چرا مدیریت ارتباط با مشتری در طراحی سایت یک علم است

2018/09/19
این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
چرا مدیریت ارتباط با مشتری در طراحی سایت یک علم است

"من متاسفم، اما ما باید به شما اجازه بدهیم. تو اخراج شدی. »


من کاملا مطمئن هستم که بسیاری از ما، فارغ التحصیلان، رویای خواندن یک بدبختی واقعی هستند و یک روز آنها را می گویند. متاسفانه، در جهان آزاد شدن، داشتن کسی به آتش واقعا گزینه نیست. به غیر از این، شما مشتریان را آتش می زنید.


بله شما می توانید مشتریان را آتش بزنید بسیاری از وبلاگ ها به شما آموزش می دهند که چگونه مشتری های مناسب را دریافت می کنید، و این کار را می توان بسیار سخت کرد، بدون ذکر ناراحتی، به تازه کاران فارغ التحصیلان. اغلب، شما مطمئنا مشتریان بد دریافت خواهید کرد.
فهرست مطالب:

جعبه ابزار طراح Freelance
دانلود نامحدود: 500000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی


یک زمان وجود دارد، زمانی که شما فقط نمی توانید با کسی کار کنید. این نیز می تواند با مشتریان رخ دهد. به همین دلیل ما این لیست را هنگامی که وقت آنست که مشتری را فقط اجازه دهیم این نتیجه را به دست آوریم.



بگو، شما در این مشتری قرار گرفتید. در ابتدا او عالی بود و همه. او تلاش کرد تا محدودیت های خود را درک کند و گفت که او آنها را پذیرفته است.


بنابراین شما هر دو با شرایط این معامله تجاری موافقید. با این حال، به عنوان پروژه به جلو حرکت کرد، او به آرامی شروع به حرکت تند و سریع شد.
شما واقعا با او روبرو شدید و شروع به تردید کردید و از خودتان پرسیدید: آیا این پروژه حتی ارزش ادامه داشت؟ چه باید بکنم؟ »


اگر از من بپرسید، می گویم، "او را آتش زده".


در حال حاضر، بحث در مورد اینکه آیا شما باید مشتری را روشن کنید یا نه، وجود دارد. برخی افراد معتقدند که یکپارچگی شما را به عنوان یک فرد آزاد کاهش می دهد و باعث می شود که شما یک مزدور خودخواه و حریص باشد.
به گفته آنها، شما نیز بخشی از یک نسل با یک دیدگاه بسیار متضاد تبدیل شده اید. اما من فکر می کنم که مشتریان شلیک لزوما بد نیستند. در حقیقت، برای کسب و کار مناسب است.


اکنون، بیایید به دلایلی که باید یک مشتری را آتش بزنیم.

قیمت درست نیست


قیمت -is-not-right
اکثر فارغالتحصیلان تازه کار با تلاش برای ایجاد یک نام از طریق کسب مشتری، کسب و کار خود را آغاز می کنند. داشتن افراد کافی برای گفتگو در مورد شما مطمئنا یک راه عالی برای ایجاد شهرت است؛ زیرا کلمه دهان هنوز بهترین ابزار بازاریابی است.


هدف این است که فارغ التحصیلان با قیمت های نسبتا پایین شروع می کنند. البته، هیچ شرکت بزرگی نمی خواهد با یک پسر بی تجربه کار کند، درست است؟ بنابراین، هدف قرار دادن بازارهای کوچکتر به نظر می رسد یک تصمیم بسیار عالی است.


وقتی قیمت درست نیست؟

تقاضای بیش از حد


طراح در -phone
شما احتمالا این را قبلا تجربه کرده اید. مشتریانی که تقاضا می کنند تا حد زیادی به این نکته می پردازند که شما احساس می کنید مثل یک عروسک هستید که با توجه به اینکه عروسک ها را برداشت می کند، حرکت می کند. اما اجازه بدهید به شما یک حقیقت تلخ بگویم، همه مشتریان خواستار هستند.


هنگامی که یک مشتری تقاضای بیش از حد می کند؟

نادیده گرفتن و توهین به شما


رئیس
من فکر می کنم شما برای این توضیحات زیادی نیاز ندارید. اگر مشتری: ::

خاموش است
شما نیازی به کار با افرادی مثل کسانی که با آنها سروکار ندارید. به خاطر داشته باشید که شما یک مترجم آزاد شدید برای جلوگیری از کارفرمایانی که سریعتر هستند. شما همچنین باید از مشتریانی که فریاد می کشند اجتناب کنید.


اگر در این دنیا یک چیز وجود داشته باشد که هرگز نباید آن را تحمل کنید، این توهین است.

اگر او نمی تواند مانند یک حرفه ای بزرگ رشد کند، باید، شما باید.


در این دنیا تعداد زیادی از تند و تلخی ها وجود دارد و شما لازم نیست که به لیست اضافه کنید.

Goes Under the Hood


wizard-client
این عجیب است اما مشتریانی هستند که به طور مرتب از شبکه جدا می شوند. آنها زمانی را که ملاقات می کنند و نگرانی های شما را مورد بررسی قرار می دهند احترام نمی گذارند.


همیشه باید به یاد داشته باشید که ارتباط هر نوع ارتباطی است. شما، حتی اگر یک رابطه تجاری باشد، باید با ارتباط برقرار شود.


اگر در حال حاضر و پس از آن ناپدید می شود، پس شما کار خود را انجام نخواهید داد، زیرا شما مجبور هستید زمان زیادی را برای او صرف کنید. و فکر می کنید اگر شما به طور مرتب با شما صحبت نکنید، آیا فکر می کنید زمانی که شما به او نیاز دارید پرداخت می کنید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید:

4 دلیل برای آتش یک مشتری
4 دلیل برای خاموش کردن مشتری توسط پل اسپیگلمن
هنگامی که برای آتش یک مشتری

چگونه آتش یک مشتری


طراح شلیک
ما درباره اینکه چرا باید یک مشتری را آتش بزنیم صحبت کردیم. اکنون ما به چگونگی حرکت می کنیم.


مشتریان شلیک می توانند بسیار دشوار باشند. به ویژه هنگامی که شما باید با او صحبت کنید، اما چیزی است که باید انجام شود. اگر شما هر ضربه ای را که در اختیارتان قرار می دهد، به شما می دهد، از دست می دهید. شما باید این مشارکت را به پایان برسانید یا اینکه دیگر باید رنج بکشید.


فکر می کنید که شلیک کردن به عنوان یک شکستن. بله، هیچ راهی آسان برای انجام آن وجود ندارد و مطمئنا یک آسیب خواهد دید. هیچ روش خوبی برای شکستن (یا شلیک کردن افراد) وجود ندارد، اما ما باید آن را بالغ و حرفه ای کنیم.
کشتن یک مشتری مطمئنا جهنمی است، اما شلیک یک مشتری بدتر نیست. به عنوان یک فارغ التحصیل، شما باید تصمیم گیری کنید که باعث ناراحتی شما می شود زیرا همه شما برای موفقیت لازم است. شما نمیتوانید به همه چیز بگید. اکنون او را آتش بزن یا بعدا رنج بگیری کدام را انتخاب می کنید؟
این ها اقداماتی هستند که باید انجام دهید وقتی که همه چیز در جهت اشتباه قرار می گیرد. اما همانطور که می گویند بهتر است از پیشگیری از درمان جلوگیری کنیم، ما باید نکاتی را درباره نوع سرویس گیرنده که باید اجتناب کنیم.
به عنوان یک فرد آزاد، ما رابطه دوستانه و نفرت با مشتریانمان داریم. بدون آنها ما بی پولی خواهیم بود، اما گاهی اوقات می توانیم کارمان را غیر قابل تحمل کنیم. چطور می توانیم از مشتریانی که به ما پول نمی دهند، رسیدگی کنیم، زمان خود را تمام کنیم و کارمان را سخت تر از آنچه باید انجام دهیم، انجام دهیم؟ در حرفه من با صدها مشتری کار کرده ام و خوشبختانه بیشتر دوستانه بوده ام. اما، هر بار یک بار، یکی می آید که باد باد از بادبان من است و این می تواند به طور بالقوه برای کسب و کار من صدمه دیده، اگر من اجازه دهید آن را. دانستن چگونگی برخورد با این مشتریان غیرممکن به من کمک کرد تا شرایط بالقوه سمی را از بین ببرم.
این 6 نوع مشتری بیشتر از لیست من هستند آیا با هر کار کرده اید؟

1. مشتری نادیده گرفته شده


نامعقول - مشتریان-اجتناب از مشتریان-صدمه دیده-شما-کسب و کار


تصویر توسط cobrasoft


مشتریان ناخوشایند بخشی از ذهن خود را از طریق پروژه تغییر می دهند. آنها خدماتی را اضافه می کنند و انتظار دارند که از طریق حلقه ها برای رسیدن به کار انجام شود. این مشتری انتظار دارد که از آنچه انجام داده اید دور بماند و در یک پروژه کاملا جدید شروع به کار کند. بازگشت به صفحه رسم!


در اینجا چگونگی محافظت از خودتان:

2. مشتری منتظره




اعتبارات تصویر


آیا تا به حال با یک مشتری کار می کردید که کار کادیلاک را در بودجه Wal-Mart کار می کرد؟


ما فارغ التحصیلان نیستیم، نه یک شرکت تابعه دونالد ترامپ.


من دوست دارم در بودجه های مشتریان خود کار کنم. برخی از استارتاپها یا وضعیت بوت استرپ از آن استقبال می کنند و من کاملا با آنها کار میکنم تا زمانی که نرخ برای هر دو طرف منطقی باشد.
اما اگر یک مشتری انتظار یک "آهنگ و رقص" را برای پول کم یا بدون پول داشته باشد، می توانید بگویید "نه". به استثنای مواردی که خدمات خود را در معرض قرار گرفتن در معرض قرار می دهید و یا به سازمان کمک می کنید، باید از خدمات خود پرداخت کنید.
نکته : قرارداد بودجه و پرداخت را از ابتدا دریافت کنید. اگر قبل از صحبت کردن با بودجه، پیشرفت ارتباط برقرار کنید، بیشتر مایل هستید کار را برای نرخ پایین تر انجام دهید. از مشتریانی باشید که آشکارا درباره نرخها صحبت نکنید. 3. مشتری خدشهدار
این مشتری که یک دوره طراحی وب را در کالج گذرانده است و فکر می کند به عنوان یک طراح شما دقیقا درست کار نمیکند. یا مشتری است که هرگز با کار شما راضی نخواهد شد، زیرا او می خواهد نتایج یک سازمان میلیون دلاری را در بودجه نابسامانش صرف کند.


چگونه با این مشتریان برخورد می کنید؟ صبور باشید و آن را شخصا نگذارید. گاهی اوقات مردم ناامن هستند و نیاز دارند که احساسات خود را احساس کنند. بعد از اینکه پروژه کامل شد، بهترین کار خود را انجام دهید و مهربانی خود را از منفی خود جدا کنید.


نکته : اگر شما در خدمات خود اعتماد ندارید، مشتریان شما نیز نخواهند بود. شما لازم نیست که "سگ برتر" در صنعت خود را به مشتریان خود را یک محصول عالی است. با اعتماد به نفس خود در سطح تخصص و کیفیت بالاتر، منجر به جذب ارزش های شما می شود و به شما پرداخت می شود. من تجربه دست اول این را دارم.

4. مشتری مداوم


مداوم مشتریان، اجتناب از مشتریان، درد و رنج شما


کارت اعتبار


در ابتدای کار حرفه ای من، من مشتری داشتم که می خواست با محتوای من با من کار کند حتی اگر پروژه خارج از منطقه راحتی من بود. پس از بررسی موضوع کار، تصمیم گرفتم این پروژه برای من درست نباشد چون صنعت از تخصص من نبود و مشتری نیاز به یک متخصص در این زمینه داشت. مشتری اصرار داشت که من با او کار میکنم، هرچند که کار را انجام دادم. من ساعت ها را در تلفن صرف جمع آوری جزئیات پروژه و زمان زیادی برای تحقیق در مورد این صنعت خاص، بنابراین من می توانم با کپی آشنا. هنگامی که پروژه شروع شد، مشتری را تغییر دادم و او دیگر نمی خواست من را برای او بنویسد.


در اینجا چند درس از برخورد با این نوع مشتریان آموخته شده است:


راهنمایی ها :

5. سرویس گیرنده گفتگو


این مشتری به شما در ساعات صبح روز صبح به شما ایمیل می دهد و در مورد همه چیز از نام سگ خود به جایی که می خواهد کسب و کار خود را با شما در مورد تلفن صحبت کند.


بعضی از پروژه ها نیاز به ارتباط بیشتر مشتری با سایرین دارند، اما قبل از شروع پروژه، مرزهای زمانی را تعیین کنید.
من تمایل به خطا در ارتباط "رایگان" برای مشتریان من، زیرا من می خواهم آنها احساس می کنند که آنها یک سیاست درب باز است. وقتی احساس میکنم مشتریها بیشتر وقت خود را میگیرند، به سادگی به آنها میگویم که مشغول هستم و هرچه زودتر به آنها برگردم. مشتریان خود را به همان اندازه که به آنها احترام می گذارید، به برنامه خود احترام بگذارید.

6. مشتری جادوگر


من این مشتری را "جادوگر" می نامم چون یکبار پرداخت می شود! بدون تماس بدون مکاتبه؛ هیچ درخواستی برای کار بیشتر ندارید بدون توضیح.


شما ساعت ها طراحی وب سایت مشتری را انجام می دهید یا نوشتن کپی می کنید و ارتباط برقرار می کند. اما هنگامی که درخواست پرداخت کنید ...


من یک مشتری داشتم که برای خدمات جزئی پرداخت کرده و پرداخت نهایی را به من داد. من بعد از ایمیل ایمیل فرستادم و کلمه ای دریافت کردم که در یک هفته چک می کند. این هفته گذشت و من هرگز آن را دریافت نکردم پس از ایمیل های متعدد، او به من بهانه ای راجع به سختی هایی که او با آن روبرو بود، به من داد. من همدردی خود را ارائه دادم و به او گفتم که می خواهم پرداخت کنم. بعد از گذشت زمان دیگر، من تهدید به انجام اقدامات بیشتر. روزهای بعد پرداختم را دریافت کردم.


حتی با قراردادن، مبارزه با مسائل پرداخت سخت است. اکثر مشتریان خارج از کشور یا خارج از کشور هستند و در دادگاه با آن برخورد می کنند که تقریبا بیشتر از آن ارزش دارد، مخصوصا اگر شما فقط با چند صد دلار هزینه می کنید. اگر وضعیت از کنترل خارج شود، تهدید می شود که در مورد کسب و کار خود، چه در رسانه های اجتماعی و چه در رسانه های دیگر، شکایت کند، اما فقط در موارد شدید.


این مورد را به صورت case-case بررسی کنید. من یک مشتری داشتم که چند سالی کار میکردم و کسب و کارم زیر کار بود. او پول زیادی را به من سپرد، اما من آن را افزایش ندادم زیرا ما رابطه تجاری خوب داشتیم. نه می توانید همه چیز را برای تشدید وضعیت به کار ببرید، اما می دانید که باید این گزینه را داشته باشید.
در اینجا چند نکته وجود دارد:

آماده سازی بدترین


بهترین راه برای جلوگیری از کار با این مشتریان این است که از اشتباهات خود یاد بگیرند و برای مشتریان دشوار در قراردادهای خود آماده شوند.


قرارداد شما باید شامل موارد زیر باشد:


اگر چیزی درست نباشد، خوب است که پروژه را رها کنید. با گذشت زمان، حتی قبل از ارائه یک قرارداد، یک غریزه در مورد یک مشتری ایجاد خواهید کرد. به یاد داشته باشید که شما نیز مشتری را استخدام می کنید. در ابتدا ممکن است به پول نیاز داشته باشید، اما هنگامی که شما شروع به ساختن کسب و کار خود کنید، مشتری خود را انتخاب کنید شبیه به اینکه چگونه آنها را انتخاب می کنید.


مشتری شما مشتری شماست و هدف شما این است که آنها را بپذیرید. همه کارهایی که می توانید در محدودیت های خود انجام دهید، بهترین کار آنها را انجام دهید. اگر همه چیز ناکام بماند، ارتباط برقرار کنید که رابطه کاری شما برای هر دو طرف سودمندی نداشته و تجربه را تجربه کرده است. امیدوارم هیچ پولی از دست نرفته باشد و شما می توانید از منفی بودن حرکت کنید.
آیا با هر یک از این مشتریان کار کرده اید؟ چطور یک درگیری مشتری را حل کردید؟ خب، ما برای شما هم این کار را کرده ایم. خوب، شاید به طور کامل، اما به برخی از نقطه. قبل از امضای یک قرارداد، به خواندن و درک آنچه باید قبل از امضای قرارداد خود توضیح دهید.


قراردادها الزام آور و قانونی هستند که از منافع و حقوق طراح و مشتری محافظت می کنند. اینها هر دو طرف را در ارتباط با مفاد قرارداد تضمین می کنند و مطمئن می سازد که هیچ یک از دیگران تقلب نمی کند.


همچنین، این به نفع طراحان به دلیل: ::


قبل از امضای قرارداد چه چیزی باید توجه شود؟ این باید جدی گرفته شود.
هنگامی که شما امضا می کنید، شما باید پروژه را تمام کنید و با مشتری کار کنید زیرا مشتری با شما کار می کند. این برای حفظ شهرت شما و البته پیروی از قانون است.




طراح امضا قرارداد


درک اهمیت قراردادها، قبل از امضای یک قرارداد قانونی و قانونی، همیشه باید چند مورد را به مشتریان خود توضیح دهید. شما باید شرایط آنها را درک کنید تا هر دو طرف بتوانند با یکدیگر کار کنند.
در اینجا چند مورد برای توضیح لازم است:

برنامه های پرداخت


به عنوان یک فارغ التحصیل، شما باید مطمئن شوید که می خواهید پرداخت شود. منظورم این است که چه کسی به درستی کار می کند؟ به همین دلیل، در اسرع وقت و قبل از امضای یک قرارداد، شما باید در مورد مسائل مانند برنامه های پرداخت به مشتریان خود بحث کنید.


شما باید از موارد زیر بخواهید:


hiding-client


شما باید این کار را انجام دهید تا تلاش های خود را تضمین کنید. شما باید با مشتری صحبت کنید. به عنوان یک احتیاط، شما ممکن است بخواهید مقاله <در مورد مشتریانی که از پرداخت نمیپردازند. تحویل خروجی نهایی
البته این مورد به عنوان یکی از چیزهایی است که شما نیاز دارید که به مشتری خود توضیح دهید. به عنوان یک مترجم آزاد، شما همچنین نیاز به مشتری خود احساس امنیت. شما باید مطمئن شوید که شما در تاریخی که هر دو موافقت کرده اید را تحویل می دهید.


در حال حاضر، زمانی که برای تعیین مهلت خروجی، اکثر فارغالتحصیلان پروژه ها را به بخش یا نقطه عطف تقسیم می کنند. هر نقطه عطف مهلت مهمی است.


به عنوان مثال، شما باید یک وب سایت را برای یک وب سایت رستوران ارسال کنید. به عنوان یک فارغ التحصیل، شما تمام پروژه را به چهار نقطه عطف تقسیم کنید. بگو، اول، شما در حال ارائه PSD از طرح، و دوم، صفحه HTML ساده و غیره.
تبادل اسناد


حالا، اگر قصد دارید از من بپرسید، چه کسی مهلت تعیین میکند؟


پاسخ اینجا ساده است این تنها حق مشتری برای تنظیم مهلت نیست. به عنوان یک طراح، شما همچنین باید نگرانی خود را به مشتری توضیح دهید. باز هم، بازی امن. زمان بیشتری را برای مهلت پیش بینی شده خود اضافه کنید تا بتوانید زمانی که مشکلی بوجود می آید به آسانی تنظیم کنید.
البته، تعیین مهلت هرگز آسان نیست.


در اینجا چند نکته وجود دارد:


چند مقوله دیگر که ممکن است به شما کمک کند، اینجا است:

ملاقات های منظم و به روز رسانی


جلسات و به روز رسانی ها برای حفظ یک رابطه سالم با مشتری به فردی مهم است. شما هر دو باید تصمیم بگیرید که روزی که شما و مشتری می خواهید صحبت کنید.


چند ساعت برای صرفه جویی در مشکلات خود صرفه جویی کنید و سعی کنید راهی برای حل آنها پیدا کنید. ایجاد یک روال که هر دو به طور صحیح ارتباط برقرار خواهد کرد، مطمئنا کمک خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که باید این کار را فقط در زمان مشخص انجام دهید.


client-meeting


به عنوان یک فارغ التحصیل، شما باید این را به مشتری توضیح دهید، زیرا بیشتر آنها با به روز رسانی دیوانه می شوند. همه ما این نوع از مشتریان را می شناسیم. آنها تقریبا هر دقیقه برای به روز رسانی تقاضای تقدیم می کنند و اصلاحات متعددی را ارسال می کنند که به فشار سنگین که ما تجربه می کنیم را اضافه می کنیم.


برای این کار باید ذهن خود را باز کنید و به مشتری توضیح دهید که هر بار نمیتوانید پاسخ دهید؛ شما برای این ملاقات به یک زمان و زمان خاص نیاز دارید تا هر دو از بهره وری یکدیگر بهره مند شوند.
در اینجا چند دستورالعمل برای جلسات و بهروزرسانیها ارائه شده است:


برای مطالعه بیشتر:
10 گام به جلسه مشتری کامل < br>

مشخصات پروژه


قبل از امضای این قرارداد، باید با دقت پروژه را با در مورد بحث کنید. البته، تمام تلاش های شما در صورت عدم رضایت شما و مشتریان با ایده های شما، هدر خواهد رفت. خوب، ممکن است حتی بدتر از آن باشد.


مشتریان بازرسی -project


به همین دلیل مهم است که در مورد محتویات پروژه صحبت کنیم.


از این سوالات بپرسید و تعیین کنید که کدام یک از شما هم خوب کار خواهند کرد. شما باید نسبت به این موضوع به مشتری خود واقعی باشید. شما باید آنچه را که می توانید انجام دهید و آنچه نمی توانید انجام دهید و توضیح دهید و توضیح دهید چقدر سخت است که برای پایان دادن به آنچه که مشتری می خواهد، به پایان برساند.
به این ترتیب، شما یک رابطه خوب را حفظ خواهید کرد که هر دو یکدیگر را درک می کنند.

اصلاحات طراحی


بیایید این سناریو را تصور کنیم شما در زمان و بر روی هدف پروژه را به مشتری تحویل می دهید. بعد از چند روز، مشتری با شما تماس گرفته تا تجدید نظر. حالا شما از خودتان بپرسید، آیا باید هزینه این گفته مشتری را برای این بپردازم؟
این باید قبل از امضای قرارداد مورد توجه قرار گیرد. شما باید ادعا کنید که فقط سه نسخه برای کل پروژه را ارائه می دهید.


این یک جنبه مهمی از آزادسازی است زیرا شما باید شهرت خود را حفظ کنید زیرا شما می خواهید با مراقبت و دلسوزی بیشتر با مشتری برخورد کنید. اما شما همچنین باید از خود و علاقه خود محافظت کنید.
revisions


این مقاله در مورد تعدادی از اصلاحات که شما باید اجازه دهید، صحبت می کند. حالا، از شما میپرسم، آیا با این موافق هستید؟

بازخورد مشتری


به عنوان یک طراح، داشتن نمونه کارها واقعا مهم است و بخشی از ساخت یک نمونه جامع، داشتن نظرات کافی از مشتریان قبلی شما است. این موضوع فوری نیست. اما شما باید بازخورد مشتری خود را از کار خود دریافت کنید.


client-feedback


چرا این مهم است؟


اکنون چه می توانم در مورد بازخورد مشتریان پیشنهاد دهم؟


برای مطالعه بیشتر: نحوه دریافت و استفاده از بازخورد مشتری

نتیجه گیری


همانطور که در ابتدای مقاله تاكید داشتم، امضای قرارداد می تواند بسیار پیچیده باشد و می تواند منجر به سردرد های آینده شود. به همین دلیل است که قبل از ورود به یک توافق، باید اطمینان حاصل کنید که هر دو شما و مشتری متوجه چه چیزی می شوند. این فقط در مورد قانونی بودن نیست، بلکه در مورد حفظ یک رابطه کار صحیح است که می تواند در آینده به مشارکت موفقیت آمیز منجر شود. src = "96.jpg
مقالات مرتبط