10 فونت حرفه ای برای بهترین طراحی وب سایت در سال 2016

این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
10 فونت حرفه ای برای بهترین طراحی وب سایت در سال 2016

اهمیت فونت برای طراحان همواره مورد تاکید قرار گرفته است. بسیاری از وبلاگ های طراحی نیز موافقند که، به عنوان طراحان، انتخاب فونت با کیفیت بالا باید مانند انتخاب لباس های خود باشد. اگر شما اشتباه میکنید مردم به شما متوسل خواهند شد.


این مقاله در مورد فونت ها است. ما 10 فونت حرفه ای باور نکردنی ارائه می دهیم که ذهن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. ما همچنین یک راهنمای عالی در مورد چگونگی ترکیب فونت های چندگانه و اینکه چرا فونت ها بسیار گران هستند، شامل شده است.

همه فونت ها شما می توانید برای


ما ده فونت زیبا برای شما جمع آوری کرده ایم که هرگز برای استفاده از آن تردید نخواهید کرد. آنها فونت هایی هستند که هر دو متن و عناوین بدن شما را تکمیل می کنند. آنها بسیار انعطاف پذیر و مرسوم هستند، بنابراین شما هیچ مشکلی با استفاده از آنها در طرح های خود ندارید!

24،500+ فونت، قالب وب سایت، قالب CMS و صفحه فرود صفحه قالب در حال حاضر در دسترس است برای تنها 29 دلار در ماه با Envato Elements




با پیوستن به Envato Elements شما دسترسی به مقدار زیادی از فونت ها ، و همچنین بسیاری دیگر مفید عناصر طراحی همه اینها برای یک اشتراک ماهانه به Envato Elements در دسترس است. با عضویت بارگیری نامحدود ، به امروز و دسترسی به کتابخانه عظیم و روزافزون 24،500+ دارایی خلاق دسترسی داشته باشید.


من دیگر صبر نخواهم کرد، بنابراین در اینجا بهترین فونت های حرفه ای برای شما است:

Myriad Pro


 فونت حرفه ای بی شمار حرفه ای

اوبونتو


ubuntu

خرچنگ


lobster

لیگ گوتیک


لیگ گوتیک

Robot Slab


robot slab

اسوالد


oswald

Stalemate


stalemate

اسلوب یوزفین


Josefine Slab

Lato


lato

Pt Serif


pt-serif


هر طراح در مورد چیزها خود می گوید و ما دوست داریم که آنچه را که در مورد این مجموعه فکر می کنید بشنوید! و اگر فونت دلخواهی دارید که به طور مرتب از مردم استفاده میکنید و به مردم توصیه میکنید، لطفا آن را در زیر پست کنید!


و فراموش نکنید که آخرین مجموعه فونت مدرن را بررسی کنید .. در صورتی که فونت مورد نظرتان را در این مقاله یافتید!


در هر کجا که شما در اینترنت نگاه می کنید، یک گزینه نرم افزار رایگان وجود دارد که به راحتی با نسخه حقوقی مجوز خود رقابت می کند. این رقابت می تواند خیلی نزدیک باشد که سوال این است که چرا گزینه حق بیمه حتی یک انتخاب ممکن است اغلب بوجود می آید. مقایسه مقادیر کارایی مانند مایکروسافت آفیس و گزینه های منبع باز رایگان مانند Open Office و LibreOffice نمونه خوبی از این مشکل است. این تغییر مثبت برای مصرف کنندگان البته صرفا برای برنامه های کاربردی نیست. این تغییر ظاهر نرم افزار به هر جنبه ای از تمامی محتویاتی که می توان در اینترنت پیدا کرد، راه خود را پیدا کرده است، البته جهان فونت را محروم نمیکند.


اجازه دهید سعی کنم یک سناریوی رایج برای شما باشد. تصور کنید که شما شروع به یک پروژه جدید کرده اید و در دو فونت آمده اید. یکی از فاکتورهای دارای مجوز حق بیمه است و دیگری فونت رایگان است. اکنون پاسخ معمولی این وضعیت به فونت رایگان می رود، صرفه جویی در مقدار کمی از پروژه، و مشتری واقعا تفاوت را نمی داند، بنابراین هیچ شکایتی وجود ندارد. با این حال، پاسخ معمولی این انتخاب است که همیشه درست است؟ آیا ارزش اضافی وجود دارد که می توانید با رفتن به گزینه فونت حق بیمه در مقایسه با انتخاب گزینه آزاد به دست آورید؟ بیایید یک نگاهی به برخی از دلایل که فونت ها بسیار هزینه می شود نگاه کنید.

کیفیت


هنگامی که یک خلاق به دنبال یک منبع برای کمک به بهبود یک پروژه است که در حال کار بر روی آن است، کیفیت این منابع باید در بالاترین حد ممکن باشد. خوب در فونت جهان، مانند هر جای دیگر، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. مشکل با خرید فونتهای رایگان این است که واقعا باید جستجوهای زیادی انجام دهید تا بتوانید کیفیت خوبی داشته باشید. اشتباه نگیرید، فونت های خوب زیادی وجود دارد که توسط طراحان خوب برای استفاده عمومی رایگان ایجاد شده است. با این حال، در بازار فونت آزاد بسیار بالاتر از کیفیت بالا وجود دارد. موارد متعددی وجود دارد که در آن فونت های رایگان دارای نقص های چشمگیر هستند که موجب شگفتی شما می شود که چرا طراح آن را برای عموم آزاد می کند. مانند:


در حال حاضر، یک فونت حق بیمه به ندرت این نوع مسائل را دارد. این به این دلیل است که مانند هر چیزی با یک برچسب قیمت در یک منطقه که چندین جایگزین را به طور رایگان در اختیار دارد، یک استاندارد بالاتر از کیفیت تنها چیزی است که مهم است.

حقوق دیجیتال و مجوز استفاده ::


خوب بگید اینجا صادق باشیم، چند نفر واقعا می توانند بگویند که قبل از استفاده از فونت، مجوزها و توافقنامه های استفاده شده را می خوانند؟ به خصوص برای فونت هایی که به صورت رایگان پیدا می کنید؟ این یک مشکل بزرگ است زیرا فونت هایی که به صورت رایگان پیدا می کنید و می گویند سرقت است، می تواند شما را و مشتری شما که شما آن را برای برخی از مسائل حقوقی استفاده می شود. با استفاده از یک فونت رایگان، مردم همیشه تصور می کنند که قادر به دانلود آنها رایگان است، یعنی آنها می توانند از آنها استفاده کنند با این وجود بدون هیچ مشکلی می خواهند؟
این نمی تواند اشتباه باشد. اکثریت فونت های رایگان، به خصوص کیفیت بالاتر، فقط برای استفاده شخصی مناسب است. هر چیزی که خارج از استفاده شخصی است نقض توافقنامه ای است که پیش از بارگیری آنها توافق کرده اید، و به شما به عنوان یک طراح برای از بین بردن هزینه و هزینه ای برای شما هزینه می کند. من فکر نمیکنم که سردرد قانونی و پایین بودن موقعیت با مشتریان شما واقعا ارزشمند باشد.
فونت های حق بیمه با این حال زمانی که خریداری می شود می تواند برای استفاده تجاری مانند کار مشتری، استفاده از وب و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در بسیاری از موارد با استفاده از برخی از فونت ها، هدف اصلی قیمت آنها است.

Exclusivity


بدترین چیز هر طراح که با فونتهای رایگان کار می کند باید از آن عبور کند، این است که به محض پیدا کردن یکی از آن ها که واقعا دوستش دارید، متوجه می شوید که در همه جا مورد استفاده قرار گرفته است! این یک بار پیدا کردن بزرگ در حال حاضر کودک پوستر برای سر و صدا خلاق در جامعه است. شما می توانید نمونه های خوبی از Helvetica، Impact، Times یا Comic Sans را مشاهده کنید.


فونت هایی که برای استفاده رایگان هستند، همیشه با این مسئله ناخوشایند همراه است. این مسئله می تواند نمای کلی در کار شما و اصالت آن را کاهش دهد. بیایید صادق باشیم چند بار طرح طراحی شده با یک فونت را که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است را مشاهده کردید و این واقعیت به تنهایی از طرح کلی حذف نشد؟

Font Families


به طور معمول با فونت های رایگان، آنها به عنوان یک خانواده فونت واقعی نمی آیند. تنها گزینه شما این است که یک یا دو مورد در برخی موارد سبک. این برای برخی از اشکال کار گرافیکی مناسب است، اما برای اکثر موارد یک چالش برای غلبه بر آن است. خانواده های فونت به شما می دهد گزینه ها و گزینه های برای نمایش های مختلف و نتایج بهتر برای نمونه های مختلف. همچنین در طرح های خود یک سلسله مراتب فونت بهتر را در اختیار شما قرار می دهد، اگر آن فونت تنها یکی از شما است.
فونت های حق بیمه همیشه به عنوان خانواده های فونت با سبک های مختلف و وزن فونت برای انتخاب انتخاب می شوند، به شما گزینه هایی را می دهد که نیاز به طراحی خود را بهتر می کند.

Stolen Designs


این دنیای غم انگیز است که ما در آن زندگی می کنیم که حقیقت این است که اگر چیزی شگفت آور ایجاد کنید، آن را تولید و فروش می کنید با قیمت پایین تر، شاید حتی به صورت رایگان به شما داده شود. خوب، طراحان نوشتار این حقیقت ناامید کننده را خیلی خوب می دانند. طراحان Typeface زمان زیادی را صرف طراحی فونت هایی می کنند که با کیفیت بالا و اصالت ایجاد می کنند و اغلب شما طراح را به دلیل کم بودن کار خود به این نتیجه می رسانید که می تواند برای ما در جامعه بیشتر باشد.


پس از آنکه تمام کارهایی که در آن قرار داده شده، تنها به این نتیجه رسیده اید که تنها در کیفیت پایین تکرار شده و برای قیمت پایین تر پیشنهاد می شود. به جز اینکه این موضوع به صورت رایگان ارائه می شود.

نتیجه گیری


بحثی که بین آن بهتر است برای استفاده یا حتی واقعا تفاوت وجود دارد، بین فونت های آزاد و فونت های حق بیمه هرگز پایان نخواهد یافت. آنها هر دو دارای ویژگی هایی هستند که جذاب هستند و در شرایط خاص بهتر از دیگران خواهد بود. در اینجا یک خلاصه از آنچه ما پوشش داده شده است.


حق بیمه


فونتهای رایگان


اکنون پس از در نظر گرفتن تمام اطلاعات مربوط به فونت و یادگیری مزایای استفاده از یک فونت حق بیمه یا یک فونت رایگان، احتمالا از خودتان سوال می کنید که کدام یک برای پروژه بعدی شما بهتر است. ما اجازه می دهیم این تصمیم را برای شما کمی ساده تر کنیم، در زیر می توانید مواردی را که در آن هر دسته از فونت ها دارای مزایای خود هستند پیدا کنید.


فونتهای رایگان


فونتهای حقوقی


با این حال در حال حاضر که درک درستی از اینکه چرا فونت ها ممکن است در نگاه اول یک برچسب قیمت سنگین داشته باشند، شما این تفکر را دوباره درک خواهید کرد و همه مزایای مربوط به استفاده از آنها را ببینید. در پایین، شما می توانید چند فونت رایگان و حق بیمه با کیفیت بالا پیدا کنید که قطعا روح خلاقیت شما را جذاب خواهد کرد.
& nbsp؛



رایگان فونت ها


با استفاده از فونت های متعدد در یک طراحی مشابه می توانید در مورد نظریه های اساسی و شیوه های خوب فهمیده باشید. به نظر من، فونتهای جفت شدن یکی از سخت ترین بخش های فرایند طراحی هستند. اگر شما نمیدانید کجا شروع کنید، این مقاله شما را از طریق دانش مورد نیاز شما در حال حاضر راهنمایی می کند. مرور اینترنت برای راهنمایی های مربوط به جفت شدن فونت ها می تواند گیج کننده باشد، زیرا طراحان بسیاری از شیوه ها را استفاده می کنند. بنابراین من یک مقدار زیادی در چند هفته گذشته تحقیق و من به شما ارائه آنچه است، به نظر من، راه درست را از انجام این کار است.
تگهای


سوال من بیشتر از این است که چقدر فونت باید استفاده کنم؟ من همیشه به مردم می گویم که این بستگی به اهداف و الگوهای طراحی کلی دارد، اما معمولا بیشتر از دو توصیه نمی کنم. به نظر من، دو چیز است که شما باید بروید، نه بیشتر. این به این دلیل است که تمام فونت ها، مانند افراد، شخصیت و اثر کلی دارند. اگر از دو فونت با اثرات مخالف در کل استفاده می کنید، آنها با هم برخورد می کنند و این کار طراحی شما را می کشد. شخصیت های بسیار قوی با هم می توانند یک فضای ناخوشایند ایجاد کنند، همان فونت هاست.


با این حال، حتی اگر من معمولا دو را می گویم، هیچ قاعده ای وجود ندارد که می گوید چند فونت مختلف که می توانید استفاده کنید. شما فقط به عنوان بسیاری که فکر می کنید مناسب برای طراحی شما است. بزرگترین چالش ایجاد هماهنگی بین قلمهای مختلف است، بنابراین فونت های کمتری که استفاده می کنید، ساده تر خواهد بود برای دستیابی به این هماهنگی و ایجاد یک اثر قدرتمند. شما همیشه می توانید برای فونت های با وزن و انواع مختلف بروید، اما در عین حال باید همدیگر را تعریف کنید.
سؤال دیگری خرید یا عدم خرید است؟ بستگی به پروژه دارد. یک دلیل وجود دارد که برخی از فونت ها رایگان هستند و برخی از آنها هزینه 10 تا 12 دلار برای آن ها هستند. کیفیت مزیت اصلی فونت حق بیمه است. ممکن است بعضی تفاوت ها را متوجه نشوند، اما متخصصان قطعا یک فونت حق بیمه را بیشتر از یک فریبنده قدردانی می کنند. حالا اشتباه نکنید، من فونت های رایگان را بد نمی دانم، اما کیفیت آن متفاوت است. تفاوت در جزئیات کوچک مانند ضخامت، اشکال، فضای سفید و کرنینگ است.


Kerning ممکن است در فونتهای آزاد کاملا کامل نباشد، چرا که توسعه دهندگان فونت کار زیادی به آن ندارند - و چرا آنها تا زمانی که رایگان هستند و از چیزی چیزی دریافت نمی کنند؟ ممکن است برخی از ابزارهای موجود وجود داشته باشد، مانند kern.js ، که ممکن است به بهبود کرنینگ کمک کند، اما این کار را برای متن های بزرگ انجام نمی دهد.
تصویر توسط stitchindye .


یکی دیگر از مزیت استفاده از یک فونت حق بیمه، اصالت است. اگر شما برای فونت های خود پرداخت می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بسیاری از آنها وجود نداشته و از آن استفاده کنند، در حالی که از Arial یا Verdana استفاده می کنید، چیزی است که بیشتر طراحان مبتدی آن را دنبال می کنند. چیز دیگری که باید ذکر شود این است که با پرداخت فونتها، جامعه را تشویق کنید و آن را ادامه دهید. طراحان قلم تنها کار خود را ادامه خواهند داد اگر آنها بتوانند چیزی را از آن بیرون بیاورند و شما یکی از کسانی هستید که می توانید پرداخت کنید.
اگر از من بپرسید، فکر میکنم باید فونتها را به جای استفاده از قلمهای آزاد خریداری کنید. کیفیت همواره برای من مهم بوده است - و گمان می کنم آن است که به شما بیش از حد - بنابراین چنین سرمایه گذاری مالی را حس
تگهای


شما همچنین باید قبل از رفتن به فونت هایی که می خواهید استفاده کنید و آنها را بخرید فکر کنید. اگر از یک متن برای سرفصل ها در صفحه اصلی خود استفاده می کنید، از یکی دیگر برای سرفصل ها در صفحه دیگری استفاده نکنید. فکر کنید دلیل اصلی فونت را انتخاب کنید. آیا این به طور عمده متن یا عنوان بدن است؟ شاید مجله ای برای جوانان باشد؟ همه این جزئیات باید در انتخاب فونت شما قابل تشخیص باشد.

چگونگی دستیابی به آن


دستیابی به جفت فونت مناسب، متکی بر سازگاری یا کنتراست، اما نه درگیری است. فونت ها باید به لطف برخی از ویژگی های مشترک به خوبی با هم کار کنند یا نیاز به تفاوت بین برخی از مرزها باشد. مناقشات بین آنها می تواند ایجاد شود، اگر قلمهای کاغذی خیلی شبیه هستند و به همان شکل مشابه هستند و یا خیلی متفاوت هستند.


برای رسیدن به کنتراست شما باید سبک (Blackletter، Monospace، Slab Serif، Script و غیره)، اندازه، وزن، فرم (نسبت متن به همان اندازه اهمیت داشته باشید) - طول نسل ها ، انحنای شانه ها، حرکت و جهت آن و غیره) و رنگ.




همانطور که در مثال بالا، دو فونت از انواع مختلف به خوبی با هم کار می کنند. Lucida STD و Lucida Sans، توسعه یافته توسط همان طراح، در هنگام ترکیب بسیار خوب کار می کنند. این به سادگی یک کلاسیک است. یک فونت تزئینی برای عنوان و ساده و آسان برای بدن - هیچ راهی برای شکست در اینجا.


بیایید برخی ترکیبات دیگر را ببینیم.




در مثال بالا می توانید ببینید که سلسله مراتب از طریق اندازه نشان داده شده است، اما راه های دیگری نیز برای انجام آن وجود دارد. فقط به نمونه های زیر نگاه کنید.


در حال حاضر به اندازه کافی با کنتراست. بیایید ببینیم که سازگاری در مورد آن است. دو عنصر با هماهنگی نشان می دهد که یک ویژگی در هر دو نوع خط قابل مشاهده است. این می تواند ارنج، نسبت، ارتفاع کلاه و غیره باشد. ساده ترین راه ایجاد هماهنگی استفاده از فونت های یک خانواده است. شما می توانید مثال بالا را با Helvetica در هر دو عنوان و بدن استفاده کنید. یک متن عالی با سازگاری میان انواع خانواده Droid است.




با یک حروف مشابه، بازی بسیار آسان است. فونت های یک خانواده همگام سازی می کنند و این نیز جایی است که من توصیه می کنم شروع به بازی و آزمایش کنید.
حالا ببینید که درگیری چیست. این نام تمام آن را می گوید؛ همانطور که پیشتر گفته شد، این چیزی است که شما باید اجتناب کنید - فونت متقابل جفت کردن طرح خود را می کشد. مثال زیر کامل این مفهوم را نشان می دهد.




اگرچه آنها کنتراست ایجاد می کنند، همانطور که باید باشند، این کنتراست خیلی زیاد است. این به این علت است که سرصفحه عنوان Blackletter است، در حالی که Helvetica یک متن نئو گرتسکی است. هنگام ترکیب فونت، آنها همیشه باید از طبقه بندی مشابه باشند. من چند نمونه را نادیده گرفتم که این قانون را نادیده گرفتند که کار درستی بود، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، اغلب اتفاق نمی افتد. نسبت، وزن و اندازه متفاوت است. منحنی به نظر نمیرسد و محورها خاموش هستند. چیزی کاملا قابل توجه است که جهت حروف است. در حالی که فونت های Blackletter دارای یک جهت مورب هستند، مدرن ترین آنها به صورت عمودی ساخته می شوند. تنها عناصر بیشمار زیادی با یکدیگر کار نمی کنند، فونت ها فقط به اندازه کافی سازگار نیستند، بنابراین در نتیجه آنها همگی با یکدیگر کار نمی کنند.

خط پایین


این مقاله به اندازه کافی برای تبدیل شدن به قوانین عادت کرده است. این فقط یک درس مبتدی است که شما را به سه مهمترین مفاهیم مرتبط در فونت تبدیل می کند. همیشه در ذهن داشته باشید که طراحان ما باید خلاق باشند و قوانین را نقض کنند و بعد از آن هیچ آسیبی بر جای نگذارند، اما این کار را انجام ندهید. سعی کنید خلاق باشید، اما اگر ببینید کار نمی کند، به چیزی ساده و موثر بازگردید.
جفت کردن فونت آسان نیست بسیاری از ما سالها را برای استاد و برخی دیگر حتی بیش از آن نیاز داشتیم. اما از این سه مفهوم که همه شروع شده اند، این است. اطمینان حاصل کنید که آنها را می شناسید و می توانید آنها را در زمینه اعمال کنید. سپس یادگیری برای ترکیب فونت های متعدد برای یک اثر دلخواه، یک قطعه کیک برای شما خواهد بود.


اگر چیزی در رابطه با صنعت طراحی داشته باشید، آیا شما تایپوگرافی، طراح و یا حتی کسی هستید که به شدت از همه چیزهایی که به زیبایی (ahem!) نگاه می کنند، هرگز به دنبال کلمات خوب نیستند؟ شکست دادن چشم های شما هماهنگی با توجه شما به تایپوگرافی خوب، ادوبی کتابخانه فونت خود، Adobe Edge Web Fonts را ارائه کرده است.


برای سنین، خوشنویسی و تایپوگرافی به عنوان چیزی مورد توجه قرار گرفته است که نباید نادیده گرفته شود - هر دو در حواس بصری و زیبایی شناسی. در این عصر دیجیتال، ما دارای فونت هایی هستیم که مستلزم ذکر ویژه ای هستند و می توانند توجه خود را جلب کنند (یا دفع کنند). مقدمه
همانطور که می دانیم، اکثر طراحان و هنرمندان دیجیتال همیشه در جستجوی فونت بسیار جذابی هستند که در پروژه هایشان شامل می شوند. دیگه چی؟ با ظهور فونت های وب، شما حتی نیازی به دانلود TB ها از فونت ها نیستید (اگر چه به طور جدی، اگر شما مجموعه ای از فونت را روی TB داشته باشید، آن را به یک افکت جدید تبدیل کرده اید). فقط چند خط کد را اضافه کنید، ووکی Dookie! شما خوب هستید بروید!


مقالات مرتبط