یکی از مهمترین عناصر برای هر کسب و کار آنلاین صفحه فرود است. یک صفحه فرود چیزی است که بازدید کنندگان شما را به منجر می کند. به طور خلاصه، این قلب و روح هر تلاش تولیدکنندگان بازاریابی است. سوال بزرگ، با این حال، این است که چگونه یک صفحه هدایت را طراحی کنید که در واقع تبدیل شود.
یک صفحه فرود، به معنای خالص کلمه، فقط یک صفحه وب دیگر است که بازدید کنندگان شما میتوانند روی آن فرود بیایند یا به آنجا بروند.
ایجاد یک صفحه فرود به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید، آنها را به چیزی ارزش تبدیل کنید و درصد بیشتری از بازدیدکنندگان خود را به سمت مناسبت تبدیل کنید، در حالی که اطلاعاتی را در مورد آنها و آنچه که در آنها تبدیل کرده اید، می گیرید.
اما چگونه از این استفاده می کنید؟ یا به جای اینکه یک صفحه اصلی ایجاد کنید که تبدیل بالا را ایجاد می کند چگونه ایجاد کنید؟