10 موقعیت مطلوب برای فرم انتخاب خبرنامه

10 موقعیت مطلوب برای فرم انتخاب خبرنامه

پس از همه، «پول در لیست قرار دارد». اما پس از طراحی یک فرم انتخاب، یکی از تصمیمات اصلی شما جایی است که در واقع فرم قرار می گیرد.


در اینجا یک لیست از 10 مکان است که برای فرم انتخاب (و به یاد داشته باشید، شما می توانید بیش از یک) را انتخاب کنید.

1. بالای سر


اگر یکی از اولویت های اصلی شما برای ساخت لیست ایمیل انتخاب شما باشد، آیا این منطقی نیست که این فرم اولین چیزی باشد که مردم می بینند؟ از آنجا که هدر نخستین چیزی است که اغلب بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از سایت به آن نگاه می کنند، قرار دادن فرم انتخاب در بالای سربر قرار می دهد تا موقعیت بیشتری به دست آوردن حداکثر قرار گرفتن در معرض.
چند راه برای قرار دادن فرم انتخاب در بالای سربرگ وجود دارد، اما با استفاده از یک افزونه ساده وردپرس، ساده ترین راه برای رفتن است. نوار صحیح و ViperBar دو ابزار محبوب برای این منظور هستند.


در وبسایت من ترجیح می دهم از ViperBar استفاده کنم زیرا قابلیت تست تقسیم شده است. بعضی از بازدیدکنندگان پیامی دریافت می کنند که می گوید: "به روز رسانی رایگان و دسترسی به تمام کتاب های الکترونیکی من ... آن را مانند یک رویای به حقیقت می پیوندد" و برخی از آنها را ببینید "دریافت به روز رسانی رایگان از حادثه واقعیت ... هیچ اسپم همیشه! EVER! "


Split ViperBar تست

2. داخل سرصفحه


یکی دیگر از مکان های عالی برای قرار دادن یک فرم انتخاب در در داخل هدر واقعی است. در تصویر بالا من آیکون های رسانه های اجتماعی را درون هدر من قرار می دهم، اما می توانم به جای آن لینک ها یا فرم های انتخاب شده را انتخاب کنم. من تصمیم گرفتم این کار را انجام ندهم چون قبلا فرم در بالا هدر داریم.


این یک مکان بسیار جذاب است به همین دلیل به عنوان فرم سربرگ ... آن را یک تن از برداشت ها دریافت کنید.

3. جعبه ویژگی


جعبه ویژگی جعبه محتوا درست در زیر هدر قرار دارد. این معمولا برای برجسته کردن برخی از بهترین یا محبوب ترین پست های شما استفاده می شود، اما چرا یک جعبه ویژگی برای جایگزینی فرم انتخاب خود استفاده نمی کنید؟


جان پل آگیار با زیبایی از جعبه ویژگی استفاده می کند. این اساسا سرصفحه شما را با یک زیرپوشه گسترش می دهد و قبل از اینکه خواننده حتی به هر محتوایی دسترسی پیدا کند، یک فرم انتخاب عالی در بالای صفحه قرار می گیرد.



4 . بالای نوار کناری


یکی از محبوب ترین مکان ها برای قرار دادن فرم انتخاب در بالای سمت راست نوار کناری است. همانطور که می بینید، copyblogger برا ی کلارک از این محل برای فرم انتخاب استفاده می کند.


شما باید با این مکان دقیق باشید. گوشه بالا سمت راست نشان داده شده است که یک نقطه کور است. با استفاده از ویژگی های طراحی (مانند رنگ) برای ایجاد فرم برجسته ایده خوبی است.


در این مورد، فرم انتخاب در تاریکی است (با آوردن رنگ هدر) در پس زمینه نور:


CopyBlogger Opt-in Form

5. در وسط پست شما


مردم اغلب فراموش می کنند که شما در واقع می توانید یک فرم انتخاب در داخل بدن محتوای خود قرار دهید. این یک مکان عالی است زیرا شما در حال حاضر توجه خواننده را به خود جلب می کنید. و در حالی که شما توجه خود را، شما مودبانه می تواند به آنها یادآوری می کنند که می توانند به لیست شما مشترک شوند.

6. پایان یک پست تنها


پایان پست تنها یک موقعیت خوب برای فرم انتخاب است. با قرار دادن این فرم در اینجا، شما در حال تماشای محتوای خواننده خود، حواس خود را از بین نمی برید، بلکه آنها را از بین می برید. این جریان طبیعی را به شکل انتخاب در اختیار شما قرار می دهد بدون اینکه تمرکز خود را بر محتوا قرار دهید.
این را می توان با سخت کردن آن به وردپرس خود انجام داد. یا چند جایگزین وجود دارد که نیازی به برنامه نویسی ندارند. به طور خاص AddSig و پایان محتوا پلاگین ها به شما این امکان را می دهد که یک کد فرم را انتخاب کنید تا انتها از پست شما با یک کپی و چسباندن ساده.

7. پاورقی


با قرار دادن یک فرم در پایین صفحه، می توانید آن بازدید کنندگان کنجکاو را که تمام مسیر را به پایین صفحه می گذارند، بازداشته شوند. چیز بزرگ در مورد فرم انتخاب پاورپوین این است که در صفحه هر قابل مشاهده خواهد بود.
SotialMouths Subscribe


اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان هرگز آن را به پایین صفحه نمی برند. اما کسانی که انجام می دهند نمایش علاقه دارند. این شرمساری نیست که آنها را در این لحظه یادآوری کنند که باید اشتراک نمایند.

8. پلاگین سبز


آه، فریاد کشیدم. بله اکثر مردم آن را آزار دهنده می دانند. اما این چیزی است که آنها هنوز هم کار می کنند و به همین دلیل هنوز هم در اطراف هستند. نرخ تبدیل برای ثبت نام از طریق پنجره های بازشو برای آنها بسیار زیاد است (به ویژه اگر پیشنهاد خوبی و قانع کننده ای داشته باشد).
Alex والی پنجره

9. امضا (ایمیل، انجمن، و غیره)


در حالی که اکثر مردم برای قرار دادن فرم انتخاب در وب سایت/وبلاگ خود تمرکز می کنند، مهم است که تنها منبع مشترک احتمالی را به خاطر داشته باشید!
ارائه دهندگان خدمات بازاریابی پست الکترونیکی گزینه انتخاب لینک را انتخاب می کنند. این به شما اجازه می دهد یک پیوند ساده ارائه دهید که منجر به فرم انتخاب شده می شود.
گزینه های اینجا بی حد و حصر هستند یک لینک در امضای ایمیل خود قرار دهید اگر شما در انجمن ها فعال هستید، یک لینک در امضای خود را در آنجا قرار دهید. هر بار که در یک ارتباط به سیستم وارد می شوید، فرصتی برای تبلیغ لیست ایمیل شما است.

10. صفحات رسانه های اجتماعی (فیس بوک، توییتر)


این یکی به امضا ها شبیه است. چرا از حساب رسانه های اجتماعی خود برای رانندگی برخی از مشترکین لیست بالقوه استفاده نکنید؟


شما می توانید یک لینک کوتاه را به Twitter Bio خود اضافه کنید. اضافه کردن لینک به مشخصات فیس بوک خود را. یا حتی یک فرم انتخاب حقوقی را در صفحه فن فیس بوک خود با iFrames ایجاد کنید.


و فراموش نکنید شما می توانید پیام های فیس بوک و توییت با این لینک ها نیز ارسال کنید! :) ::


همانطور که می بینید، کمبود مکان ها برای ایجاد فرم های انتخاب شما وجود ندارد. شما می توانید مکان های مختلف را انتخاب کنید و یا بازی با آنها را یک به یک.
مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ راه حل متناسب با هر اندازه وجود ندارد و نتایج هر فرد با هر نوع تغییر متفاوت است. این پست باید به اندازه کافی مهمات برای بازی کردن و آزمایش بگذارد!


ما به شما نشان دادیم کجا فرم ها را در وب سایت خود قرار دهیم. اکنون زمان آن است که ببینیم چگونه می توانیم فرمهایمان را در زیرچشمی خود انجام دهیم. src = "26.jpg
مقالات مرتبط