چگونه برای بهبود میزان جست وجو وب سایت شما

چگونه برای بهبود میزان جست وجو وب سایت شما

ویکی پدیا نرخ بازده را به صورت زیر تعریف می کند:


اصطلاح مورد استفاده در تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت. این اساسا درصد بازدید کنندگان اولیه سایت را نشان می دهد که «به جست و خیز کردن» به سایت دیگری می پردازد، به جای ادامه دادن به صفحات دیگر در همان سایت.
با استفاده از این تعریف، ممکن است بگوییم که پایین تر میزان بازده وب سایت شما، بهتر است. برای این بدان معنی است که بازدیدکنندگان از طریق محتوای وب سایت شما بیشتر جستجو می کنند.


اینها دلایل معمولی است که وب سایت ممکن است دارای میزان بازده بالا باشد:

1. بارگیری و خطا


بیننده در هنگام بارگیری یک وب سایت بی سر و صدا است. اگر بارگیری بیش از حد طول بکشد، کاربران تمایل دارند که فقط پنجره را ببندند یا سایت دیگری را با آنچه که دنبال آن هستند پیدا کنید.


کاملا لود شده


چند دلیل وجود دارد که می تواند عملکرد بارگیری وب سایت شما را کند کند:


آیا شما تجربه کرده اید جایی که شما به یک سایت رفتید و همه آنچه که می بینید یک کد به جای محتوا است که قرار بود روی صفحه نمایش داده شود؟ البته شما در مورد آن احساس بدی، بنابراین فقط آن را ببندید و وب سایت دیگری پیدا کنید.


خطای وب سایت

2. محتوای وب ضعیف


یکی دیگر از بینندگان عنصر به دنبال یک وب سایت است محتوای خوب است. محتویات خوب و جذاب بیننده را در درایو برای خواندن بیشتر و کشف سایت خود از یک صفحه به صفحه دیگر می گذارد.


محتوای Lorem ipsum


در اینجا برخی از خصوصیات محتوای وب باید داشته باشند:


بیننده ها در صورتی می دانند که یک وب سایت محتوایی را به خوبی آگاهانه تشخیص دهد، زیرا آنها در حال تلاش برای پیدا کردن محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتر مرتبط با آنچه که دنبال می کنند هستند. تمام اطلاعات مربوطه را که مورد نیاز همه نوع بینندگان است قرار دهید.
همچنین همیشه از مهمترین اطلاعات شروع می شود. متن شما یکی از راه های ارتقاء سایت شماست، بنابراین بهتر است اطالعات مربوطه را در مورد مطالب خود قرار دهید.


گرامر بسیار مهم است که در یک نوشتن یک محتوای وب موثر را در نظر بگیریم. هنگامی که بینندگان دیدند که محتوای شما در دستور زبان خوب است، به آنها این امکان را می دهد که آگاه باشید. یک محتوا که به خوبی نوشته می شود، تماشاگران را دوباره و دوباره بر روی سایت باز می کند.


همچنین باید به خوبی برای ایجاد یک نگاه حرفه ای به محتوای شما ساخته شود.


بینندگان شما مشتاق خواندن زیاد هستند و همیشه از این که اطلاعاتی را که می خواهند و می روند، هیجان زده هستند. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما کوتاه است، شاید حداقل 300 کلمه و 600 بیشتر باشد. همچنین، شما باید محتوا خود را متعادل کنید تا مطالب مختصر و آگاهانه داشته باشید.


همچنین باید دقیق باشد. محتوای سایت شما باید یک توضیح روشن درباره آنچه که شما می خواهید برای آن بیان کنید.


حتی مطالب باید به چشم بینندگان شما جالب باشد و باید سرگرمی را ارائه دهند. به این ترتیب، بینندگان شما این هیجان را برای خواندن و بررسی آنچه وب سایت شما ارائه می دهد داشته باشند. این همچنین خستگی را کاهش می دهد احساس می کنند حتی خواندن یک متن را هم دارند.


اصالت و منحصر به فرد در همه چیز مهم است.


اصالت محتویات خود را، و همچنین، وب سایت شما را از دیگر بقیه وب سایت های مرتبط به عنوان شما متمایز می کند. شما می توانید ایده ها را از دیگران دریافت کنید، اما هرگز همان محتوای را کپی نکنید.


همچنین بینندگان نمی خواهند محتوایی را که بیشترین آنها را می بینند بخوانند. آنها همیشه چیزی جدیدی میخواهند . همیشه سعی کنید تا ایده ای را که در ذهن داشته باشید بسازید منحصر به فرد .
عنوان بسیار مهم است، زیرا این اولین عبارت شماست که بیننده خواند.
< h2>
این باید مربوط باشد، جایی که به طور مستقیم موضوع شما را توصیف می کند و در صورت امکان همه چیزهایی را که می نویسید خلاصه می کند. این باید جذاب باشد و کنجکاوی بینندگان شما را جلب کند. شما ممکن است مقاله ما در مورد نوشتن مقالات موثر اینجا را مطالعه کنید.

3. وب طراحی ضعیف


راه های زیادی وجود دارد که می توانید مقدار گمشده خود را کاهش دهید. اما قبل از هر چیز دیگر، از چیزی که در آن همه کنترل را بر روی آنچه انتخاب کنید شروع کنید. شروع به کاهش میزان جستن خود را با طراحی وب سایت خود به درستی انجام دهید.


طراحی وب سایت یک عامل مهمی است که می توانید میزان گشت و گذار وب سایت خود را کاهش دهید. من در اینجا اجزای مختلف وب سایت و برخی نکات در مورد هر یک برای کمک به شما در دستیابی به مقدار پایین تر از میزان جست و جو: >>


یک نام دامنه ترکیبی از حروف، علامت ها یا اعداد است که علامت یک موجود در اینترنت است. این باید خاص، منحصر به فرد و فریبنده باشد. به یاد داشته باشید که نام دامنه شما باید در مورد آنچه که شما برای تبلیغ می کنید را نشان دهد.


وب سایت با طراحی خسته کننده باعث می شود بینندگان به این شکل نگاه کنند:


من می دانم شما نمی خواهید تماشا کنید هنگام بازدید از سایت خود احساس خسته کننده می کنید. هر بیننده انتظار طراحی وب جذابی دارند تا احساساتشان را جذاب کنند.
قابلیت استفاده نیز یکی از عوامل بیننده در یک وب سایت است. یک سایت با رابط کاربر پسند و ناوبری یک بیننده است. این در مرور وب سایت شما راحت است.


خلاقیت همچنین باید در مورد مولفه خود در هنگام صحبت در مورد رابط وب صحبت کنید. پس زمینه زیبا می تواند بینندگان را جذب کند تا وب سایت شما را کشف کنند، فقط مطمئن شوید که پس زمینه شما مربوط به آنچه که شما برای آن تبلیغ می کنید.


همچنین در هر صفحه بیش از یک پس زمینه استفاده نکنید. این به کاربران شما فکر می کند که وقتی یک پس زمینه تغییر می کند، آنها در وب سایت دیگری گام بر می دارند.


رنگها همچنین یکی از راههای جذب بینندگان شما برای رفتن به صفحه وب شما به سوی دیگر هستند. توجه خود را با استفاده از رنگهای جذاب مرتبط کنید. هرگز از رنگ های روشن استفاده نکنید، این می تواند چشم خود را تحریک کند.
همچنین یک ترکیب رنگی را که می تواند کسب و کار یا شخصیت شما را منعکس کند انتخاب کنید.


اولین چیزهایی که بینندگان شما ممکن است در سایت شما متوجه شوند، هدر است. امروزه بسیاری از وبسایتها دارای سرصفحه هنری یا خلاق هستند. به این ترتیب، لذت تماشاچیان را می گیرید و می توانید وب سایت خود را کشف کنید. بنابراین اگر وب سایت شما یک هدر خوب نداشته باشد، آنها تمایل دارند سایت شما را ترک کنند.
ناوبری بسیار مهم در وب سایت شما و برای بینندگان شما است، این راه آنها در مرور بقیه صفحات شما است. بنابراین، اگر ناوبری شما به خوبی طراحی نشده باشد بینندگان شما فقط "گزاف گویی" را در سایت دیگر می کنند.


ناوبری باید باشد:


در اینجا چند نمونه از وب سایت هایی با ناوبری به خوبی طراحی شده است:


تایپوگرافی نقش مهمی در انتقال پیام در سایت شما دارد. وقتی میخواهید روی چیزی تمرکز کنید، میتوانید از تایپوگرافی استفاده کنید. در مورد انتخاب فونتها چند راهنمایی وجود دارد:


اگر بینندگان شما دشوار برای خواندن متن شما باشند، فقط پنجره را بسته و یا وب سایت دیگری پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که فونت ها در اندازه ای هستند که بتوان آن را به درستی خواند. اکثر طراحان از 12 پیکسل برای متن بدن و H2 برای هدر استفاده می کنند.


مناسب باشد به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت برای یک شرکت ایجاد می کنید بهتر است اگر شما

باشید
آیا می دانستید که می توانید خلاقیت بیشتری با فونت های مورد استفاده خود داشته باشید؟ بله، تو میتونی. به عنوان مثال، اگر می خواهید بر چیزی تأکید کنید، می توانید فونت های خود را با حروف پر. اگر می خواهید زندگی خود را در سایت خود قرار دهید، از رنگ فونت پر جنب و جوش استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که هنوز هم قابل خواندن و حرفه ای است.


قرار دادن رسانه ها یک راه عالی برای جذب بینندگان است. هنگامی که آنها جذب می شوند، تمایل دارند بیشتر از سایت خود را کشف کنند.


صوتی


موسیقی آرامش بخش است اما برای یک وب سایت مناسب نیست. خوب است که موسیقی را در یک وب سایت قرار دهیم. اول، آن را به بارگذاری اضافه می کند. دوم، می تواند بینندگان شما را آزار دهد. مکان مناسب برای موسیقی وجود دارد، اما این یک وب سایت نیست.


اگر می خواهید، شما ممکن است از جلوه های صوتی استفاده کنید، اما خیلی زیاد قرار ندهید. این وبسایت را غیر حرفه ای خواهد ساخت.
نماد تصویر


تصاویر جذاب تماشاگران هستند. تحقیقات می گوید تماشاگران بیشتر از تصاویر خواندن را مشاهده می کنند.


اگر شما یک محصول تبلیغ می کنید، می توانید یک تصویر از آن محصول ارسال کنید. این روش خوبی برای اطلاع دادن به بینندگان شما در مورد آنچه که محصول شما به نظر می رسد، است.


درست است که فیلم ها را بگذارید، فقط مطمئن شوید که آنها مرتبط هستند. همچنین، آن را در تنظیمات به طور خودکار بازی قرار داده است. این باعث می شود که وب سایت بارگیری کند.


مطابقت رسانه ها و متن برابر با محتوای وب کامل است.


اینها مواردی هستند که بینندگان ممکن است هنگام بازدید از یک وب سایت به عنوان حواس پرتی در نظر بگیرند:


هرگز این را در وب سایت خود قرار ندهید. به شما میگویم، بینندگان شما ممکن است ناراحت یا ناراحت شوند و سایت خود را ترک کنند.

لینک خارجی


لینک های خارجی لینک ها در صفحه وب سایت شما هستند که شما را به وب سایت دیگری هدایت می کنند.


همانطور که تعریف می گوید، آن را در وب سایت دیگری هدایت می کند. این هدف شما نیست، هدف شما بینندگان شما است تا زمانی که ممکن است در وب سایت خود بمانید. بنابراین، برای جلوگیری از میزان بازده بالا، از لینک های سایت خارجی زیاد در سایت خود اجتناب کنید.


تعامل بین شما و بینندگان شما، راه خوبی برای بازگرداندن آنها به سایت شما است. برای وبلاگ نویسان، تعاملات می تواند یک راه عالی برای به دست آوردن مقدار خوب میزان جست و جو در وبلاگ شما باشد.


در اینجا چند راه برای ایجاد تعامل در سایت شما وجود دارد:


انتقادات راه های خوبی برای شناختن آنچه که بینندگان یا مشتریان شما از آنچه که شما تبلیغ می کنید را می دانند. به این ترتیب، شما می دانید که چه چیزی دوست دارند و آنها نمی کنند. این نیز تصور می کند که آنچه که می گویند برای شما مهم است.


نظرات ایجاد ارتباط و ارتباط بین شما و خوانندگان شما. سایت شما تعاملی تر است، سریعتر تبدیل خواهد شد محبوب. src = "5.jpg
مقالات مرتبط