چگونه برای ایجاد یک طراحی وب چشمگیر

2018/09/20
این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
چگونه برای ایجاد یک طراحی وب چشمگیر

به همین دلیل است که شما برای طراحی یک صفحه وب قابل توجه است که فقط جذاب نیست، اما آسان برای ناوبری برای کسانی که از آن بازدید می کنند، بسیار مهم است.
برای بسیاری از افرادی که از صفحه مشتری شما بازدید می کنند، این وب سایت فروشگاه فیزیکی است. به همین دلیل، اگر شما معمار یک فروشگاه فیزیکی بودید، برای شما مناسب تر و راحت تر و دوستانه تر است، به همان شیوه ای که می توانید انجام دهید. از این رو حس بسیار زیادی دارد، زیرا شما باید با دقت طراحی صفحه وب خود را به مشتریان برنامه ریزی کنید.

جعبه ابزار طراح وب شما
نامحدود دانلود: 500،000 + Templates مجموعه آیکون ها، تم ها و طراحی های


با این حال، فکر نکنید که فقط باید به تمرکز بر روی صفحه فرود خودتان فریب دهید. طراحی صفحه وب قابل توجهی بیش از آن است. شما همچنین باید در جریان کار کلی صفحه خود تاکید داشته باشید، زیرا نه تنها بصری جذاب، بلکه کاربردی و آسان نیز می باشد.
در اینجا برخی از موارد مهم ترین راهنمایی هایی که می توانید برای طراحی یک صفحه وب قابل توجه داشته باشید :

1.Visualize، Planning، and Jot Down Your Thoughts


این ممکن است واضح باشد، اما بسیاری از طراحان بلافاصله در مقابل رایانه های خود نشسته و در طراحی صفحه وب خود با کمک فتوشاپ کار می کنند. بله، در این دوره زمانی که همه چیز به راحتی می تواند به صورت دیجیتالی انجام شود، هنوز هم بهتر است طراحی صفحه وب خود را با استفاده از قلم و کاغذ آغاز کنید.


هیچ چیز بهتر از این نیست. تجسم آنچه شما می خواهید با وب سایت شما اتفاق می افتد. قبل از اینکه اجازه دهید افکار خود را با استفاده از ایده طرح، با محتوا، ابتدا در نظر بگیرید.


بعد، تجسم کنید که چطوری طرح را دوست دارید. این امر شامل بسیاری از بازدید و اشتباه است، بنابراین بهتر است در این زمینه با استفاده از مداد و کاغذ کار کنید. پس از آن، از خودتان بپرسید چگونه طرح را با قابلیت ادغام می کنید.


باز هم، این باعث می شود بسیاری از محاکمه و خطا تا زمانی که شما در نهایت می توانید آنچه شما می خواهید. 2. اولین چارچوب سطح اول را در نظر بگیرید
هنگام ساخت طرح های اولیه شما، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید، بالاترین سطح چارچوب است که مشکلات طراحی را حل می کند یا حتی از بین می رود.
این به این معنی است که قبل از بررسی UX (تجربه کاربر) ابتدا باید در UI (رابط کاربر) توجه کنید. شما باید به یاد داشته باشید که فرآیند طراحی UI شامل مراحل زیر خواهد بود:

3. یک شبکه برای PSD خود اضافه کنید


بله، به نظر می رسد ساده است. قبل از شروع طراحی خود با استفاده از فتوشاپ، شما نیاز به یک شبکه ای دارید که به عنوان راهنمای شما خدمت می کند. شما ممکن است تصمیم به استفاده از یک شبکه نداشته باشید، اگرچه دلیلی منطقی وجود ندارد که چرا نباید باشد، اما اطمینان حاصل کنید که نتیجه طراحی بدون کمک شبکه، به همان اندازه چشمگیر خواهد بود که باید از آن استفاده کنید.


این به این دلیل است که شبکه شما را راهنمایی می کند تا طرح های احتمالی خود را در زمینه های مختلف نصب کنید. علاوه بر این، شما را به اندازه صفحه توصیه شده هدایت می کند، زیرا به شما کمک می کند تا قالب هایی را بسازید که نه تنها پاسخگو باشند، بلکه در ارتباط با فاصله و دیگر مسائل مربوط به طراحی قرار دارند.

4. تعیین تایپوگرافی که شما از آن استفاده می کنید


هرچند که در مجموع درست است که شما باید بیش از دو نوع فونت برای طراحی صفحه وب خود را استفاده نمی کند، شما همیشه انتخاب باید برای بیشتر رفتن یا حتی کمتر.
تگهای


با این حال، صرف نظر از انتخاب شما، همیشه به یاد داشته باشید که فونت را به راحتی قابل خواندن کنید، مخصوصا هنگام استفاده در متون طولانی. با تجربیاتتان شجاع باشید اگر فونت های ضعیف را فكر می كنید لازم است، برای آن بروید. 5. تم رنگی خود را شناسایی کنید
به استثنای توجه به نوع فونت که شما استفاده می کنید، شما نیز باید از انواع رنگی که از آن استفاده می کنید علاقه مند شوید. تا آنجا که امکان دارد، از 4 رنگ فراتر نرود.
به طور کلی، فقط باید 2 رنگ اصلی روشن و پررنگ انتخاب کنید و 2 رنگ دیگر باید 2 رنگ اصلی را تکمیل کنید. در صورتی که وسوسه شدید برای رنگ های بیشتری بروید، فقط مطمئن شوید که بیشتر از آن چیزی نیستید که زیر همان رنگ است.
همچنین اگر شما یک پسزمینه سفیدی را ارائه دهید، به طوری که چشم کسانی که وبسایت شما را می بینند، آرام خواهند بود.


در زیر برخی از مهمترین راهنمایی هایی است که می تواند به شما در ترکیب رنگ مناسب طراحی وب سایت شما کمک کند:

6. طرح بندی را تقسیم کنید


همیشه به یاد داشته باشید که ساختار وب سایت شما ساده تر است، ساده تر آن است که برای کسانی که از آن بازدید می کنند برای حرکت به آنجا. شما باید مطمئن شوید که پیوند بین علت طرح و تأثیر آن روی کسانی که از آن استفاده می کنند، ایجاد کنید.
به همین ترتیب، اطمینان حاصل کنید که نوع طرح بندی که وبسایت شما داشته باشد می تواند در برجسته کردن مهمترین جنبه های آن کمک کند. این ترفند در اینجا ساده ترین شکل طرح ساده ترین هدف است. همانطور که در ادامه خواهید دید، می توانید اجزای بیشتری را اضافه کنید، همچنین مهم است.


بعضی از صفحات طراحی صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرند که هر ساله از سبک بیرون آمده اند:


دو ستون، سربرگ بزرگ بدون شک، این رایج ترین شکل است که شما در اینترنت پیدا خواهید کرد. این در حال حاضر یک طراحی وب کلاسیک و چشمگیر است. این طرح شامل یک هدر گسترده است که معمولا 960 پیکسل طول دارد و دارای دو ستون است: یکی گسترده و دیگری تنگ است.


طرف باریک عمدتا به عنوان پانل ناوبری عمل می کند. اغلب در سایت های وبلاگ، ستون ناوبری در سمت راست قرار می گیرد. Uncrunched از این طرح استفاده می کند.


سه ستون، سربرگ گسترده برای شما این را به راحتی تصور کنید، این طرح است که توسط WordPress و Blogger استفاده می شود. اگر شما به ایده رفتن به طرح فوق الذکر فروخته نمی شود، این بهترین گزینه بعدی شماست. همانطور که از نام آن پیداست، این طرح از 3 ستون ساخته شده است.


دو ستون باریک اغلب برای اهداف ناوبری استفاده می شود در حالی که ستون گسترده ای است که در آن محتوا قرار می گیرد. هدر گسترده ای در بالای ستون ها یافت می شود. به وب سایت Gary Vaynerchuk مراجعه کنید تا بدانید چطور این طرح به نظر می رسد.


چهار جعبه. این طرح بیشتر برای محصولات و سایتهای وبلاگهای خبری رایج است. با یک سرصفحه گسترده که از انتها به انتها می آید، یک جعبه گسترده دیگر نیز به عنوان یک سرصفحه و سه ستون که به طور مساوی روی صفحه اشغال می شود، می آید.


جعبه بزرگ معمولا برای نمایش محصولات یک وب سایت و یا مقالاتی که قرار است قرار داده شوند. 3 ستون را می توان برای اطلاعات محصول یا مقالات ثانویه استفاده کرد. این طرح توسط فلیکر استفاده می شود.


Grid undefined. این طرح به شدت توسط طرح شبکه مشترک الهام گرفته شده است. این یک سرصفحه کل سایت است که حاوی عناصر ناوبری است که در سراسر سایت گسترش یافته است. Siete de Febrero یک وب سایت است که این طرح را پذیرفته است.


صفحهنمایش بزرگ این طرح دارای یک تصویر بزرگ است که بلافاصله در زیر هدر قرار دارد. در اغلب موارد، پس از تصویر روی بین 2-4 جعبه ی مبتنی بر شبکه وجود دارد. در این جعبه ها اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول قرار داده می شود. سابق. Paperapps از این طرح استفاده می کند.


تک ستون. این طرح مورد علاقه بسیاری از میکروبلاگهایی است که اصول طراحی حداقلی را در بر میگیرند. ستون تک و مرکز باریک است و دارای پایه ای است که در آن عناصر هدایت شده قرار می گیرند. Tumbler از این طرح استفاده می کند.


تصویر ویژه این محبوبترین برنامهنویس برنامههای هوشمند است. این طرح شامل استفاده از یک تصویر بزرگ در هر دو طرف صفحه و یک ستون است که محتوای آن قرار می گیرد. نمایش مشخصات عمومی یک نمونه از طراحی است که از این طرح استفاده می کند.


نوار کناری ثابت همانطور که از نام آن مشخص است، این طرح خاص از نوار کناری ثابت که تمام عناصر ناوبری یافت می شود استفاده می کند. از سوی دیگر، ستون اصلی آن شامل تمام محتوای است. Gawker بهترین مثال این طرح است.


Grid Based Gallery بسیاری از طراحان و عکاسان برای این طرح به عنوان آن نیز به عنوان سایت نمونه کارها خود می باشد. این شامل استفاده از یک سرصفحه، سربرگ و گالری عکس است که مبتنی بر شبکه است. بررسی Dialectica استودیو را به یک ایده بتن در مورد چگونگی این طرح خاص به نظر می رسد.


چیدمان سبک مجله. این طرح بیشتر ایده آل است، اگر می خواهید وب سایت شما بصری غنی باشد. به طور کلی، محتوای این طرح بر اساس طراوت آنها مرتب شده است.


تازه ترین داستان ها/مقالات در بزرگترین جعبه درست زیر هدر قرار می گیرند، در حالی که مقالات قدیمی در جعبه دوم قرار می گیرند. محتویات دیگر صفحه در جعبه پست کوچکتر قرار می گیرد. نیویورک تایمز از این طرح استفاده می کند.

7. نوآوری و چالش ایجاد شده


یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که، به عنوان یک طراح، مسئولیت شما در تعیین راحتی ناوبری وب سایت شماست. در موارد خاص، ممکن است شما را به هنجار دعوت کند. برای مثال، آیا هنوز هم نیاز به یک گزینه جستجو در طراحی خود دارید؟
در گذشته، ممکن است لازم باشد. با این حال، در این روزها، در بسیاری از موارد، جواب این است "هیچ". از چیزهایی که در بسیاری از وب سایت ها وجود دارد فکر کنید. آیا شما واقعا به آن جزء طراحی وب خود نیاز دارید؟


اهمیت حیاتی این است که طرح های فعلی را ارزیابی کرده و اهمیت آنها را مورد چالش قرار دهید. پاسخ شما می تواند به شما کمک کند تا طرح هایی را که نیاز به زمان های فعلی دارند مناسب سازید.

8. خودتان را از دست بدهید


هرگز بر روی لورلان خود بمانید بله، این ادعا هنوز هم به طراحی وب تا امروز بسیار مناسب است. فقط به این دلیل که آخرین طراحی صفحه وب که تا به حال انجام داده اید، یک انفجار بود، این بدان معنا نیست که شما می توانید همین روش را دوباره انجام دهید.
به غیر از چالش کشیدن طرح های مرسوم، برای شما نیز بهتر است که خودتان را به چالش بکشید. همیشه خود را محدود به ایجاد یک طراحی وب چشمگیر است که نه تنها بصری جذاب است، بلکه کاربردی و مرتبط با زمان حال است.
بررسی امکانات .

9 توجه به جزئیات

باشید
این موضوع نه تنها برای طراحی وب، بلکه برای تمام مشاغل نیز کاربرد دارد. با این حال، به عنوان یک طراح وب سایت، از اهمیت زیادی برخوردار است که به هر جزئیات و جزئیات طراحی خود توجه می کنید. آیا هر جزء خوب است؟ آیا آنها در مکان های ایده آل قرار می گیرند؟
آیا جزء خاصی بر بارگذاری صفحه تأثیر نخواهد گذاشت؟ این ها فقط برخی از سوالاتی هستند که شما باید از خودتان بپرسید که با طراحی خود پیشرفت می کنید.

10. هر سهمی را به اهمیت برابر

اختصاص دهید
شما باید تمام اجزای طراحی خود را با اهمیت مساوی در نظر بگیرید، زیرا هنگامی که به آن فکر می کنید، اگر آنها مورد نیاز نیستند، درست نیست؟ آنچه که یک جزء را از یکدیگر جدا می کند درجه اهمیت است، اما در کل، همه آنها نقش مهمی ایفا می کنند.


از این رو، اطمینان حاصل کنید که هر یک را به طوری طراحی کنید که انگار آن تنها کسی بود که در حال کار کردن هستید. مثل توجه به تمام مواد تشکیل دهنده ای است که شما در یک ظرف استفاده می کنید. شما می دانید که باید تازه ترین و بهترین ها را انتخاب کنید، زیرا اگر یک کیفیت پایین باشد، ممکن است نتیجه کلی ایجاد خلق شما را تحت تاثیر قرار دهد.

11. طراحی خود را افزایش دهید


بیشتر از جنبه های زیبایی شناسی طراحی شما، چیزهایی خاصی وجود دارد که باید به دقت توجه و ارتقاء دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید وب سایت خود را از پیکسل های تیز ناپدید شود، باید کنتراست بین ضربه ها و رنگ های پس زمینه را تضمین کنید.


البته، چیزهای دیگری هم هست که باید به آن توجه کرد. خط پایین این است که شما باید تمام اجزای فراگیر که با آن روبرو شده اید مجددا ارزیابی کنید. همه.

12. PSD های خود را در محل نگه دارید


صرف نظر از اندازه وب سایت که در حال کار بر روی آن هستید، باید مطمئن شوید که PSD های شما مناسب هستند. شما ممکن است اهمیت این موضوع را از لحاظ سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و به اشتراک گذاری فایل ها با دیگران که در طراحی وب سایت نیز کار می کنند را درک نکنید.

13. همه محيط را در نظر بگيريد


یکی از مهمترین چیزهایی که باید توجه داشته باشید، رسانه های مختلفی هستند که وبسایت شما استفاده می شود.


شما ممکن است یک وبسایت را طراحی کنید که بتواند به راحتی بر روی میز یا لپ تاپ بارگیری شود، اما ظرفیت بارگذاری آن را در تلفن های همراه و تبلت ها در نظر گرفتهاید؟ از این رو، نه تنها به جنبه مفهومی تمرکز می کنیم؛ همواره جنبه های فنی را نیز در نظر بگیرید.


همانطور که در مورد بدترین سناریوی مورد نظرتان نیز قرار گرفته اید، آن را تحت بهترین سناریو قرار دهید.

14. به دوست داشتن طراحی خود بروید تا زمانی که متنفر نگردید


بسیاری از طراحان این کار را انجام می دهند. آنها به طراحی خود نگاه می کنند، احساس می کنند که خودشان افتخار می کنند تا به نقطه ای برسند که می توانند حتی کوچکترین نقصی را که از دست داده اند، متوجه شوند.
در نهایت تحسین کار آنها باعث می شود که آنها را بیشتر بخوانند، حتی تا حدی که منتقد اصلی خود کار خود هستند. این بد است؟ البته که نه! این یک راه برای جذب خودتان به کوچکترین جزئیات طراحی شما است.


این همچنین شما را به چالش کشیدن برای انجام کار بهتر هدایت می کند. این فقط برای طراحی صفحات وب درست نیست. چگونگی انجام کارها ممکن است با سایر مشاغل متفاوت باشد، اما باید در همه زمینه ها این کار را انجام دهیم. 15. هماهنگی با مشتری شما هر زمان و پس از آن
بسیاری از طراحان اشتباه می کنند زمان زیادی را صرف طراحی یک صفحه وب بر اساس طعم و مزه شخصی خود و بدون در نظر گرفتن آنچه مشتری واقعا می خواهد.
به عنوان یک نتیجه، به دلیل طراحی که آنها مطرح شده است با آنچه که مشتری می خواهد، تمام وقت و تلاش است که آنها در آینده با پایان طراحی در دود صرف شده است. این به این معناست که مشتریان طراحان خود را به آنچه می خواهند می دهند.
مشکل زمانی بوجود می آید که کمبود ارتباط بین طراح و مشتری وجود داشته باشد، زیرا که آخرین طراحی آن براساس تفسیر خود از آنچه مشتری می خواهد، پایه ریزی می کند. از این رو، هر زمان که بخواهید، باید با مشتری خود هماهنگ باشید تا مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارد.

16. هماهنگی با توسعه دهنده شما


درست مانند بسیاری از طراحان وب، توسعه دهندگان وب نیز بعضی از افراد سختگیرانه در این سیاره هستند. با این وجود، آنها در حال گذار از طراحی وب سایت هستند. برخی از افراد منزوی تر هستند.


مطمئنا، کار آنها در طراحی وب سایت که در حال توسعه است، کار نمی کند. با این حال، آیا می دانید که آنها برخی از افراد خلاق ترین هستند که شما را غافلگیر می کنند؟ در حقیقت، دانش آنهایی که دارند، می تواند به شما کمک کند تا طرح هایی را پیدا کنید که واقعا سنگ می شوند.


بنابراین، قبل از اینکه طراحی وب سایت خود را شروع کنید، مطمئن شوید که طراحان وب را تشویق کنید تا ایده های خود را تغییر دهید. این نه تنها شما را قادر می سازد تا طراحی هایی را انجام دهید که می توانید به طور کامل آن را انجام دهید. همچنین شما می توانید همسرتان را بهبود بخشید.

17. ساده سازی توضیحات شما


هنگام ارائه به مشتری خود، اطمینان حاصل کنید که توضیح شما در سیاه و سفید است. در صورت امکان زبان صحبت کنید که او را درک می کند. شما باید در نظر داشته باشید که دانش و اصطلاحات شما از لحاظ طراحی وب لزوما در همان سطح با مشتری شما نیست.


در این رابطه ممکن است از او بهتر باشد. با این حال، نباید شانس خود را در چهره خود قرار دهید که بهتر است. اطمینان حاصل کنید که همه چیز درک شده است به طوری که طراحی شما مطابق با آنچه که او واقعا می خواهد.
علاوه بر این، اگر چیزی وجود دارد که او را تایید نمی کند، می توان آن را به راحتی حذف کرد. شما می توانید زمان و تلاش در بازنگری کار خود را ذخیره کنید.

18. برای پیشنهادات و انتقادات باز شود


شما ممکن است فکر کنید که طراحی شده است که همه چیز را پوشش داده است، و این بهترین است که تا به حال ساخته شده است. با این حال، باید به یاد داشته باشید که هر فرد طعم و ترجیح خود را دارد.
اگر محصول کار سخت شما و آبمیوه های خلاقانه در خوشبختی دیگران قرار نگیرد، آن را شخصی نکنید. به خاطر داشته باشید که ممکن است چیزها متفاوت از نحوه کار شما باشند. به پیشنهادات و انتقادات خود گوش دهید.


پس از همه، آنها ممکن است نقطه ای داشته باشند که شما به دلیل خودتان ندیده اید.

19. پیگیری طراحی خود را هنگامی که برای توسعه است


به منظور اطمینان از این که آنچه که شما بر روی آن کار کرده اید و آنچه که مشتری تایید کرده است، توسط توسعه دهندگان وب پیاده سازی شده است، اطمینان حاصل کنید که روند پیگیری را دنبال کنید.


باز هم، این به منظور هماهنگی برای رسیدن به آنچه باید انجام شود، به دنبال دارد. پس از همه، کار خود را به عنوان طراح وب پس از پایان PSD و سبک ها منتشر می شود پایان نیست.


اگر طراحی که شما با آن روبرو شدید با توسعه دهندگان خوب نیست، به هر دلیلی به دلایل فنی آنها اجازه ندهید آنها را نابود کنید. از آنها بخواهید تا زمان را برای تجدید نظر در مورد آنچه باید تجدید نظر کرد به شما بدهند.

20. کار تأیید شده خود را به دیگران تقسیم کنید


هنگامی که مشتری شما روی طراحی خود نکته ایجاد کرده است، آن را به دیگران که ماهیت کار خود را درک می کنند و در این زمینه آگاه هستند به اشتراک بگذارید.
این نه تنها شما را قادر می سازد تا بازخورد هایی را که می توانید در پروژه بعدی خود استفاده کنید، دریافت کنید. همچنین می تواند شما را برای کسب نظراتی که می توانید برای تجدید نظر و بهبود کار خود براساس تأیید سرویس گیرنده، استفاده کنید.

src = "0.jpg
مقالات مرتبط