AMP گوگل برای وب چیست؟

2018/09/26
این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
AMP گوگل برای وب چیست؟

اگر تا کنون با استفاده از AMP با استفاده از جستجوی گوگل مواجه شده اید، می دانید که آنها در مورد سرعت به شوخی نمی پردازند. (شما همچنین می توانید این مقاله را در قالب AMP مشاهده کنید ).


ترکیبی جاوا اسکریپت ناسازگار، منابع استاتیک، کش، CSS درون خطی و سایر تنظیمات اطمینان حاصل کنید که صفحات فوق العاده سریع بارگذاری می شوند.

جعبه ابزار طراح وب نامحدود دانلود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون،
اما، یک سال به این پروژه، همه ناشران در واقعیت های فعلی AMP فروخته نمی شوند. خلاصه خوبی از کاستی های AMP به تازگی توسط برنامه نویس Kyle Schreiber منتشر شده است.


Schreiber به شدت از مسائل مربوط به به اشتراک گذاری صفحات با توجه به ساختار URL AMP (که گوگل از آن
سود می برند. آنها شاهد افزایش ترافیک و سرعت هستند که قطعا سقف بالایی پروژه را نشان می دهد.

فشار دادن (و کشیدن) وب به جلو


در طول سالها، گوگل یک شرکت است که به دنبال تغییر بهتر وب برای بهتر شدن است:


همراه با الگوریتم های جستجوی همیشه در حال رشد، گوگل به طور مداوم جهت وب را تغییر می دهد. AMP تنها گام دیگری در این فرآیند است. در حالیکه اعمالشان به طرق گوناگون آلترویست است، اگر این موجودیت تنها اندکی تغییر کند، تعجب می کند.


هنگامی که همه ما احساس مجبور به تغییر آنچه که ما انجام می دهند به لطفا گوگل، همه به نظر می رسد کمی مانند زور دوستانه. اشتباه نکنید - گوگل سرویس های برجسته ای ارائه می دهد. و در عوض، ما از ما می خواهیم برخی از اطلاعات ارزشمند آنها را فراهم کند. این یک توافق است که اکثر ما تمایل داریم.


اما AMP به نظر می رسد چیزهایی را به سطح بالاتری می دهد.

دلایل افزایش AMP به بالا


علیرغم هر گونه نگرانی در مورد یک اپلیکیشن گوگل، دلایل محکمی برای اینکه می خواهید AMP را امتحان کنید، وجود دارد:


AMP واقعا توانایی استفاده از محاسبات عظیم گوگل را دارد تا سایت های دیگری را پیچیده کند و آنها را ساده کند. این خود به خود جالب است.


به نظر می رسد که برخی از ناشران بزرگ در این نمایشگاه به این نتیجه رسیده اند که این تکنولوژی در حال پیشرفت در مسیر طولانی است. بنابراین، هر گونه مشکلی که در حال حاضر وجود دارد (امیدوارم) از AMP تکامل پیدا شود.

Time Tell Will


در اینجا و در حال حاضر، AMP به عنوان یک موفقیت یا شکست به نظر می رسد دشوار است. ایده AMP برجسته است. اجرای تا کنون کمتر از کامل بوده است.


من تعجب می کنم که اگر چه، انگیزه ناشران کوچک برای رفتن با هم با AMP. هیچ توافقی برای درآمد وجود ندارد و گوگل اجازه می دهد تا فقط انواع خاصی از تبلیغات را در صفحات بهینه سازی شده اجرا کنند. سایت های کوچکتر که به درآمد آگهی برای بقا بستگی دارند، می توانند صدمه ببینند.


صرف نظر از کاستی ها، در بعضی موارد، همه به نظر می رسد کمی اجتناب ناپذیر است. نگه داشتن گوگل در وب بدان معنی است که در برخی موارد شما یا قصد دارید با برنامه خود کنار بیایید و یا پشت سر گذاشت.
به عنوان آزاد و باز به عنوان ما می خواهیم به اعتقاد وب است، شاید بیشتر از یک رشته اقتدارگرایانه وجود دارد. حتی اگر با خیرخواهی صحبت شود، گفته می شود که چه کاری باید انجام دهد و چه کجا باید باشد، در مقابل دانه وب است.


در سمت روشن، AMP یک نوع بزرگ و طولانی مدت پروژه است. بنابراین انتظار می رود که مسائل و نگرانی ها در خارج وجود داشته باشد. آزمایش واقعی این است که چگونه Google پاسخ دهد.
اگر آنها مایل و قادر به گوش دادن به ناشران آنلاین هر دو بزرگ و کوچک، هنوز هم امیدواریم که AMP برای همه درگیر شود.

src = "0.jpg
مقالات مرتبط