نحوه استفاده از Google Analytics برای هدایت ترافیک بیشتر در وب سایت شما

این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
نحوه استفاده از Google Analytics برای هدایت ترافیک بیشتر در وب سایت شما

احتمالا هزاران مقاله در وب درباره Google Analytics وجود دارد. این همه اطلاعات عالی، مخصوصا برای طراحان و صاحبان سایت تازه کار است.


اگرچه "چگونه می توانم تجزیه و تحلیل گوگل آنالیز را تجزیه و تحلیل کنم تا تغییرات تاثیر گذار در وب سایت من انجام شود"، به رغم تعداد دفعاتی که از آن خواسته می شود، به اندازه کافی جواب نمی دهد.
در این مقاله ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد و همچنین برخی نمونه هایی از گرفتن اطلاعات از Google Analytics، تجزیه و تحلیل آن و سپس استفاده از آن برای ایجاد تغییرات معنی دار در وب سایت یا استراتژی بازاریابی شما ارائه می دهیم.




ابزارهایی مانند Google Analytics به شما اجازه می دهد تا اطلاعات ترافیکی وب سایت خود را هر چند وقت یکبار چک کنید، اما باید روزانه یا حداقل هفتگی آن را در گزارشات Google Analytics خود نگه دارید.


با این همه، همه ما می دانیم که چک کردن گزارش های شما و در واقع گرفتن زمان برای تجزیه و تحلیل آنها دو کار متفاوت است. به همین دلیل است که توصیه می شود هر صاحب وب سایت هر روز یک روز کامل را برای تجزیه و تحلیل گزارش های خود و اجرای هر گونه تغییرات مورد نیاز در وب سایت خود بر اساس آنچه که داده ها نشان می دهد.

کدام اطلاعات وب سایت باید توجه شود؟


در Google Analytics از دست رفتن آسان است. اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید تجزیه و تحلیل کنید. نه تنها یک تن از داده ها وجود دارد، بلکه راه هایی که می توانید آن را تقسیم کنید به نظر می رسد تقریبا بی پایان است. هر صاحب وبسایت می خواهد گزارش های مختلفی را برای تمرکز بر روی آن ایجاد کند، اما چندین داده اصلی اصلی وجود دارد که همه مالکان وب سایت باید در طول بررسی های سه ماهه آنها آگاه باشند:


اکنون که درک ما از بعضی از مهمترین گزارش هایی را برای تجزیه و تحلیل برای وب سایت شما داریم، اجازه دهید به هر یک از آنها بپردازیم تا مثال هایی از نحوه استفاده از داده ها برای تغییرات واقعی در وب سایت و بازاریابی وب سایت خود داشته باشیم.

استفاده از گزارشهای کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما


دانستن اینکه چه کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما در جذب بازدید کنندگان بسیار مهم است. در اینجا نحوه استفاده از گزارشهای کلیدی در Google Analytics را در اینجا آورده ایم:




با تجزیه و تحلیل گزارش اکتساب - کلمات کلیدی خود و پیروی از مراحل فوق، باید تئوری ترافیک وب سایت خود را برای آن کلمات کلیدی خاص افزایش دهید.


پس از تکمیل این نخستین کلید بهینه سازی کلیدی در طول بررسی سه ماهه خود، از طریق کلید واژه گزارش خود را وارد کنید و نتایج را بر اساس میانگین زمان در سایت .


پیدا کردن پنج کلمه کلیدی که ممکن است در حال حاضر رانندگی زیادی را در وب سایت شما نداشته باشند، اما ترافیک که به سایت شما از این کلمات کلیدی می آید، تمایل زیادی به صرف زمان زیادی در سایت شما دارد. این کلمات کلیدی رشد شما هستند. مراحل بالا را با استفاده از این کلمات کلیدی تکرار کنید تا ببینید آیا با استفاده از اندکی بیشتر در وب سایت شما می توانید ترافیک بیشتری تولید کنید.

بیشتر وقت صرف وب سایت هایی که بیشترین ترافیک را به وب سایت شما نشان می دهند


دانستن اینکه وب سایت ها (یا کانال های رسانه های اجتماعی) در اطراف وب که بیشترین میزان ترافیک را در وب سایت شما دارند، حیاتی است. به عنوان یک صاحب وب سایت شما فقط در روز برای فروش سایت خود خیلی وقت دارید. بهترین استفاده از آن زمان عاقلانه است. برای تجزیه و تحلیل منابع ترافیک خود و ایجاد تغییرات قابل توجه در بازاریابی وب سایت خود، این مراحل را دنبال کنید:


با استفاده از گزارش منابع ارجاع در Google Analytics به شما کمک می کند تا با زمان بازاریابی خود کارآمدتر شوید و در ترافیک وب سایت خود موثرتر باشید.

Run a مسابقه برای بازدیدکنندگان جدید، «متشکریم» را به بازدید کنندگان باز می گردانیم


تجزیه و تحلیل نمایه بازدید کننده از طریق گزارش بازدید کنندگان در Google Analytics به شما می دهد که میزان ترافیک شما چیست متشکل از بازدید کنندگان جدید و میزان ترافیک خود از بازدید کنندگان تکرار تشکیل شده است.


شما می خواهید بازدیدکنندگان جدید را تشویق کنید تا بازدید کننده های بازگشت شوند و همچنان جذب بازدیدکنندگان جدیدتر شوند. چند راه وجود دارد که می توانید داده های خود را از نظر بازدید کنندگان بازدید کنید و از آن برای بهبود وب سایت خود استفاده کنید:

تولید محتوای بیشتری از بازدیدکنندگان شما


درک اینکه چه محتوایی با بازدیدکنندگان شما بازتاب می شود، به شما کمک می کند تا مطالب جدید را برای سه ماهه بعدی ارائه دهید.


تولید بیشتر محتویاتی که بازدیدکنندگان شما ارزشمند هستند، آنها را به عقب بازگرداند، آنها را برای به اشتراک گذاشتن وب سایت خود با دوستان خود و جذب بازدیدکنندگان جدید بگردانند.

انتشار محتوای جدید، رقابت ها و به روز رسانی های عمومی وب سایت ها در بالا روز ترافیک


آیا تعطیلات آخر هفته ای برای وب سایت شما وقت محلی است یا بیشتر مردم در طول هفته شما وب سایت شما را می بینند؟ دانستن اینکه روزها چه روزهای ترافیکی برای وب سایت شما هستند و روزهای ترافیک کم وب سایت شما به شما اجازه می دهد تا در مورد انتشار جدیدترین به وبسایتتان بسیار استراتژیک باشید.


با تجزیه و تحلیل گزارش بازدید ها در Google Analytics، می توانید ببینید که کدام روز بیشترین ترافیج را ایجاد می کند. فهرستی از روزهای ترافیک بالا خود را ایجاد کنید و سپس از این روزهای ترافیک بالا استفاده کنید:
دانستن اینکه چه زمانی و چه موقع نباید اطلاعات جدیدی را در وبسایت خود منتشر کنید، می تواند به طرز چشمگیری تعدادی از دیدگاه های به روز رسانی های جدید شما را تغییر دهد. در مورد زمانی که محتوای جدید، اخبار، حوادث و غیره را منتشر می کنید، از گزارش بازدید ها در Google Analytics به عنوان راهنمای خود استفاده کنید.

گزارشات Google Analytics را روشن کنید تغییرات تاثیرگذار برای وب سایت شما


گوگل آنالیز عالی است داده های وبسایت ارائه شده توسط Google Analytics می تواند به صاحبان وب سایت کمک کند تا در مورد وب سایت خودشان یاد بگیرند. با این گفتن، مگر اینکه صاحبان وبسایت ها زمان را برای بررسی و تجزیه و تحلیل گزارش های خود را به صورت منظم، و سپس زمان برای استفاده از این داده ها را به تغییر در وب سایت خود را، آنها از دست رفته بر بزرگترین مزیت که گوگل آنالیز فراهم می کند.


گوگل آنالیز شما را با یک طرح برای ارائه بازدید کنندگان خود آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند آن را فراهم می کند. مطمئن شوید که از آن استفاده کنید!

src = "3.jpg
مقالات مرتبط