35   فونت جالب   که باید آنها را ببینید

این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
35   فونت جالب   که باید آنها را ببینید

این که آیا شما برای وب یا برای چاپ طراحی می کنید، می خواهید تلاش های خود را به نمایش بگذارید. همانطور که هر گرافیک عالی و طراح وب می داند، تایپوگرافی که استفاده می کنید بسیار بیشتر از چند حرف روی یک صفحه یا صفحه است - فونت هایی که استفاده می کنید می توانید یک داستان را بگویید.


چهره های فونت سفارشی در طرح های سراسر وب و در چاپ وجود دارد. بنابراین، اگر فونت را با فاکتور "wow" دنبال می کنید، شما در حال شانس هستید.

همه فونت ها شما می توانید برای


توجه: ما یک مجموعه تازه از فونت های سرد و مدرن ایجاد کرده ایم! میتوانید آنها را اینجا ببینید - 400+ بهترین مجموعه فونت مدرن برای 2015.


فهرست مطالب:


ما وب را برای پیدا کردن 35 فونت جذاب و جذاب و نمونه هایی از تایپوگرافی هوشمندانه و خلاقانه که شما واقعا نمی خواهید از دست برود، انجام دهید. تایپوگرافی یکی از مهمترین بخش های هر طراحی است.




شگفت زده شده است فونت serif خنده دار است که فوق العاده سرد و عالی برای انواع طرح ها است. اثر لکه بر روی حروف، این نوع را بیشتر از یک عنوان اصلی می سازد. شما می توانید از این برای یک کل مجموعه ای از طرح های چاپ شده یا آنلاین استفاده کنید و برای مجموعه ای از صنایع مختلف.




ستفرس ستون یک فونت بسیار تزئینی است که دارای یک پانچ است. ترکیبی از خطوط و گوشه های تیز و نکات جالبی از لغزش آن، این را برای آرم چشم نواز و به یاد ماندنی می سازد. باز هم این تایپوگرافی بهتر از بلوک های کوچکتر متن است، اما نوع مدرن کامل است.




خنک و دمدمی، نوار یک فونت چشمگیر و جایگزین است. هر شخصیت با یک جزئیات روبان به پایان می رسد، واقعا اضافه کردن ابعاد اضافی به نامه ها و طرح های شما. خطوط جفت خطی خشن با منحنی های عمیق برای یک قلم روبرو می شود، مناسب برای عنوان ها و اظهارات جسورانه است.




الماس یک فونت تجربی، هندسی است که به راحتی قابل خواندن است، اما همچنان به توجه توجه می کند. شکل گیری منحصر به فرد شخصیت ها، همراه با فاصله و انحنای آن، باعث می شود این شاه از فونت های فوق العاده سرد باشد. اگر شما به دنبال بیانیه هستید، این فونت برای شماست.




میهن پرستی خود را با این فونت الهام گرفته از "ستاره ها و خطوط"، American Donuts نشان دهید. با ظاهر به عنوان نامناسب به عنوان نام خود، این فونت مناسب برای هر طراحی Retro Americana است. به یاد ماندنی از تولد الویس، این به نظر می رسد بر روی پوستر، فلیکر، و یا بروشور.


اگر شما همیشه می خواستید نام خود را در چراغ ها ببینید، Showtime فونت مناسب برای ایجاد این رویاها واقعیت است. هر شخصیت توسط نقاط احاطه شده است، و هنگامی که در براکت قرار می گیرد، توهم علامت بوردو را نشان می دهد. چه راهی بهتر برای ایجاد سرصفحه خود؟ ::




با ویژگی های هوشمندانه، ویژگی های منحنی و ضخامت منحصر به فرد به کاراکترها، برنج تند یک فونت رایگان دانلود است. همپوشانی کامل یکپارچهسازی با سیستمعامل و مدرن؛ این نوع در هر وب سایت یا قطعه ای از بازاریابی چاپی، یک بیانیه جسورانه ایجاد می کند.




در ادامه یکپارچهسازی با سیستمعامل، احساس 60 سالگی، Blomster به روزهای «قدرت گل» گره خورده است. جزئیات گل گل زیبا ممکن است برای بلوک های بزرگ متن زیاد باشد. اما این به نظر می رسد که بر روی پوستر یا سربرگ قرار دارد. شما می توانید زنان و دوستداران یکپارچهسازی با استفاده از این فونت را هدف قرار دهید؛ امکانات بی پایان هستند.




تازه، بد بو، و جوان؛ GOTA فونت عالی برای طرح های معاصر است. اگر میخواهید به مخاطبان جوان دسترسی پیدا کنید، این فونت است که توجه شما را به خود جلب می کند. GOTA در تقریبا هر نوع طراحی گرافیکی کار خواهد کرد، اما ما فکر می کنیم که بهتر است در پوسترها، تی شرت ها و آرم ها قرار بگیرد.


لوگوی کلاس و زرق و برق را به طرح های خود اضافه کنید با Champagne & amp؛ تایپوگرافی خودروهای لیموزین انحنای حروف، چرخاندن و ردیابی فونت و کل «احساس» این را فونت کامل برای یک محصول به بازار ارائه می دهد.




Amadeus یک فونت با یک احساس واقعی موسیقی است. هیچ چیز طبیعی در مورد این نوع وجود ندارد که باعث می شود آن فوق العاده باحال باشد. یک بیانیه ایجاد کنید و از آن به عنوان یک عنوان استفاده کنید یا فاکتور wow را به طرح های خود اضافه کنید و از آن استفاده کنید.




وستون یکی دیگر از فونت های زیبا و طراحی شده است. انحنای ظریف و اصلاح فونت آن را انتخاب مناسب برای یک تیتر یا لوگو می کند. به اندازه کافی ساده است که بتوان آن را به راحتی خواند - هر دو روی صفحه و در چاپ - اما به اندازه کافی متفاوت است تا طرح های شما را پاپ کند.




همه چیز در مورد Cheri فوق العاده دخترانه است. ارنینگ می بیند که حروف همپوشانی دارند و اثر سه بعدی شخصیت ها فقط به لمس زنانه اضافه می کند. اما آنچه برای ایده آل برای طرح های دوستدار زنانه ایده آل است، قلب های ناز بالاتر از "من" و "ج" است و دوره ای شکل قلب است. ایده آل برای یک پروژه طراحی رمانتیک.




الکیس با این فونت رایگان وحشی وحشی را به وبسایت خود منتقل کنید. اثر چوب حک شده و تغییر در ضخامت آن را به ظاهر واقعی DIY می دهد.


ساده، اما موثر، اگر شما ایجاد طرح برای خرده فروشان مواد غذایی؛ Fat Frank فونت برای اشتها آور است. شخصیت های چاق هستند زیبا و دمدمی و به شما بارهای اتاق اجازه خلاقیت خود را با شما فرار.




با یک هوا از رمز و راز و اشاره شبح و احاطه آن، Little Trouble Girl فتوشاپ به دنبال فریب خورده است برای ارتقاء طرح های خود را. با جزئیات کوچک گل کوچک «من» فریب خورده باشید این یک فونت سخت است.




BellBottom - به عنوان نام می گوید - حس 70 واقعی به آن است. با هر شخصیتی که واقعا شلوار گشاد عصر را تشکیل می دهد، این فونت برای طرح های مدرسه قدیمی مناسب است. پس از همه، چه چیزی می گوید "خنک" بیش از 70؟


شکسته 15 فونت بسیار خلاق و اصلی است. در سبک یادداشت جبران، این فونت با استفاده از تنوع در ارجاع، پیشروی و ردیابی هر یک از شخصیت ها به شیوه ای بسیار تخیلی، کاربرد دارد. شما می توانید عنصر واقعی DIY را به وب و طرح های چاپ خود با این فونت اضافه کنید.




DAN مطمئنا یک فونت فوق العاده سرد است. شکل های منحصر به فرد و حروف الفبا، طرح های شما را از عادی جدا می کند. ما همسایگی منحنی ها را با نقاط تیز در حروف دوست داریم. این یک انتخاب عالی طراحی است. DAN یک فونت است که برای مواد آنلاین آفلاین مناسب است، زیرا ممکن است روی یک صفحه نمایشگر رویایی باشد.




Deco Neue یک فونت الهام گرفته از هنر دکو است که برای هر یک از طرح های پرطرفدار و تیزهوش کامل می باشد. فونت خلاق و شیک در چاپ یا وب به نظر می رسد. طبیعت فونت به اندازه کدهای کوچکتر متن را بهتر می کند، نه به اندازه کپی.




نه برای ضعف قلب، تب تند است قطعا یک فونت ایستادگی است. حروف دور، ساخته شده از نقاط از اندازه های مختلف، قطعا پانچ بسته. هرچند شبیه این دیگر فونت های مبتنی بر طراحی سنگین، Spotted Feather بهتر است برای بلوک های کوچکتر از متن نگهداری شود. بیش از این و چشم های مخاطبان شما صدمه خواهد زد!




فونت دست کشیده شده در حال حاضر بسیار محبوب است، و Sketchetik یکی از بهترین در اطراف است. سایه زدن حروف تنها عنصر دستنویس را تقویت می کند و فونت کامل را برای طراحی چاپ می کند.




Kingthings Gothique یک فونت الهام بخش واقعا تزئینی، تقریبا مصری است. نامه های منحنی و نزدیک بودن این کار را برای سرفصل های چاپی بهتر می کند. شاید برای وب بسیار جذاب باشد.




Fatboy Slim مانند فیس بوک 1990 DJ خود، یک فونت تازه و بد بو است. شامل عناصر هر دو قلم سبک دست نوشته و گرافیتی. این فونت مدرن بر پوستر، بیلبورد یا یک قطعه تبلیغاتی از گرافیتی کار می کند.




جوان بودن، دمدمی و تازه کردن متفاوت است، بسیار معروف فقط این است. فضای سفید در هر حرف رنگی است، و این فونت به نظر واقعا جالب توجه است. ما فکر می کنیم که این فونت در یک پوستر یا وب سایت برای یک محصول جدید بسیار جذاب نگاه می کند.




Slapstick یکی از آن فونت هایی است که در یک کارتون به نظر نمی آید. حروف لاتین، کورنینگ نزدیک، و اثر انگشت کوچک آن، یک نگاه واقعی به جوانان و فونت احساس می کند. سرد و گاه به گاه، این فونت در چاپ و یا در وب بسیار عالی است.




همانطور که از نام آن پیداست، رنگ Painted یک قلم موی شسته شده است که به نظر می رسد که با دست گرفته شده است. فلاش ها، شکل نامه و اثر محو شده همه را به عنصر DIY اضافه می کند. این فونت واقعا در پوستر، فلیکر یا سایر مواد بازاریابی چاپی کار خوبی خواهد کرد. این یک فونت تازه و دمدمی است که می تواند لمس شخصی شخصی خود را به طرح های خود اضافه کنید.




Rounded، بدون سرف فونت IceCream سودا است که فقط - بسیار، بسیار دور است. نامه های طولانی با شکل های عمیق و گرد شده جلا داده می شود. در سال 1950، در ظاهر آن، یک فونت عالی برای مواد بازاریابی چاپی الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل و وب سایتهای پرنعمت می باشد.




با ترکیب کاملی از مربع های گرد و اشکال هوشمندانه، وانیلا یک فونت عالی برای افزودن عمق به طرح های شما است. این فونت خلاق واقعا به یک مخاطب جوان یا یک محصول جوان تبدیل شده است.




فونت serif فونت GOCA LOGO بر روی شکل های نیمه دایره ای و چرخش های عمیق به منظور ایجاد یک متن به یاد ماندنی می پردازد. هر شکل به نظر می رسد مانند آن است که از یک بخش از یک دایره ساخته شده، به شما احساس واقعا گرم و باز است. این فونت ایده آل برای یک برگه، بروشور یا سرفصل است.




SeasideResort یک فونت سبک زرق و برق دار است. با یادآوری 1950s، این یک فونت بزرگ برای یک طرح مضمون یکپارچهسازی بافت است. این یک فونت فوق العاده سرد است که در مورد طرح های شما صحبت می کند.




فونت سبک گوتیک، Bridgenorth مناسب برای طرح های انتقال یک مزرعه و پرچم بالایی است. این ترکیبی از عناصر فونت سنتی گوتیک، با لبه های گرد و احساس تقریبا خشن برای تولید طراحی بسیار جالب است. عکس های پست الکترونیکی قدیمی و کمپین های بازاریابی عالی است.




فاکتور یک متن قوی و جسورانه است که قطعا در هر وب سایت یا قطعه ای از ادبیات تجاری چاپ می شود. شکل تقریبا مربع هر حرف، خطوط خشن و گوشه های تند و تیز باعث می شود که این عنوان به عنوان یک تکه تکه توجه توجه شود. قطعا یکی از جالب ترین فونت های مجموعه است!




سد Burnstown یک فونت نوآورانه بزرگ است، که مناسب برای طرح های مضمون است. اثر تابلو چوبی مناسب برای طراحی مضمون غرب وحشی است یا چیزی در کنار این خطوط. سبک گاه به گاه باعث می شود آن را به عنوان یک فونت بزرگ عنوان برجسته.


BudHand فونت فوق العاده نهایی ماست و یکی دیگر از گوهر دست نوشته است. خطوط با هم تداخل در حروف و حلقه ها و خطوط متفاوت این را واقعا برجسته می کنند. این فونت در شات پست عالی کار می کند. این لمس شخصی را اضافه می کند، اما به اندازه کافی روشن است که روی کاغذ یا روی صفحه نمایش می شود.


آیا می خواهید بیشتر؟


ما یک مجموعه تازه از فونت های سرد و مدرن ایجاد کرده ایم! شما می توانید آنها را اینجا بررسی کنید - 400+ مجموعه بهترین مدرک فونت برای 2016.
< h2>
اکنون که شما شاهد برخی از فونت های بزرگ بوده اید، می خواستیم برخی از دستورالعمل ها را در مورد چگونگی مطابقت آنها با پروژه بعدی خود ارائه دهیم. بنابراین بدون اطلاع قبلی، شروع کنیم.


به عنوان طراحان وب، طرح های ما باید هر دو قابل استفاده و جذاب باشند، اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند و یک نام را ایجاد کنند. طرح های ما باید از لحاظ فنی اثبات شده و برای خوانندگان عزیز ما مورد آزمایش قرار گیرد. با توجه به این نکته، طراحی وب قطعا یک شکل از ارتباطات است و امروزه این نوع ارتباط بسیار بسیار مهم است. به عنوان یک فرم ارتباطی، ما، به عنوان طراحان وب، صحبت می کنند و ما امیدواریم خوانندگان و بینندگان ما گوش دهند.


برای همه نوع ارتباطات مهمترین مسئله این است که بتوانیم پیام را به طور کامل انتقال دهیم. به عبارت دیگر، در طراحی وب، مهمترین مسئله این است که خوانندگان ما را در درک آنچه که ما در حال تلاش برای انتقال آن هستند را درک کنیم. این جایی است که تایپوگرافی وارد می شود. اگر متن در طراحی ما بیش از حد کوچک باشد، یا اگر مخاطب را در هنگام طراحی، مخاطب را تحریک کند، این صفحه یک نگاه دیگر نمی گیرد.


در حال حاضر، 95٪ از اطلاعاتی که در اینترنت مخابره شده است، زبان نوشته شده است. بنابراین، منطقی است که پیشنهاد شود که یک طراح وب باید ترجیحا آموزش موثر در رشتهی کلیدی شکل دادن اطلاعات کتبی به شما ارائه دهد و آن را به سادگی قرار دهید: تایپوگرافی


ازدواج از تایپوگرافی و -


هر گاه مردم از یک وبسایت که طراحی کرده اند بازدید کنید، احتمالا آنها در مورد تصاویر یا تصاویر یا صداها اهمیتی نمی دهند، بلافاصله به متن نگاه می کنند.


مردم در اینترنت امیدوارند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. آنها به دنبال اطلاعات هستند و این اطلاعات در قالب محتوای متن آمده است. چطور می توانیم پیامی را که می خواهیم در حالی که آن را در طراحی ما می خواهیم ارتباط برقرار کنیم؟
صرف نظر از چند ویژگی خاص که شما در وبسایت طراحی کرده اید، هرگز همیشه به محتوای متن بستگی دارد تا هر آنچه که می خواهید در هنگام بازدید از سایت، به دست آورد. این تنها چاپگری یک زن مناسب برای طراحی وب شما است.


پس چرا تایپوگرافی مهم است؟
بنابراین، شما می خواهید متن خود را به عنوان جذاب به عنوان امکان پذیر است. نه چشمک زدن، اما جذاب، فقط به اندازه کافی برای نگه داشتن خوانندگان علاقه مند است. به عنوان مثال، آنچه شما فکر می کنید سرفصل برای؟ درست است که سرفصل هایی به عنوان سرفصل هایی برای توجه خوانندگان وجود دارد.


اگر ما 90 درصد کار کنیم که تایپوگرافی است، قبلا می توان گفت که طراحی وب ما یک موفقیت بزرگ است.


خوانندگان مانند برت های خراب شده (بدون جرم) هستند، آنها دوست دارند آنچه را که می خواهند، زمانی که آنها می خواهند، دریافت کنند. آنها می خواهند آنچه را که در یک لحظه دنبال می کنند را دریافت کنند. به همین دلیل است که شما باید یک طراحی داشته باشید که بتواند علاقه و توجه خوانندگان را جذب و حفظ کند. برای انجام این کار، باید یک ترکیب مناسب از تایپوگرافی و گرافیک داشته باشید.
Golde-font


هدف ما به عنوان طراح وب این است که طرح های ما را به تمام جهان نشان دهد و پیام های مشتریان را از طریق طراحی و در زبان نوشته شده انتقال دهد


صحبت از زبان نوشتاری، تعداد زیادی از افراد (که فقط ممکن است با سایت خود بجنگند و انفجاری داشته باشند) دارای یک فانتزی مشابه فونت هستند. بنابراین فقط نتیجه می شود که اولین قاعده در تایپوگرافی وب این است که طراحان وب باید فونت های پیش فرض را استفاده کنند.


به منظور تماشای (!) خوانندگان ما، به آنها نیاز داریم تا بتوانیم اطلاعات و پیامهایی را که میخواهیم در طراحی وب ما بیان کنیم، بخوانیم و درک کنیم. برای انجام این کار، ما باید فونت هایی را که همه رایانه ها دارند استفاده کنیم.


بدون سرف


بیایید با خانواده سرف شروع کنیم. به تصویر بالا نگاه کنید آیا شما متوجه این سکته مغزی کوچک نازک هستید؟ این سریال است. اگر ما آن فر زیبا و حباب کمی در پایان از سکته مغزی ما و بدون سریف است.
تگهای


هنگام ایجاد طرح های ما باید همیشه این نوع فونت ها را در نظر بگیریم. برای همه کامپیوترهای خوانندگان ما، این فونتها وجود دارد!


لیست اینجاست.


گفته شده است که خانواده سیریف یکی از بزرگترین آنها است و از امپراتوری روم ریشه گرفته است. استفاده از Serif در بدن محتوا بسیار مفید است، زیرا جریان افقی چشم را هدایت می کند. و بدون سیرف؟ همانطور که همه ما می دانیم، سرفصل ها بسیار مهم هستند و ما نیاز داریم تا توجه خوانندگان را جلب کنیم. به همین دلیل است که Sans Serif بهترین انتخاب برای سرفصلها است. با استفاده از Sans Serif به عنوان فونت برای سرفصل ها، سرصفحه ها از کل مقاله کمک می کنند.


بنابراین، محبوب ترین ترکیب که CNN و BBC استفاده از استفاده از Serif برای بدن مقاله است، اما استفاده از Sans Serif برای عنوان مقاله.



اصطلاح دیگری برای این ارتفاع خط است. برای طراحی وب عالی، ارتفاع خط بسیار مهم است که در نظر بگیریم. من مطمئن هستم که هر یک از طراحان خوب وب در خارج از آن، این واقعیت ساده را می داند.


قبل از اینکه ما به طراحان وب تبدیل شویم، خوانندگان طراحی ما هستند. ما می خواهیم طراحی ما را به عنوان آسان به عنوان خوانده شده در صورت ممکن، و ما می خواهیم همه چیز را در طراحی ما برای نگاه خوب است. این شامل ارتفاع خط است.


بهترین و شاید آسان ترین راه برای رسیدن به تعادل طبیعی در تایپوگرافی طراحی وب ما، استفاده از اندازه گیری em در CSS.


این یک تصمیم عاقلانه برای استفاده بین 1.2em و 1.4em است. این رویکرد اطمینان می دهد که خواننده تمایلی به تفاوت میان خطوط متن ارائه نخواهد کرد و می تواند متن را بسیار بهتر درک کند.
Typeface


در زمینه طراحی وب جایی که خلاقیت و منبع نامحدود آن بسیار مهم است، واقعا، واقعا سخت است، مخصوصا برای مبتدیان برای دیدن خط خوب است که یک طراحی وب عالی را از بسیار گیج کننده جدا می کند.


استفاده از فونت های زیادی در طرح های ما بسیار آسان است. همه چیز همیشه برای چیزی مناسب است. این یکی برای این عالی است، و این برای آن عالی است. اما در حقیقت، طراحی وب که شامل بسیاری از فونت های مختلف است، به طور کلی ناخوشایند و گیج کننده است. با انجام این کار، ممکن است عنصر قوام طراحی خود را نادیده بگیرید. این لزوما به این معنی نیست که بهتر است فقط از یک فونت استفاده کنید، با این حال، سعی کنید آن را محدود به دو تا سه فونت در هر صفحه کنید.


ابزار


ابزارهای زیر می توانند به مبتدیان (و متخصصین) با طراحی وب سایت و تایپوگرافی کمک کنند.


این شاید یکی از پرطرفدارترین وبلاگهای تایپوگرافی در این سیاره است.


Ilovetypography


متن را که می خواهید تغییر دهید را وارد کنید، خواندن آن را تست کنید و ببینید که چگونه آن را در هر سبک ای که تعیین کرده اید نگاه می کنید.
 Csstypeset


به عنوان "حس" تلفظ شده، این ابزار به شما اجازه می دهد بر روی سبک وب سایت خود تمرکز کنید.
Sencss


این یک مجموعه زیبا از فونت ها است، رایگان برای دانلود.
دافونت


سعی کنید از متن های مختلف و ببینید که چگونه آن را بر روی فونت های امن وب مختلف نگاه کنید.


 flippingtypical


در طول تاریخ، اینترنت یا دنیای واقعی، تایپوگرافی همواره بسیار مهم بوده است. امروز هم همین طور است. تایپوگرافی بخشی جدایی ناپذیر از طراحی وب است، از سرصفحه تا سرفصل های زیر به متن کوچکتر در محتوا، تایپوگرافی ترکیبی خالص از هنر و علم است و یک قطعه بسیار مهم طراحی وب است.


تایپوگرافی تکمیلی به معنای بهبود خوانایی، سهولت، قابلیت استفاده و همهی هماهنگی گرافیکی برای خوانندگان است. با انجام این کار، ما به عنوان طراحان وب به هدفمان به طور واضح با خوانندگانمان ارتباط برقرار می کنیم و به نوبه خود، از طراحی وب ما لذت می بریم.

src = "51.jpg
مقالات مرتبط