چگونه از Twitter بیشتر استفاده کنید

چگونه از Twitter بیشتر استفاده کنید

مدتی پیش من یک راهنمای اختراع برای فیس بوک نوشتم.


از آنجا که این مقاله در رسانه های اجتماعی بسیار جنجالی ایجاد کرد، من فکر می کردم که باید یک راهنمای اخلاق در مورد چگونگی استفاده از توییتر به طور مؤثر، یکی دیگر از بازیکنان مهم در شبکه های اجتماعی بنویسیم.


سرویس میکروبلاگینگ در سال 2006 راه اندازی شد و تقریبا 1000 نفر در سراسر جهان کار می کند. این پایگاه داده دارای 140 میلیون کاربر فعال است و در رقابت با فیس بوک بهترین مکان برای به اشتراک گذاری اطلاعات در وب را نشان می دهد. ترویج دائمی و فعال بودن در همه زمان ها بسیار مهم است، زیرا پیروان می توانند خیلی سریع از دست بدهند.
اگر چه یک صدای جیر جیر می تواند حداکثر 140 کاراکتر باشد، اطلاعاتی که می توانید در این مرزها به اشتراک بگذارید می تواند فوق العاده مفید باشد. بسیاری از افراد در صنعت ما لینک های جالب را برای آموزش، پست ها و بررسی محصولات به اشتراک می گذارند - اگرچه نوشته شده با کمتر از 140 کاراکتر، اطلاعات می توانند بسیار سریع و بسیار مفید باشد.


من نمی خواهم مقدمه بزرگی در مورد آن بنویسم؛ فرض می کنم اگر شما علاقه مند به استفاده موثر از توییتر هستید، می دانید که چه خدماتی ارائه می دهد. بنابراین ما فقط به راهنمای راهنمای توییتر برویم.

نحوه استفاده از توییتر به صورت فوری به عنوان افراد


اگر مردم بدون دانستن اینکه چه کسی هستند، در نمای پروفایل توییتر فرود می آیند، در عرض چند ثانیه باید بتوانند در مورد شما بیشتر بدانند. همانطور که پیشتر گفته شد، آنها می توانند به سرعت سود خود را از دست بدهند. مردم اول به دنبال زیست هستند. این اولین تعامل شما با شما و نمایه شماست و این همان چیزی است که شما در ابتدا قضاوت می کنید.


چون محدودیت شخصیت وجود دارد، شما باید توجه بیشتری به آنچه شما انتخاب می کنید برای نوشتن و آنچه شما را حذف کنید. اگر شما یک پروفایل توییتر برای ساخت یک شبکه یا یک نام تجاری داشته باشید، مهم است که در مورد منافع و حرفه های کلیدی خود ذکر کنید. استفاده از کلمات مختلف برای تأکید بر اینکه آیا شما یک فرد جدی و دشوار هستید و یا آرام و هنرمند مشابه هستید، استفاده کنید.


بیان کردن نام واقعی شما و داشتن یک عکس اخیر از شما چیزی است که من به شما توصیه می کنم انجام دهید. این به شما و نمایه شما اعتبار بیشتری را به ارمغان می آورد و هنگامی که افراد نمایه شما را مشاهده می کنند، این دقیقا همان چیزی است که شما برای حفظ علاقه خود نیاز دارید.
اگر شما 2000 نفر را دنبال کنید بدون آنکه به دنبال بسیاری از آنها باشید، توییتر اجازه نخواهد داد که حسابهای بیشتری را دنبال کنید تا زمانی که معیارهای نسبت آنها را برآورده سازید. بنابراین، اگر چه بسیاری از آنها را نمی دانند، توییتر محدودیت های خاصی در رابطه با تعداد افرادی که کاربران می توانند دنبال کنند، باشد. این به این معنی است که حداقل در ابتدا، شما فقط باید از پروفایل های مربوطه پیروی کنید. اگر به به روز رسانی یا زندگی آنلاین علاقه ای ندارید، لازم نیست آن شخص را دنبال کنید.


به دنبال دنباله های موسیقی بی شمار، طراحان وب بسیار محبوب نیستند. آنها جدول زمان بندی شما را مختل می کنند و شما می توانید اطلاعات مهم را از دست ندهید. علاوه بر این، خط زمانی می تواند گیج کننده باشد، اطلاعات شما را از زمینه های مختلف مورد علاقه نشان می دهد. اگر از یک حساب کاربری پیروی کنید و فکر کنید وقت آن است که ارزشش را نداشته باشید، می توانید در هر مورد خاص نمایه را از لیست زیر حذف کنید.
این باعث می شود که فاصله زمانی بیشتری برای به روز رسانی هایی که به شما مربوط می شود، بیشتر شود. انتخاب کنید و فقط افرادی را که علاقه مند هستید دنبال کنید تا اطمینان حاصل شود که بیشتر از پروفایل توییتر خود استفاده می کنید.


اگر برخی از اطلاعات را به اشتراک بگذارید یا یک پست پست کنید، اطمینان حاصل کنید که منبع از کجا آمده است. تایپ ساده "از طریقuser" به کسی آسیب نمی رساند، اما شما را از فردی که از شما بازتولید می کند قدردانی می کند.
علاوه بر این، این نوع رفتار کمک می کند تا در ایجاد یک شبکه و شما را به عنوان یک فرد حرفه ای و معتبر تایید کند. شانس بسیار بالایی وجود دارد که فردی که صدای جیر جیر شما را به اشتراک می گذارد، حداقل بازدید از نمایه شما را داشته باشد، اگر شروع به دنبال کردن شما نباشد - و این تنها به این دلیل است که تلاش های کاربر در پیدا کردن اطلاعات مربوطه را تایید می کنید.


هشتگ ها یک ویژگی منحصر به فرد توییتر هستند. از 400 میلیون توییت در روز، به طور متوسط ​​تقریبا 3 توییت در روز برای هر کاربر ثبت شده، احتمالا فقط به یک بخش از آنها علاقمند هستید و معمولا افرادی را می بینید که می توانند اطلاعاتی را که می خواهید ارائه دهند. اما اگر شما علاقه مند به چیزی بیش از آن هستید، اما نمی خواهید تعداد پروفایل های دنبال شده را افزایش دهید؟


به همین دلیل است که توییتر هشتگها (#) را معرفی کرده است که در عرض چند ثانیه اطلاعاتی را که دنبال می کنید را جستجو می کند. جستجو در گوگل خیلی ساده تر است، اما توییتر هرگز با کارکرد جستجو انجام نمی شود. با این وجود، آنها با استفاده از اجازه دادن به کاربران در به روزرسانی هاشستگ ها، راهی عالی برای طبقه بندی محتوا پیدا کردند. با استفاده از هشتگ ها، دید کاربر در یک منطقه خاص از بحث افزایش می یابد و تعدادی از پیروان از یک دامنه خاص را افزایش می دهد.


علت اینکه شما نیاز به پر کردن پروفایل پروفایل خوب دارید، برای اینکه مردم بدانند چه چیزی از شما و به روز رسانی شما انتظار می رود. شما باید بیشتر یا کمتر از این در تمام به روز رسانی های خود داشته باشید. اگر شما یک متخصص فناوری اطلاعات خود را اعلام می کنید، ممکن است مردم به داستان های فوتبال مشترک علاقه مند نباشند؛ به IT بروید


با توجه به کیفیت روزافزون شما، تمدید کردن در موضوعات غیر مرتبط احتمالا به کاهش تعداد پیروان شما کمک می کند. اگر شروع به از دست دادن تمرکز بر یک دامنه کنید، به زودی خواهید دید که افراد شروع به پیگیری شما می کنند.


مثل هر پلت فرم ارتباطی دیگر، توییتر یک خیابان دو طرفه است. این بدان معنی است که شما نباید مردم را با اطلاعات بمباران کنید، بلکه با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و ارتباط برقرار کنید. این به ایجاد ارتباط با کاربران دیگر کمک می کند و یک شبکه برای شما ایجاد می کند. با افرادی که قبلا به شما پاسخ داده اند و یا شما را بازخوانی کرده اند، بسیار آسان است که ارتباط برقرار کنید، بنابراین دریغ نکنید که این کار را انجام دهید. چند ثانیه برای پاسخ دادن وارد کنید، زیرا ممکن است در عوض آن مقدار زیادی دریافت کنید.


گزینه پیام مستقیم (DM) با کاربران مورد نظرتان در دسترس است. به عنوان مثال، یک ایده بسیار بد است که برای مثال به عنوان یک استدلال با کسی به طور عمومی صحبت کنید، بنابراین گزینه DM برای شما و حفظ حریم خصوصی شما آسان تر است. با این حال، DM ها را سوء استفاده نکنید، زیرا این احتمالا کاربران را آزار می دهد. آن را کوتاه نگه دارید، یک پاسخ سریع یا یک آدرس ایمیل بخوانید و سپس مکالمه را در آنجا حرکت دهید. توییتر برای بحث های طولانی نیست.

چگونه از Twitter استفاده نکنید


اتوماسیون یکی از مواردی است که امروزه در رسانه های اجتماعی از خودم متنفرم. من می بینم که افرادی که در فیس بوک قرار می گیرند و به روز رسانی های آنها به طور خودکار در توییتر نیز ارسال می شود. من خیلی علاقه مند به برنامه های شخص ثالث نیز نیستم. وقتی من از شما پیروی می کنم پیام من "متشکرم" را به من ارسال نکنید. و از برنامه هایی استفاده نکنید که افرادی را که برای مدت زمان فعال نبودند دنبال کنید.


شما یک روبات نیستید، بلکه یک شخص است کاربران همچنین روباتها نیستند (حداقل کسانی که در دنبال آن هستند)، بنابراین آنها را تحت درمان قرار دهید. اگر از من بپرسید، به هیچ وجه برای اتوماسیون در رسانه های اجتماعی جای ندارد، پس دور از آن باشید. یک کاربر هوشمند می تواند تفاوت بین صدای جیر جیر خودکار و یک زمان واقعی را بگوید.


در حالی که بسیار مهم است که در توییتر فعال بمانید و پیروان خود را درگیر کنید، از آن استفاده نکنید. به طور غیرقانونی موجب می شود که طرفداران شما نیز علاقه خود را از دست بدهند و از شما پیروی کنند. اطلاعات بسیار شخصی نباید توییت شود، زیرا بعضی افراد به آن علاقه مند هستند.
هر بروزرسانی شما به صورت خودکار بر روی جدول زمانی تمام پیروان خود ارسال می شود، به این معنی که با کلیک یک دکمه ماوس شما اطلاعات را به احتمال زیاد صدها یا حتی هزاران نفر به اشتراک می گذارید. این تعداد زیادی از کاربران است. و به احتمال زیاد آنها نمی خواهند ماشین ReTweet را دنبال کنند.


آنها می توانند اطلاعات خود را در صورت تمایل پیدا کنند. در ابتدا جالب است و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده احتمالا مورد تایید قرار می گیرد، اما بعد از یک زمان کاربران شروع به تعجب خواهند کرد که آیا تنها کاری که انجام می دهید، مجددا پخش می شود؟
شما همچنین باید محتوا را ارائه دهید، فقط محتوای RT را از دیگران نگذارید. در صورتی که این مورد است، چرا کسی به جای منبع شما که مجددا 5 بار در روز به دنبالش هستید، دنبال می کند؟


اگر حساب توییتر شما برای کسب و کار است - جلوگیری از انتشار اطلاعات شخصی. اطلاعات شخصی ممکن است در دامنه حرفه ای اشتباه تفسیر شود، چرا که زندگی شخصی هر چند وقت یک بار با سمت کسب و کار آن ارتباط ندارد. اجتناب از ترویج در مورد اطلاعات شخصی در حساب حرفه ای خود.


درگیر شدن در استدلال های غیر ضروری هرگز به شما کمک نمی کند، به خصوص در عموم. هنگامی که با کسی بحث می کنید، می توانید چیزهایی را که بعدا برایتان متاسف باشید بگوئید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از این شرایط دور بمانید.
اگر اصلاحات لازم باشد باید انجام شود، سپس آنها را با استفاده از گزینه DM یا ایمیل، و نه به طور عمومی در توییتر بگذارید. اگر چه مردم به رسوایی کشیده می شوند، احتمالا انتظار ندارند که یک قطعنامه بین شما و کسی که با آن مواجه می شوید، متوقف شود - به احتمال زیاد یکی از آنها یا هر دو شما را متوقف خواهد کرد. این نتیجه ای نیست که شما می خواهید، درست؟


اگرچه این عقل سلیم است و همه باید در مورد آن بدانند، اجتناب از استدلال برای کاربران توییتر آسان نیست. برای اطمینان از این که در چنین مواردی دست نکشید، از تایتین کردن موضوعات داغ در مورد دین، روابط، حرفه، حرفه ای یا مسائل شخصی و غیره اجتناب کنید.
کسانی که خواهان پیروی از آن هستند، به احتمال زیاد کسانی هستند که من هرگز آن را دنبال نخواهم کرد. اگر نمی توانید من را متقاعد کنید که پروفایل خود را با بیو و توییت خود دنبال کنید، من هرگز آن را دنبال نخواهم کرد زیرا شما از من خواسته اید. و حتی اگر ما دوست هستیم - تا زمانی که ما به حوزه های دیگران علاقه مند نیستیم، باید از هم جدا شویم. من هیچ چیز را از داشتن یکی دیگر از پیروان نمی خواهم، اگر من می دانم او واقعا علاقه مند به آنچه من صدای جیر جیر در مورد.
همانطور که قبلا ذکر شد، به مدت چند ثانیه برای یک صدای جیر جیر برای رسیدن به تمام مخاطبین خود، طول می کشد. به نظر من عذر خواهی همیشه بهتر از حذف صدای جیر جیر است، زیرا مردم را نشان می دهد که می توانید اشتباهات خود را بپذیرید و مسئولیت آنها را بپذیرید. من همیشه ترجیح می دهم یک صدای جیر جیر را با اطلاعات درست ارسال کنم تا آن را حذف کنم و دوباره آن را ارسال کنم.

توییتر برای کسب و کار


یک پروفایل شرکت توییتر باید متفاوت از یک شخص شخصی مدیریت شود. سهم هر صدای جیر جیر می تواند بسیار بالا باشد، بنابراین توجه بیشتری باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که هر صدای جیر جیر مناسب شما را نشان می دهد.
بهینه سازی یک مفهوم کلیدی برای پروفایل شرکت توییتر است. با تنها 140 کاراکتر برای هر صدای جیر جیر، یک شرکت باید پیام را بیشتر از فیس بوک یا Google+ تنظیم کند، در حالی که پیام های طولانی را می توان ارسال کرد.


هنگام پیروی از یک نام تجاری یا یک شرکت، کاربر می خواهد با محصولاتی که ارائه می دهد یا به دنبال تبلیغاتی که ممکن است از یکی از مارک های مورد علاقه خود به دنبال داشته باشد، آشنا شود. بنابراین یک شرکت باید بیش از یک فرد مراقبت از مشخصات خود داشته باشد. فرد می تواند پیروان خود را از دست بدهد، در حالی که یک شرکت می تواند خیلی بیشتر از آن را از دست بدهد - پول و مشتریان.


هر نمایه شرکت نیاز به یک هدف دارد. برای مثال، می تواند اطلاعات را برای مشتریان، استفاده از آن برای پشتیبانی، تبلیغات جدید، پاسخ به شکایات و یا تحویل پرس وجو ارائه دهد - هرچند که شرکت نیاز به یک هدف در توییتر دارد.


معمولا کاربران یک نمایه را برای یک دلیل دنبال می کنند - اگر نمایه اهداف خود را تغییر دهد، ممکن است دیگر به اندازه کافی جالب توجه نباشند و از بین بروند. برای رسیدن به یک هدف تنها باید پیام را حفظ کرد.



فقط اطلاعات مربوط به ترویج چیزی است که مشخصات شرکت باید در توییتر انجام دهد. اگر Coca-Cola شروع به ارسال اطلاعات در مورد خودروها کند، پیروانش ممکن است فکر کنند که آنها غیر حرفه ای هستند و اغلب تصمیم به پیوستن به آن خواهند داشت.
یک نام تجاری همیشه باید به ارائه اطلاعاتی که از کاربرانشان استفاده می شود برسد. اگر یک شرکت چیز دیگری را تعریف کند، ممکن است نشان دهد که محتوای تازه به اندازه کافی برای حفظ علاقه مردم وجود ندارد، که معمولا یک تصور بد ایجاد می کند.
یک نام تجاری نیز می تواند با ارسال پیام های تبریک به شخصیت های مختلف شخصی شود. به عنوان مثال، پروفایل میلان AC Milan همیشه پیام های تبریک به نواک جوکوویچ، هوادار شناخته شده تیم ایتالیایی است.


اگر یک شرکت دارای چندین پروفایل رسانه های اجتماعی باشد، استفاده از داشبورد های رسانه های اجتماعی همیشه مفید است، زیرا مدیریت پرونده ها را آسان تر می کند. این همچنین اجازه می دهد تا چندین لایسنس با یک رمز عبور مشابه داشته باشیم که باعث می شود رمزهای ورود به سیستم را به آسانی به یاد آورید.
پیروان چندین بار نمایه های شرکت را با بازخورد ارائه می دهند. هر شرکتی در جهان مشتریان را ناراضی می داند، به سادگی غیر ممکن است. بنابراین این یک دارایی برای مشخصات شرکت است تا بتواند به طور منظم به بازخورد پاسخ دهد.
مهارت های ارتباطی برای یک مدیر اجتماعی مهم است که با چنین نظرات از کاربران برخورد می کند. آنها باید تلاش کنند تا پاسخ نام تجاری را به گونه ای بیان کنند که کاربر برای مدت طولانی از این شرکت ناراضی نخواهد بود. دانستن اینکه چگونه و چه وقت برای عذرخواهی بسیار مهم است.


این افراد چنان قدرتمند هستند که می توانند یک نام تجاری کوچک را به یک نام خانوادگی تبدیل کنند. اگر شناسان انجنیر مناسب را شناسایی کرده و به درستی آنها را درگیر کنید، می توانید در تبدیل شدن به یک نام خانوادگی موفق شوید. اما توجه زیادی را به عهده می گیرند، زیرا آنها همچنین می توانند با نظر منفی آسیب بزنند.


احتمالا تمرکز اصلی در یک نمایه توییتر، جذب مشتریان است. به دست آوردن بینش از آنها فرصت تنها کسانی است که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. بسیار مهم است که یک شرکت بتواند از پیروانش از بینش ها مطلع شود تا بتوانند مسیر را دنبال کنند.


Spamming بدترین چیزی است که یک شرکت توییتر می تواند انجام دهد. هیچکدام از ما مانند هرزنامه نیستیم و اکثر ما متوقف میشویم که هر پروفایلی را که فیس بوک ما را با اسپم پر می کند، متوقف کند. یک شرکت بزرگ برای رسیدن به یک مخاطب بزرگ آسان است، در حالی که ممکن است آن را برای یک فرد کوچک آسان نباشد. بنابراین شرکت های کوچک باید تلاش بیشتری برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر ایجاد کنند و ممکن است اسپم شوند. صرف نظر از اینکه چقدر می خواهید پیروان بیشتری داشته باشید، هرزنامه نگذارید - این می تواند خسارات فراوانی را ایجاد کند که هرگز از آن نجات پیدا نمی کند.



بسیاری از شرکت ها توییتر را به عنوان وسیله ای برای فروش محتوا محصول خود می بینند که اشتباه بزرگ است. توییتر محدوده فروش نیست این کار به عنوان یک رسانه برای فروش محصول شما حتی کمتر از فیس بوک می کند. از وب سایت اصلی خود برای فروش استفاده کنید، نه نمایه توییتر.


توییتر باید به عنوان یک شکل از ارتباطات درک شود و باید برای گوش دادن، پیگیری و نظارت بر مکالمات مربوط به نام تجاری استفاده شود. ترویج در مورد تخفیف ها و پیشنهادات یک مشکل نیست، اما از آن استفاده نکنید. کاربران همیشه علاقمند به بمباران با پیشنهادات هستند.


همانطور که در مقاله من در مورد فیس بوک توصیه می شود، ایده خوبی است که از بیان نظرات خود درمورد رقبای خود دور نباشید. این باعث ایجاد احساس بد در مورد شما به طرفداران شما می شود، که فکر می کنند شما فقط در توییتر هستید تا با رقبا خود مبارزه کنید. برای شما یا رقیب شما خوب نیست.


مشتریان پروفیل های مارک را دنبال می کنند تا اطلاعات بیشتر در مورد مارک را بیابند، نه شخص پشت مشخصات. به روز رسانی شخصی در پروفایل شرکت ایده خوبی نیست و من آن را توصیه نمی کنم. افراد زیر یک نام تجاری کمتر علاقه مند به زندگی شخصی شما هستند.


همانطور که قبلا ذکر شد، اتوماسیون چیزی است که من طرفدار بزرگ آن نیستم، هر دو در نمایه شخصی و شرکت. شرکت ها باید سعی کنند روابط خود را با مشتریان خود ایجاد کنند - این امر از طریق پیام های خودکار انجام نمی شود. در صورتی که در مورد چیزی تحقیق کنید، مشتریها باید به صورت جداگانه خطاب شوند. و اگر شما یک نظر منفی دریافت کنید و یک پاسخ خودکار ارائه دهید، این یک تصور حتی بدتر خواهد شد. همیشه در تماس مستقیم با یک کاربر که بازخورد منفی را ارائه می دهد و همیشه از استدلال های عمومی جلوگیری می کند.


همانطور که توییت در مورد خود یک ایده خوب نیست، ایجاد مخاطبین شخصی از مشخصات مارک شما یک ایده خوبی هم نیست. بسیاری از شرکت ها در واقع مدیران جامعه خود را برای ایجاد مخاطبین در نمایه نام تجاری خود ممنوع می کنند. پروفایل توییتر یک شرکت همیشه باید برای ایجاد روابط با مشتریان و مارک های دیگر نگهداری شود.
مدیران پروفایل هرگز نباید اسرار شرکت را افشا کنند. شانس زیادی وجود دارد که یک رقیب از شما پیروی کند و اطلاعاتی را به نحوی که دوست ندارید استفاده کنید. این حتی می تواند به گونه ای استفاده شود که رقیب شما مشتریان را از شما بگیرد. شما همچنین می توانید از اجازه دادن به برخی از پیروان برای خواندن توییت خود استفاده کنید. با داشتن یک پروفایل محدود شما می توانید تنها برخی از کاربران را مجبور به پیگیری شما، که هیچ کس را که شما نمی خواهید در مورد شرکت خود اطلاع پست های شما را بررسی کنید مطمئن شوید.
این نکاتی است که من می توانم در مورد پروفایل شخصی شما و/یا شرکت توییتر ارائه دهم. به یاد داشته باشید که بیشتر یا کمتر همه چیزهایی که در رسانه های اجتماعی انجام می دهید (به صورت عمومی) توسط پیروان شما به یاد می آورند، بنابراین توجه بیشتری به هر بروز رسانی چیزی است که تفاوت بین یک پروفایل محبوب و یک محبوب غیرقابل پیش بینی را ایجاد می کند.

src = "30.jpg
مقالات مرتبط