نحوه قرار دادن و کار با یک مشتری طراحی وب سایت آزاد

2018/09/17
این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
نحوه قرار دادن و کار با یک مشتری طراحی وب سایت آزاد

متأسفانه، فارغ التحصیلان دچار اشعه ایکس نیستند، اما یادگیری نحوه شناسایی یک مشتری آزاد، راه قدیمی است که یک ابزار ارزشمند است. اولین چیزها، اول.

جعبه ابزار طراح Freelance
نامحدود دانلود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی


یک مشتری آزاد کننده، هر مشتریی است که در طول دوره پروژه به طور غیرمعمول مشکلات اضافی را در خارج از مشخصات طبیعی پروژه می دهد.
در این مقاله، انواع مختلفی از مشتریان آزاد سازی و نحوه نمایش آنها را خواهید دید.

1. بیلبورد پیاده روی یا اشتراک سود




آرام، سرد و جمع آوری شده است. بیلبورد پیاده روی که گاهی اوقات به عنوان "سود سهام" نامیده می شود، بسیار جذاب است. Opportunity نام وسط این نام مشتری است. پس از دیدار با این مشتری برای اولین بار، یکی احساس می کند تازه است. حتی ممکن است احساس ناامیدانه الهام بخش باشد. هر کس این مشتری را می شناسد و Billboard Walking این را می داند. این مشتری حتی ممکن است اعتبار یک مورو و شاکر یا hustler.
نام قطره و یک خط. بیلبورد پیاده روی به شما اطمینان می دهد که ارجاعات اتفاق می افتد. اشتراک سود شما بخشی از کسب و کار را تضمین می کند. کدام یک از ایده های از دست رفته میلیون دلاری نیست ؟،




این مشتری وقت شما را نمی پردازد آنها بر این باورند که مغز آنها کلید های بعدی فیس بوک، مای اسپیس یا یوتیوب را نگه می دارد. آنها فکر می کنند که با اجازه دادن به شما سایت خود را طراحی می کنند، شما به نفع شما هستند. چرا باید پول دریافت کنید؟ آنها می خواهند تمام دوستان خود را در مورد شما توضیح دهند و به شما اجازه می دهند پیوند خود را در پایین پاورقی خود قرار دهید. با تمام اتصالات شبکه و ترافیک وب آن بهتر از پول در بانک است!


با این مشتری، سعی نکنید در هر سخنرانی دوگانه یا لبخندی که راه خود را پرتاب می کنید، دست نزنید. با چسبیدن به راهنمای قیمت گذاری خود، و دانستن زمانی که می گویند نه؛ از freeloaders از مشتریان حق بیمه مرتب خواهد شد. حرفه ای باشید و استثنائات را انجام ندهید.

2. بیش از حد مشغول نفس کشیدن است




مشتاق و با سرعت بالا، بیش از حد اشغال شده به نفس کشیدن است. این مشتری بیش از حد کار میکند و به دنبال کسی است که یک پروژه را برای آنها در یک دوره زمانی نسبتا سریع انجام دهد. این مشتری حتی ممکن است یکی دیگر از طراحان باشد که به دنبال پروژهی خارجی هستند که نمیخواهند اعتبار پرداختی را تصویب کنند.


آنها فقط به شما پس از کشیدن شما از طریق طراحی جهنم و بازگشت به شما پرداخت می کنند.




این مشتری وقت شما را نمی پردازد آنها در حال کار بر روی چشم خود هستند و قبل از اینکه اپل آی فون را منتشر کند، هیچ روزی از آن استفاده نکرده است. اغلب اوقات با این مشتری، آنها بی نظیر هستند. این به این معنی است که ممکن است ایمیلها نادیده گرفته شوند و ممکن است مجبور شوند دوباره کار کنند.


این مشتری حتی ممکن است یکی دیگر از طراحان باشد که تنها به سردرد اضافه می شود. شما نه تنها باید دو بار به سختی کار کنید تا این را در چارچوب زمانی خودتان تکمیل کنید، بلکه ممکن است لازم باشد که گردش کار شخصی و سبک طراحی خود را از دست بدهید.
در صورت امکان، از این مشتری اجتناب کنید اگر شما در حال حاضر در این وضعیت هستید؛ قدرت از طریق آن، مثبت و متمرکز باقی می ماند. تا زمانی که این پروژه تکمیل شود، سعی کنید حداکثر زمان را برای اتمام این پروژه اختصاص دهید.

3. Picking Pickerson.




توجه به جزئیات در بالای لیست GTD Picky Pickerson است. این مشتری ممکن است با پروژه ای که برای آنها انجام می دهید فرایند زمانی خاصی نداشته باشد، اما مطمئنا یک دیدگاه دارد.
Picky Pickerson به عنوان خلاق، الهام بخش و بسیار مورد توجه پروژه قرار می گیرد. پیش از این مشتری مانند مشتری freeloading نیز ممکن است یک طراح باشد.


قبل از پرداخت قبض، آنها به شما پرداخت می کنند. آنها ممکن است در مورد قیمت محاصره شوند و چندین بار پول را قبل از پرداخت شما شمارش کنند.


دو کلمه با این مشتری: ایمیل های روزانه. این مشتری معتقد است که پروژه آنها از اولویت بسیار مهم است. آنها بر این باورند که وب سایت دو صفحه ای خود را برای قهرمان شجره نامه "توربو" شجره نامه باید در مورد سایت جدید تجارت الکترونیک که دو برابر شما را به شما می دهد، قدردانی کند.
آنها می خواهند شما را به کار اضافی در ساعت بدون هیچ گونه جریمه اضافی. بهترین دوست مشتری این دامنه خزش است. به این مشتری شماره تلفن خانه خود بدهید!


قرارداد. قرارداد. قرارداد. اطمینان حاصل کنید که این مشتری علائم و قرارداد شما را درک می کند. به وضوح جزئیات ساعات کار خود را، زمان چرخش برای ایمیل ها، و هر جزئیات دیگر از روند استاندارد خود را. از آنجا که این مشتری از هر بخشی از طراحی شما برای آنها کامل می کند، مشتری را در مورد تعداد نسخه هایی که آنها می گیرند، توصیه می کنند.


اطمینان حاصل کنید که آنها احساس مهم بودن را دارند، زیرا علاوه بر یک وب سایت فوق العاده، توجه شما به آنهاست.

4. تضمینی یا کم هزینه


در سطح:


مشتری کامل. این مشتری همه چیزهایی است که دیگر نیستند. این مشتری به شما بازخوردی می دهد شما آنها را در مورد جنبه های مختلف طراحی آموزش می دهید. فقط یک بخش از روند آنها سوال، پول. این مشتری فقط می خواهد اطمینان حاصل کند که شما آنها را برای پول خود نمی گیرید. آیا بهتر است درست خسته شود؟
شما پرداخت می کنید انتظار می رود که از طریق کل پروژه در رابطه با قیمت صحبت کنید، اما انتظار می رود که پس از اخطار نهایی، مبلغ سه تا چهار ماه را پرداخت کنید.


این مشتری قیمت ها را می بیند اما ارزش آن را نمی بیند. طراح که با آنها کار می کرد قبل از اینکه فقط یک سوم از میزان رفتن شما را پرداخت کند؛ هرگز به این واقعیت که آنها به دوست دختر مشتری بستگی دارد.


این مشتری با در نظر گرفتن قیمت تمام طول پروژه با دندان و ناخن مواجه خواهد شد. انتظار می رود دو برابر وقت را صرف تعقیب این مشتری برای پرداخت از آنچه که در پروژه صرف کردید.


اطمینان حاصل کنید که این مشتری علائم و قرارداد شما را درک می کند. واضح است که برنامه پرداخت شما را تعریف کرده و به سپرده نیاز دارید. مشتری نیاز به درک ارزش خدمات شما دارد. وقت خود را برای آموزش آنها در زمان و پیچیدگی های آنچه که طراحی طول می کشد. مراقب نباشید به جزئیات زیاد بپردازید زیرا فقط مشتری را اشتباه می گیرید. آنها ارایشگر خود و مکانیک خود را ارزش می دهند، آنها نیز باید به شما ارزش می دهند.

افکار نهایی


این مقاله به هیچ وجه دقیق نیست، هر یک از این مشتریان می توانند برای سردرد اضافی ترکیب شوند. هر یک از این موقعیت ها می تواند تشخیص داده شود و اجتناب شود یا تبدیل به یک تجربه مطلوب تر شود. هر مشتری متفاوت است، چیزی که به نظر می رسد یک مشتری آزاد است ممکن است فقط یک مشتری اشتباه باشد که نیاز به راهنمایی دارد.
نقش ما به عنوان یک طراح بیشتر شبیه یک حل مشکل است. با نگه داشتن سرد و چسبیده به قراردادها و اصول خود؛ شما قادر خواهید بود به مشتریان گیج شده آموزش دهید و از freeloaders مانند یک طرفدار استفاده کنید. بنابراین شاید یک روز چشم انداز اشعه ایکس در دسترس باشد، اما تا آن زمان، به روده خود اعتماد کنید و به تجربه های دیگران در مورد مشتریان آزاد بپردازید. src = "34.jpg
مقالات مرتبط