یوتیوب و تاثیر بازاریابی ویروسی

یوتیوب و تاثیر بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی چیست و چقدر موثر است؟ هدف اصلی آن افزایش آگاهی از برند از طریق تکرار فرآیند مانند ویروس مانند گسترش ویروس در کامپیوتر است. اغلب فیلمهای ویروسی از طریق تماشاگران به اشتراک گذاشته میشوند، مانند دهان و دندان. بازاریابی ویروسی اغلب در قالب فیلم ها صورت می گیرد، اما آنها نیز در بازی ها، نرم افزار، تصاویر و پیام ها می آیند.


هدف اصلی این است ایجاد پیام های عفونی، ویروسی که به بازار هدف خود جذاب با SNP بالا (پتانسیل شبکه های اجتماعی) است که می تواند به راحتی از طریق افراد گسترش یابد. اما چرا آنها بسیار موثر هستند؟ این به این دلیل است که اینترنت شرکت ها را فعال کرده است تا به مشتریان خود در سطح شخصی تر و تعاملی دسترسی پیدا کنند. 75 درصد کل جمعیت اینترنت به یک سایت شبکه اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب می آیند، جایی که زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی، خیلی بیشتر از زمان صرف شده در ایمیل است. اثر اشتراک سریع و سریع است، مانند یک طرح پی امید در روز.
در اینجا چندین ویدیو ویروسی وجود دارد که بسیار موفق بوده است و تاریخچه اینترنت را ساخته است. لذت بردن از.

Numa Numa


ویدیو Numa Numa اولین پدیده ویدئویی ویروسی است که به اینترنت برخورد می کند. ستاره فیلم Gary Brolsma لب همگام سازی به آهنگ O-Zone "Dragonstea دین چای" ساخت عبارات صورت خنده دار و flailing بازوهای خود را به صورت وحشی و متحرک است. این در سایت Newsground.com در سال 2004 آپلود شد و فقط در 3 ماه فقط 2 میلیون بازدید کرد. در حال حاضر 40 میلیون نمایش با ویدئو و 700 میلیون نمایش از فیلم های مختلف Numa Numa.


گری برلزما آیکون شماره 1 را رد کرد و رکوردی در کتاب رکوردهای جهانی گینس قرار داده است. با این حال، این ویدئو برخلاف بسیاری از فیلمهای ویروسی مدرن بود، زیرا برای تولید یا تبلیغ محصول ایجاد نشد. این توسط یک فرد واقعی ایجاد شده بود که زمان زیادی برای صرفه جویی در مصرف آن ایجاد کرده بود، ویدیویی بسیار هیجان انگیز ساخته بود و تقریبا یک شبه مشهور در سراسر جهان تبدیل شد.
مقالات مرتبط