فوق العاده منحصر به فرد فکر کنید، ممکن است عواقب حضور اجتماعی شما را ایجاد کنید.
یک داستان جالب وجود دارد، من می خواهم به اشتراک گذاری (NSFW کمی) چگونه ستاره پورنو هلندی بسیاری از مردم را به دنبال او را جذب کرد! در عرض چند روز از آن ادعا حدود 15000 طرفدار داشت، اما قبل از اجرای یک مسابقه، باید دوبار فکر کنید.


بدانید که چه کسی محتوای شما را به اشتراک می گذارد: هنگامی که برخی از محتویات را به صورت آنلاین منتشر می کنید، سعی کنید که در مورد آن چه می نویسد. شما قبلا می دانید که این افراد از کار شما قدردانی می کنند، بنابراین معمولا از یک پیام "متشکرم" برای دریافت پیگیری از آنها استفاده می شود.


تبلیغ توییتر خود را تبلیغ کنید: این احتمالا محبوب ترین و واضح ترین توصیه است، بنابراین من تا آخرین لحظه را ترک کرده ام.


از آدرس حساب توییتر خود در هر کجا که می توانید استفاده کنید: امضا های ایمیل، پروفایل های رسانه های اجتماعی، امضاهای انجمن، نظرات وبلاگ، کارت های کسب و کار و غیره. در اینجا هیچ علمی راکتی وجود ندارد، فقط از هر فرصتی که می توانید به اشتراک بگذارید حساب توییتر.


خوشحالم که چند تا پیروزی داشته باشم، اما بعد از همه چیز برای شما مهم است. شما ممکن است نکات من برای پیروان کیفیت را دنبال کنید، اما هنوز این بدان معنا نیست که آنها با شما ارتباط برقرار کنند و به شما در گسترش محتوای شما کمک کنند. آنچه شما نیاز دارید، برقراری روابط با آنها است تا آنها بتوانند بدانند که چه کسی هستید و بهروزرسانیهای شما را بخوانید.


پیروان خود را پاداش دهید: شما می توانید این کار را با دنبال کردن انجام دهید یا به جای آن می توانید از آنها بخاطر پیروی از شما در پاسخ یا پیام مستقیم تشکر کنید. فقط با کسانی که پیام های مستقیم مستقیم را نادیده می گیرید که هیچ کس در مورد آنها اهمیتی ندارد. سعی کنید یک پیام شخصی با اطلاعاتی ارائه دهید که ممکن است گیرنده باشد.
Retweet دیگران: افرادی که در توییتر هستند، به طور منظم به بازخوردهای خود نگاه می کنند. بنابراین، صدای جیر جیر شخص دیگری را باز کنید و یک نظر شخصی برای آن اضافه کنید - این یک راه عالی برای آشنا شدن است و شروع به برقراری ارتباط با افرادی که دنبال میکنید و پیروان خودتان.


یادداشتهای عمومی: #FollowFriday یا #ff فرصتی عالی برای نشان دادن تقدیر شما به کسی است که به طور عمومی از حساب آنها ذکر شده و دلیل دیگری برای دنبال کردن آنها است. با این حال، لازم نیست تا جمعه صبر کنید تا این کار را انجام دهید.
لیست توییتر: هنگامی که کسی را به یک لیست توییتر اضافه میکنید، در مورد آن اطلاع داده نمیشود، اما ممکن است زودتر یا بعدا آن را در خود پیدا کند. احترام به نام لیست توییتر را برای نشان دادن برخی از قدردانی به افرادی که در آنجا لیست کرده اید، ایجاد کنید. من واقعا خوشحالم هر وقت کسی به من یک لیست مربوط به بازاریابی اضافه می کند. (این یک تماس به عمل بود :)) با دنبال کردن فهرست افراد توییتر دیگران می توانید توجه بیشتری را نیز به خود جلب کنید، زیرا ممکن است افراد دیگر لیست های خود را بررسی کنند.
لیست توییتر نینجا نکته # 1: به دنبالlistwatcher به عنوان آن را به شما DM ارسال هر بار که کسی اضافه می کند، شما را از لیست خود را حذف، و یا تغییر لیست خود را. بودن در لیست ذکر شده، دلیلی است برای تماس با شما و تشکر از شما (یا چیز دیگری اگر حذف شد).
لیست توییتر نینجا نکته # 2: یاد بگیرید چگونه با استفاده از سرویس آنلاین فرمولیست ها .


افرادی را دنبال کنید که @ شما را ملامت می کنند این یک راه عالی برای نشان دادن قدردانی شما از ذکر نام است و علاوه بر این، فرد را به بررسی دقیق تر در نمایه شما و آنچه شما در مورد صدای جیر جیر می شود.


علاقه مندی های توییتر: در حال حاضر این ویژگی به طور گسترده ای مورد استفاده نیست، اما من فکر می کنم این را نیز می توان به عنوان یک نوع قدردانی در نظر گرفت.
هر صدای جیر جیر که شما به دلخواه توییتر خود اضافه می کنید، در نمایه خود در زیر برگه «مورد علاقه» ذخیره می شود. من شک دارم که نویسنده یک صدای جیر جیر آن را ببیند، اما بعضی دیگر ممکن است فواید مورد علاقه شما را مفید ببینند و دلیل دیگری برای پیروی شما باشند.
TweetChats: این یک رویداد آنلاین به طور منظم برنامه ریزی شده است که مناسب برای شبکه است.


به عنوان مثال، شما می توانید #seochat را چک کنید - این یک چت بازاریابی جستجو است که هر هفته برگزار می شود. اگر شما موفق به پیدا کردن TweetChat بر روی موضوع خود، شاید شما باید خود را راه اندازی کنید.

توییتر نینجا قسمت 1: گرفتن Retweets


در نهایت، هدف هر صدای جیر جیر باید توجه شود و توسط دیگران بازتوییت شود. اگر فکر میکنید توییتهای شما به اندازه کافی درگیر هستند، سعی کنید اندازه CTR (Click Through Rate) را برای هر لینکی که صدای جیر جیر شما را میبیند، سنجید. این را می توان به راحتی با سرویس کوتاه کردن Bit.ly URL انجام داد، فقط در پایان هر URL کوتاه یک + اضافه کنید و آمار را مشاهده خواهید کرد. در بیشتر موارد، متوجه خواهید شد که این تعامل به همان اندازه انتظار نمی رود. بنابراین برای بهبود آن چه کاری می توانید انجام دهید؟ اجازه می دهد ... & h2>

را ببینید
معیارهای توییت: تقریبا همه چیز را می توان اندازه گیری کرد، از جمله توییت ها. رند فیشینک در تحقیق عالی خود سعی کرد CTR خود را از محاسباتش محاسبه و بهبود دهد. این نتیجه چندین فایروال بود:


تقاضای بازتوییت: مطالعه توسط دن زارلله نشان می دهد که شما به راحتی می توانید ReTweetability خود را افزایش دهید و به سادگی از طرف پیروان خود بخواهید که یک retweet را بخوانند. فقط پنج حرف می تواند تغییر کند - "PLS RT"


چه به صدای جیر جیر: شما در حال حاضر می دانیم که توییت در موضوعاتی که مردم از شما انتظار می رود یک CTR بالاتر است. علاوه بر آن، مطالعه دیگری که توسط دن Zarrella نشان می دهد این واقعیت است که توییت درباره توییتر انجام واقعا خوب است. (به یاد داشته باشید من قول داده این پست را در توییتر تواند گرم؟ :)) شما همچنین می توانید نشانه و اخبار سرویس های مختلف برای کشف آنچه داغ و روند و صدای جیر جیر در مورد آن استفاده
تگهای

.
هنگامی که به صدای جیر جیر: آمار زیادی در مورد این است که نشان می دهد متفاوت است، اما به طور کلی بهترین زمان برای بازخوانی در ایالات متحده 4 PM است و بهترین روز جمعه است. بنابراین، هنگامی که برنامه های مهم ترین توییت های خود را تنظیم می کنید، سعی کنید به آن ها بچسبید.

توییتر نینجا قسمت 2: نکات متفرقه


استفاده از وب سایت خود را در در صورت داشتن یک وب سایت یا وبلاگ، چرا از آن برای تبلیغ حساب توییتر خود استفاده نکنید؟ کاربران وردپرس می توانند این انتخاب فوق العاده از پلاگین توییتر را بررسی کنند و بقیه می توانند از نمایشگاه نحوه چسباندن خوراک توییتر خود به طراحی وب سایت خود، الهام بگیرند.


استفاده از Hashtags: این ویژگی برای پیوند دادن توییت در اطراف یک موضوع خاص استفاده می شود.


پیگیری گوگل SERPs: شما به راحتی می توانید پیام مستقیم روزانه وب سایت خود را با استفاده از TweetedRanks ( ابزار رایگان).


صفحات وب سایت خود را سریعتر نشان دهید: آزمایش اخیر نتیجه گرفت که یک صدای جیر جیر که 3 retweets یا بیشتر می شود، در افزایش زمان و سرعت که صفحه صفحه توییتر آنرا نشان می دهد، کمک خواهد کرد.
HootSuite Hootlet: باید اعتراف کنم که HootSuite یک ابزار است که به طرز چشمگیری تجربه تودرتو من را بهبود می بخشد. به طور خاص من با ابزار bookmarklet خود وسواس دارم.


شما فقط آن را به بوک مارک های خود بکشید و وقتی می خواهید پست را در توییتر به اشتراک بگذارید، فقط بر روی نوار نشانک کلیک کنید و پنجره پیام ظاهر می شود. مهم تر اینکه شما می توانید توییت های خود را از این پنجره Hootlet برنامه ریزی کنید. این بهترین ابزار توییتر من است که تا کنون استفاده کرده ام.


این است! پایان راهنمای بازاریابی توییتر من، اما پایان دادن به ایده های خلاقانه و راه های استفاده از توییتر برای فروش خود، محتوای شما، شرکت شما یا محصولات شما نیست. src = "0.jpg
مقالات مرتبط