تاریخچه شبکه های اجتماعی: چگونه همه اینها آغاز شد

این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
تاریخچه شبکه های اجتماعی: چگونه همه اینها آغاز شد

امروزه دیگر نمی توان تصور کرد که چگونه با دوستان و ارتباطات بدون شبکه های اجتماعی روبرو شویم. شبکه های اجتماعی به ما کمک کردند تا به دوستانمان نزدیک تر شویم، حتی زمانی که آنها هزار مایل دورتر هستند. از طريق World Wide Web ما مي توانيم با ​​افراد سراسر جهان ارتباط برقرار کنيم و آسان ساختن ارتباط با دوستان و خانواده را برقرار کنيم. شبکه های اجتماعی در حال حاضر یک صنعت میلیارد دلاری هستند، اما ما به سختی می توانیم آن را به یاد بیاوریم که آن وجود نداشت.


همچنین ممکن است بخواهید درباره سابقه Adobe Photoshop ، Apple ، فرمهای وب ، Google Doodles ، یا خرید آنلاین


بیایید سفر خود را در زمان و کشف تاریخ شبکه های اجتماعی، و چگونه آن را رشد کرد، یک گام در یک زمان. بعدا در مقاله شما نیز تاریخچه اینترنت را ببینید و همچنین چگونه شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند.



فهرست مطالب:


امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی افراد در سراسر جهان است. شبکه های اجتماعی یک شکل از رسانه های اجتماعی است که برای اهداف تعاملی، آموزشی، اطلاع رسانی یا سرگرمی استفاده می شود. رسانه های اجتماعی به انواع مختلفی می رسند، اما همه آنها مرتبط هستند: وبلاگ ها، انجمن ها، پادکست ها، اشتراک عکس، نشانه های اجتماعی، ویدجت ها، ویدیو، فقط برای نام چند.


امروزه وب سایت های شبکه اجتماعی به کاربران امکان می دهند پروفایل ها، عکس ها و ویدیو ها را آپلود کنند و با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند. شبکه اجتماعی یک ابزار برای پیوستن به گروه ها، در مورد آخرین اخبار و حوادث، بازی ها، چت و اشتراک گذاری موسیقی و ویدئو است. سایت های شبکه اجتماعی برتر امروز عبارتند از: مای اسپیس، فیس بوک و توییتر.



تصویر توسط Svilen001


مردم همیشه می خواهند با دیگران ارتباط برقرار کنند. مردم فقط به دیدن افرادی که می خواستند مراجعه کنند. هرچه فاصله بیشتر باشد، ارتباط برقرار کردن سخت تر است.


در طول تاریخ، مردم با راه های مختلف ارتباط برقرار کردند: از طریق پست، کبوتر، تلگراف، سیگنال های نور و تلفن. پاسخ چند صد سال پیش به معنای انتظار چند ماه یا یک سال بود. خوشبختانه انسان هرگز متوقف به دنبال روش سریعتر ارتباطات نیست. قرن بیستم ما اینترنت را به ما عرضه کرد.


شبکه های اجتماعی یک روز در سال 1971 متولد شد، زمانی که اولین ایمیل فرستاده شد. دو کامپیوتر در کنار یکدیگر نشسته بودند. این پیام گفت "qwertyuiop.




در سال 1978، سیستم BBS یا سیستم بولتن ایجاد شد. BBS میزبان بر روی رایانه های شخصی است، که در آن کاربران نیاز به شماره گیری از طریق مودم یک کامپیوتر میزبان و تبادل اطلاعات را از طریق خطوط تلفن به کاربران دیگر. BBS اولین سیستم بود که به کاربران اجازه می داد تا از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آهسته بود، اما شروع خوبی بود، و فقط یک کاربر می توانست در یک زمان وارد سیستم شوید.


در آن سال، اولین مرورگرهای وب با استفاده از Usenet، اولین بولتن تبلیغاتی آنلاین، توزیع شد. Usenet توسط جیم الیس و آمپر؛ تام Truscott، که در آن کاربران ارسال اخبار، مقالات و پست های خنده دار. بر خلاف BBS و انجمن ها، Usenet سرور مرکزی نداشت. این مفهوم به زودی الهام بخش ویژگی های گروهی است که امروز می شناسیم. مانند یاهو گروه ها، گروه های گوگل و گروه های فیس بوک. اولین نسخه از پیام های فوری در حدود سال 1988 به نام IRC یا رله های اینترنتی بود. IRC پس از آن بر اساس یونیکس بود و بنابراین تنها برای چند نفر منحصر به فرد بود. IRC برای ارتباطات، و همچنین به اشتراک گذاری لینک و آتش استفاده شد. به زودی اولین نسخه از مرورگرهای وب از طریق Usenet توزیع شد.

اولین سایت شبکه های اجتماعی


در سال 1994، اولین شبکه اجتماعی ایجاد شد، Geocities. Geocities کاربران را قادر به ایجاد و سفارشی کردن وب سایت های خود، گروه بندی آنها را به "شهرهای مختلف" بر اساس محتوای سایت. سال بعد، TheGlobe.com به طور عمومی راه اندازی شد، به کاربران امکان ارتباط برقرار کردن با افرادی که علاقه و علاقه خاصی دارند و محتوای خودشان را منتشر می کنند.




چند سال بعد، AOL Instant Messenger و SixDegrees.com در سال 1997 راه اندازی شد. پیام فوری متولد شد، به کاربران اجازه می دهد با دوستان گپ زدن و ایجاد یک نمایه. احتمالا AOL پیشگام واقعی سایت های شبکه های اجتماعی بود. پروفایل های عضو اجازه می دهد کاربران خود را برای نوشتن شرح حال و به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد خود. پروفیلها قابل جستجو بودند تا افراد بتوانند نمایه شما را ببینند. این نوآوری در آن زمان، ابتکاری بود.


سایت های دیگر به دنبال آن بودند، ایجاد سایت های شبکه های اجتماعی مانند Classmates، Friendzy، Hi-5، فقط برای نام چند. بسیاری از سایتهای دوستیابی بودند، در حالیکه برخی از آنها بیشتر رانده شده بودند. به عنوان مثال، همکلاسی کاربران را مجددا با همکلاسی های قدیمی، همجنسگرا، قلج و سرخورده مجددا به هم متصل کرد. این یک ضربه سریع بود، و امروز همکلاسی ها هنوز 40،000،000 کاربران ثبت نام کرده اند.


SixDegrees.com یکی از قدیمی ترین سایت های شبکه های اجتماعی است، اما موفق نشد. این ایده بر مبنای تئوری است که مردم با بیش از شش درجه از یکدیگر جدا می شوند. همچنین کاربران را قادر به ایجاد پروفایل ها، ایجاد گروه ها، جستجو و دعوت از دوستان. با این حال، اعضای آنها را تشویق کردند تا افراد بیشتری را به این سایت دعوت کنند و تعداد زیادی از اعضای عضویت داشته باشند. بسیاری از مردم شکایت کردند که دعوتنامه های عضویت هرزنامه بود، وب سایت های خود را با استفاده از آشغال پر کرد. این در سال 2001 به مبلغ 125 میلیون دلار فروخته شد، اما سال پس از آن تمام شد.




تصویر توسط Svilen001


سایر سایت های طراحی شده با فضای خالی AsiaAvenue در 1997 تاسیس شده است. تا سال 1999، BlackPlanet تاسیس شد و در سال 2000، MiGente.com برای سرورهای Hispanic. در اواسط دهه 1990، اینترنت به طور کامل در اختیار داشت. یاهو تاسیس شد و آمازون فروش کتاب ها را آغاز کرد. هر خانوار یک کامپیوتر داشت. وب سایت جهانی وب هیچ علائمی از کند شدن را نشان نداد.

Millenium جدید: عصر جدید در شبکه های اجتماعی


اولین سایت شبکه اجتماعی مدرن که امروز تعریف می کنیم Friendster است. همچنین از درجه تفکیک مفهوم شبیه به SixDegrees استفاده می کند، اما آن را "Circle of Friends" نامگذاری می کند. Friendster اساسا یک سایت دوستیابی بود که همه چیز درباره دوستیابی نبود. در 3 ماه اول، Friendster توانست 3،000،000 کاربر را جمع آوری کند. این به این معنی است که 1 در 126 نفر از کاربران وب در آن زمان عضو Friendster بودند.


به زودی MySpace به دنبال آن بود، که Friendster را کلون کرد. این فقط پس از 10 روز برنامه نویسی راه اندازی شد. به زودی محبوب تر از Friendster شد. مای اسپیس وقتی که به سفارشی آمد، کاربران آزادی بیشتری نسبت به Friendter داد. با موسیقی، فیلم ها و یک محیط آنلاین هیپر. این تعداد 90 میلیون کاربر ثبت شده را جمع آوری کرده است و حتی اگر آن را دیگر نباشند، این شبکه هنوز در ایالات متحده مورد علاقه است. روزهای شگفت انگیز Friendster گذشت، و محبوبیت آن در حال حاضر بیش از MySpace و فیس بوک است. امروزه بیشتر ترافیک Friendster از آسیا، به ویژه اندونزی و فیلیپین می آید.


سایت دیگری با موفقیت قابل توجه LinkedIn است. این در سال 2003 تأسیس شد و رویکرد حرفه ای و تجاری بیشتری به شبکه های اجتماعی برداشت. سایت های دیگر متمرکز بر گرفتن تاریخ، داشتن دوستان و همکاری مجدد با همکلاسی های قدیمی، اما LinkedIn بر روی ایجاد ارتباطات تجاری و حرفه ای متمرکز بود. امروز LinkedIn دارای 30 میلیون عضو ثبت شده است.


فیس بوک کمی بعد به صحنه شبکه های اجتماعی آمد. این برنامه در سال 2004 راه اندازی شد و قصد اولیه اتصال دانشجویان آمریکایی بود. فیس بوک برای اولین بار با مارک زوکربرگ در دانشگاه هاروارد شروع به کار کرد. در ابتدا این منحصر به فرد بود و شما فقط می توانید با عضویت در فیس بوک دعوت شده باشید. ویژگی «انحصاری» موفقیت آمیز بوده و در ماه اول سال گذشته بیش از نیمی از 19،500 دانشجوی دانشگاه هاروارد ثبت نام کردند. دو سال بعد، سایت شبکه تنها در محوطه دانشگاه برای مردم باز شد. در سال 2008، فیس بوک MySpace و Friendster را به عنوان سایت پیشرو شبکه های اجتماعی پیش برد. در حال حاضر بیش از 150 میلیون عضو در سراسر جهان دارد.




بسیاری از مردم هنوز درباره آینده شبکه های اجتماعی فکر می کنند. آیا این ابزار ارتباطی نهایی در آینده خواهد بود؟ یا درست مثل تصادف dot-com، آیا در نهایت سقوط خواهد کرد و در نهایت سوزاند؟


& nbsp؛


بحران اقتصادی بد بود، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را بستند و بسیاری از مردم بی بضاعت را ترک کردند. با این وجود، هنوز هم کاربران را از استفاده از اینترنت متوقف نمی کند و سایت های جدید هنوز هم در حال راه اندازی هستند. اما در مورد منافع مردم چطور؟ درست است که اغلب سایت های شبکه ممکن است در ابتدا امیدوار کننده و سرگرم کننده باشند اما به زودی خنک شدن و مردم شروع به خسته شدن می کنند.


سایت های شبکه های اجتماعی امروز مانند سرفصل های صفحه اول روز گذشته هستند. اکثر ما از طریق اینترنت و به خصوص نسل جوان، اخبار و اطلاعات را دریافت می کنیم. شبکه های اجتماعی از تلفن های شخصی به تلفن های هوشمند ما بسیار متحرک شده اند. بنابراین شبکه های اجتماعی "نفوذگرانه" شده اند. آیا ما واقعا می خواهیم بدانیم که ماتریس دفتر شما برای صبحانه در مترو چه بود یا پسر عموی درجه سوم فقط کلیدهای ماشین خود را از دست داد؟




آیا فیس بوک همچنان شاه شبکه های اجتماعی خواهد بود؟ ما نمی توانیم مطمئن باشیم. در سال گذشته گوگل تلاش کرد تا سایت خود را در شبکه های اجتماعی ایجاد کند که خیلی خسته کننده و خسته کننده بود. از این نوشتن فیس بوک در حال حاضر بیش از 600 میلیون کاربر فعال دارد. اما بسیاری از مردم می گویند که شبکه های اجتماعی بیشتر شبیه به چیزی است که ما از آن خسته می شویم و به زودی به زودی به یک سایت جدیدتر تبدیل خواهیم شد. در عرض پنج سال، ممکن است فیس بوک با یک وب سایت جدیدتر جایگزین شود - یا شاید تنها آن باشد. چیزی است که، آینده به سختی پیش بینی می شود، مخصوصا برای رسانه های اجتماعی. محدوده و محیط شبکه های اجتماعی بسیار غیر قابل پیش بینی است، که توسط اعمال آنلاین و رفتار کاربران تعیین می شود.


ما تاریخ شبکه های اجتماعی را دیده ایم، اما آیا تا به حال در مورد تاریخ اینترنت فکر کرده اید؟ اگر شما انجام دادید، مجبورید بخش بعدی را بخوانید.


برای این زمان من می خواستم یک سایت سرگرم کننده دیگر را به اشتراک بگذارم. این وب سایت یک کتابخانه دیجیتالی از سایتهای اینترنتی و دیگر منابع دیجیتال را ایجاد می کند. برای من - صفحه این صفحه منافع من را گرفت، چرا که در سال 1998 یا 2000 حتی چیز زیادی در مورد اینترنت نداشتم - اکنون ما فرصتی برای نگاه کردن به نحوه تکامل و طراحی وب دارد. 85 میلیارد صفحه وجود دارد.


فقط یک URL را در فرم تایپ کنید و به عقب برگردید ..!


روی تصویر زیر کلیک کنید یا تایپ کنید تا راه برگشت - http://www.archive.org/


wayback


برای مثال من میخواستم ببینم چگونه طراحی apple.com سالها پیش به نظر می رسید:


1996.


apple-1996


1998.


apple-1998


1999.


apple-1999


2000.


apple-2000


2001.


apple-2001


2006.


apple-2006


& nbsp؛


2007.


apple-2007


و بالاخره روزهای مدرن .. :) سال 2008.


با سیب 2008


من هم برای سایت google.com نگاه کردم .. :) جالب برای بازگشت به گذشته!


Google در سال 1998


google


شما می توانید جستجوی پیشرفته برای تاریخ مشخص شده را انتخاب کنید، صفحه را به PDF تبدیل کنید، و غیره


امیدوارم از این یک وب سایت با ارزش و سرگرم کننده لذت ببرید.


درس تاریخ ما پشت سر ما است به عنوان یک طراح وب و یا حتی بیشتر به عنوان یک مترجم آزاد شما باید بسیاری از شبکه های اجتماعی را انجام دهید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید. در فصل بعدی و چند بعد، یاد بگیرید.


بخشی از جامعه طراحی و توسعه وب به شما فرصت های زیادی برای توسعه خود می دهد. هر یک از ما در مورد این جوامع می دانیم و در برخی موارد در زمان و مکان دیگر، آرزو یا حتی بخشی از یکی از آنها بود. دانستن افراد دیگر در صنعت شما چیزی است که من به همه توصیه می کنم، زیرا می توانید از این کارشناسان کمک زیادی دریافت کنید. جوامع نه تنها در اطراف مردم ایجاد می شوند، بلکه در اطراف سازمان های طراحی وب آفلاین، که حتی مجموعه ای بهتر از امکانات و شبکه ای متفاوت را که می توانید در طول زندگی حرفه ای خود استفاده کنید، فراهم می کند.


طراحی، توسعه، رسانه های اجتماعی، بازاریابی و یا وبلاگ نویسی (بخشی از وب به طور کلی) صنایع در حال توسعه بسیار اخیر است و این به زودی متوقف نخواهد شد. کار کردن با خود یک گزینه بیش از پنج سال پیش بود، اما امروز همه چیز تغییر کرده است و بسیاری از ما شروع به برون سپاری کرده ایم تا پروژه ها را سریع تر و پول بیشتری کسب کنیم. بخشی از چنین شبکه ای یا جامعه می تواند به شما در توسعه مهارت های خود کمک کند و افراد جدیدی را در اطراف خود بیاورد. در این مقاله من در مورد اینکه چرا مهم است که شما را به این شبکه ها نزدیک نگه دارید، بحث خواهم کرد و در نهایت، نگاهی به برخی از شناخته شده های این دوره خواهیم داشت. علاوه بر این، خواهیم دید که ساختن شبکه خود یک گزینه است.



تصویر توسط CubaGallery .

دارایی اصلی


یک جامعه مهم است، زیرا ما همه را با هم به ارمغان می آورد و این به ما کمک می کند تا به صورت فردی و به عنوان یک گروه از کارشناسان رشد کنیم. مد، فوتبال (و ورزش به طور کلی)، رایانه ها و دستگاه های دیگر - بعضی از نیش ها از بالای سر من که از جوامع پشتیبانی بزرگ استفاده می کنند. و ما، طراحان و طراحان، این را نیز داریم.
جوامع مهم و مفید برای توسعه شخصی هستند، زیرا آنها دارای آموزش، انجمن ها، پست ها، مشاوره، راهنمایی ها و غیره هستند. اگر شما یک مدرک دانشگاهی نداشته باشید، شانس زیادی وجود دارد که همه شما در مورد طراحی در مورد یکی از این جوامع بدانید. مردم دانش خود را، اغلب به صورت رایگان به اشتراک می گذارند. به عنوان یک کمپین تبلیغاتی مشهور می گوید به اشتراک گذاری است. به نظر می رسد همه ما در مورد صنعت در مورد هر یک از دیگران اهمیت می دهیم.


یک مثال خوب می تواند مقالاتی باشد که در اینجا برای 1WD ارسال می کنیم. ما زمان خود را برای نوشتن مقالات برای شما می گذاریم، در حالی که دیگران از جامعه می آیند و حتی در نظرات نظرات بیشتری به اشتراک می گذارند. این یکی از راههای یادگیری بسیار است - با خواندن و تعامل با افراد صنعت خود.


کلاهبرداری از زمینه ما این است که همه چیز تکامل یافته و سریع تغییر می کند. اگر به گرایش توجه نکنید، خودتان را بیش از حد در مورد مسائل قدیمی بدانید و به اندازه کافی در مورد آنچه که واقعا مهم است را نداشته باشید. صرف وقت و هزینه در کتاب ها برای ما بی تاثیر است، چرا که بسیاری از کتاب ها به تدریج به پیشرفت صنعت افزوده می شوند و دو یا سه بار در سال بهبود می یابند. به منظور اجتناب از صرف هزینه زیاد، همیشه می توانید توجه خود را به شبکه ها و جوامع در اینترنت افزایش دهید.
اگر از نقطه نظر دیگر نگاه کنید، بخشی از جوامع طراحی می تواند مفید باشد. سعی کنید به عقب برگردید و چندین چارچوب، منابع و ابزارهایی که استفاده کرده اید را به یاد بیاورید - بسیاری از آنها توسط این جوامع ارائه شده است. و سپس سعی کنید به یاد داشته باشید که بسیاری از آنها رایگان هستند. در حال حاضر تصور کنید که چقدر زمان یا پول شما برای استفاده از این چیزها صرف می کنید، اگر بخواهید خودتان آنها را توسعه دهید یا کسی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. و اجازه دهید ما توجه ما را به چیزهایی که آزاد نیستند. حتی منابع حق بیمه در مقایسه با قیمت بازار بسیار ارزان می شود؛ همه این به لطف جوامع طراحی و توسعه است.


وردپرس، Boilerplate، CodeIgniter، دروپال، GIMP، Inkscape - چند بار از این ابزار منبع باز استفاده کرده اید؟ این ممکن است به عنوان یک تعجب برای شما باشد، اما همه آنها توسط این جوامع در برخی موارد یا دیگر توسعه یافته است. حالا من اشتباه نگیرم، مطمئن هستم که وردپرس امروز یک نیروگاه پولی است، اما به گذشته نگاه می کند، همه اینها به عنوان یک پروژه مشترک آغاز می شود.



تصویر توسط steven w .


و برای بالا بردن آن، جوامع نیز در مورد چیز دیگری مفید هستند - و این احتمالا مهمترین دارایی است. توصیه هایی که اغلب انجام می شود اغلب اتفاق می افتد و برون سپاری اغلب در این جوامع اتفاق می افتد. فقط اگر و بعد از پیدا کردن فرد مناسب، فردرمانندز از وب سایت های شخص ثالث استفاده کند تا افراد را برای کار با آنها جستجو کنند، در غیر این صورت همه چیز از اجتماعات مانند انجمن ها و وبلاگ ها شروع می شود.

انواع شبکه ها


همه ما می توانیم جوامع یا شبکه های خودمان را ایجاد کنیم، اما اکثر ما ترجیح می دهیم از آنهایی که قبلا با کارشناسان و افرادی که سال ها تجربه در زمینه دارند، استفاده کنند. اگر شما فردی هستید که در حال ایجاد لغزنده های کوچک جی کوئری هستید، می توانید آنها را در وب سایت خود ارائه دهید، که احتمالا به شما موفقیتی را می دهد یا با یک شبکه عظیم مانند Nettuts همکاری می کند که احتمالا شما را ارجاع زیادی می دهد و احتمالا پول.


با این حال، مطمئن هستم همه ما از رسانه های اجتماعی شروع می کنیم. ما تعداد زیادی لینک جالب در فیس بوک و توییتر به اشتراک می گذاریم و احتمالا در آنجا تنها توسعه دهندگان یا طراحان شروع می شود.


وبلاگ ها نیز شبکه های در نظر گرفته شده اند. وبلاگ های شخصی بسیار نه به عنوان موضوعات مرتبط با یک موضوع خاص و نه صنعت. 1stWebDesigner مثال است. با یک وبلاگ بزرگتر، جامعه نیز پشت آن بزرگتر می شود. همه این وبلاگ ها به جوامع تبدیل پروژه های جانبی، همانطور که در اینجا در 1WD ما کتاب های الکترونیکی برای روشن شدن آمازون منتشر.


برخی از جوامع محبوب دیگر ممکن است انجمن ها (CodingForums داغ)، شبکه های اجتماعی، صفحات وب و غیره باشد.

چه چیزی بیشتر در آن برای شماست؟


من مطمئن هستم که بسیاری از شما تا به حال پاسخ به این سوال را می دانید. ما کمی قبل از مزایا صحبت کردیم. اما بیش از ابزارهای باز و منبع پشتیبانی وجود دارد. شما می توانید با ایجاد چنین جامعه ای خودتان با ایجاد یک برنامه یا یک ابزار منبع باز که می توانید استفاده کنید، بسیار زیاد است. با درگیر شدن، دیگران می توانند در مورد شما بشنوند و شهرت شما در صنعت به همان اندازه که شما قبلا تجربه نکرده اید رشد می کند. اگر می خواهید یک انجمن بسازید، گام هایی وجود دارد که می توانید از آن شروع کنید - معمولا معمولا هر کس شروع می کند. این موفقیت تضمین شده نیست، اما این به علت شما کمک خواهد کرد.
دانستن اینکه چگونه از رسانه های اجتماعی به درستی استفاده کنید، مزایای زیادی نسبت به دیگران به شما می دهد. فراموش نکنید که هدف کوتاه مدت شما این است که افراد زیادی را به عنوان محصول مورد علاقه خود داشته باشید. هیچ راهی بهتر از این نیست که از توییتر، فیس بوک، Digg و سایر غول های اشتراک اجتماعی استفاده کنید. از همه اینها برای به اشتراک گذاشتن لینک ها، راهنمایی ها، منابع و درخواست بازخورد استفاده کنید. جامعه را درگیر کنید زیرا این کار باعث می شود همه چیز را در اطراف شما ایجاد کنید و به شما علاقه بیشتری را به ارمغان می آورد.
اگر دوست دارید نوشتن، وبلاگ نویسی نیز یک راه برای کمک به راه اندازی شما است. حتی نباید یک شغل تمام وقت باشد، اما داشتن یک وبلاگ که شما یک بار یا دو بار در هفته به روز می کنید مردم را مورد علاقه خود قرار می دهند. کارشناسان به وبلاگ نویسان توصیه می کنند مطالب را به مراتب بیشتر از این به روز کنند، اما فراموش نکنید که شما یک وبلاگ نویس نیستید، بلکه شما یک توسعه دهنده یا طراح هستید. وبلاگ نویسی تنها راه برای کمک به خودتان است، شما به دنبال کسب درآمد از آن نیستید.
اگر در سایر جوامع و شبکه ها مشارکت داشته باشید، شهرت شما نیز بهبود خواهد یافت. در مواردی که می توانید درگیر شوید، با افراد صحبت کنید، پیوندهایشان را به اشتراک بگذارید، با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید و غیره. درگیر شدن یکی از بهترین راههای شناختن و احترام به افراد است.


تصویر توسط Doug88888 .


چند ماه پیش در مورد استراتژی های رسانه های اجتماعی خواندن مقاله ای را خواندم. نویسنده این واقعیت را بیان می کند که بازنویسی به همان اندازه موثر نیست که یک نظر شخصی شامل شود. این نیز بسیار معنی می دهد. لازم نیست مقالاتی را ایجاد کنید که روباتها به اشتراک میگذارند، بلکه باید هنگام اشتراکگذاری، آنها را لمس کنید. جوامع واقعی واقعی مبتنی بر افرادی فعال هستند که در سطح حرفه ای و شخصی شرکت می کنند و نه در روبات های اجتماعی اجتماعی.


اگر از چیزی که به اشتراک گذاشته اید آگاهی داشته باشید، آن را به خودتان حفظ نکنید. خودخواه باش و مشاوره بده اگر به آنها نیاز دارید، به مردم کمک کنید. اگر قبلا آنجا بوده اید، آنها را راهنمایی کنید و راه درست آنها را نشان دهید. این نیز در مورد به دست آوردن احترام و شناختن است. شما ممکن است در کوتاه مدت پول زیادی دریافت نکنید، اما در بلند مدت از سخاوتمندانه درآمد زیادی کسب خواهید کرد.


اگر شما جامعه خودتان را داشته باشید، ارائه ابزارها یا خدمات به صورت رایگان، همیشه ترافیک و ارجاعات را به شما هدیه می دهد. مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، این یک رفتار کلی و قابل توجه است. انجام کاری برای بهبود جوامع به شما قدردانی خواهد کرد.


پس از ارائه Freebies، شما همچنین می توانید چیزی را که برای قیمت ارزان فروخته اید، ایجاد کنید. این نه تنها به شما کمک می کند که درآمد کسب کنید، بلکه جامعه خود را نشان می دهد همچنین کارهای با کیفیت بیشتری را انجام می دهید - نه این که مواد رایگان با کیفیت خوب نیستند، اما دلیل آن آزاد بودن وجود دارد. اگر فکر می کنید می توانید چیزی را که مردم پرداخت می کنند را انجام دهید، برای آن بروید! نمونه هایی از شبکه ها
من فکر می کنم ما درباره مزایای پیوستن به یک جامعه صحبت کردیم و باید برای شما روشن شود که شما از آن بیشتر از هر فعالیت دیگری در اینترنت استفاده می کنید.
اکنون، بیایید نگاهی به محبوب ترین و کارآمدترین وب سایت های طراحی و توسعه دهیم. من مطمئن هستم که شما در مورد بسیاری از آنها شنیده اید، اما ما فقط برای افرادی که به صنعت جدید هستند و برای الهام گیری نگاه می کنیم.

خط پایین


مزایای روشن نه تنها از ایجاد شبکه خود، بلکه همچنین بخشی از آنهایی است که قبلا در اینترنت وجود دارد. ایجاد چنین جامعهی قدرتمندی آسان نیست، هیچکس نمیتواند این کار بزرگ را بکشد. مثالهای بالا نشان میدهند کسانی که در واقع موفق به انجام آن هستند، نه تنها به خودشان کمک میکنند، بلکه دهها هزار طراح و توسعهدهنده در سراسر جهان هستند.


من مطمئن هستم که قادر به ارائه کمک و منابع به بسیاری از مردم به شما احساس لذت بردن از تحقق شخصیت و به شما احترام زیادی از دیگران به دست آورید.
حتی اگر فکر نکنید که شما قادر به ساختن شبکه خود هستید، مطمئنا ارزش پیوستن به برخی دیگر و کمک به مردم در آنجا است. حقیقت این است که یک فرد نیاز به منابع عظیم دارد تا بتواند چنین جامعه ای را ایجاد و حفظ کند و نه همه آنها. اگر بعد از این مقاله حتی فکر کنید که فقط بخشی از یک طراحی یا شبکه توسعه و کمک به حداکثر ممکن است، هدف من به دست آمده است.
تا دفعه بعد ... بخشی از جوامع آنلاین هستید؟ آیا شما تا به حال فکر ساختید خودتان را دارید، یا فقط می خواهید به دیگران با استفاده از شبکه هایی که قبلا تاسیس شده اند کمک کنید؟ شما چطور فکر می کنید چالش های ایجاد چنین جامعه ای است؟
بخش بعدی به شما سه دلیل عمده برای اینکه شما به عنوان یک طراح وب، باید بازاریابی اجتماعی را بیاموزد، ارائه می دهد. آماده برای ماجراجویی بعدی خود هستید؟ سپس شروع کنیم.


من در طی چند ماه گذشته چندین طراح وب و طراح وب موفق را مصاحبه کردم. یکی از چیزهایی که همه آنها به نظر می رسد مشترک است این است که <قوی> آنها زمان برای یادگیری در مورد بازاریابی آنلاین و حضور آنلاین قوی ساخته شده است. این باعث شد من تعجب کنم، چرا مردم بیشتر کار مشابهی ندارند؟ من فکر می کنم اگر شما یک طراح وب یا یک توسعه دهنده هستید که بازاریابی آنلاین را درک می کند و آن را پیاده سازی می کند، شما نه تنها مزیت فوق العاده ای نسبت به رقابت خود دارید، بلکه یک شیوه واقعی برای ایجاد یک شیوه زندگی بسیار زیبا در طول چند سال است. چرا؟


هنگامی که شما فقط در صنایع دستی خود خوب هستید، اما همچنین در بازاریابی آنلاین خوب است، این ترکیبی از مهارت و دانش اجازه می دهد تا شما سه چیز را انجام دهید:

1. مشتریان بیشتری

را دریافت کنید


بگذارید یکی از تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارم.
من خودم طراح وب نیستم، بنابراین وقتی متوجه شدم که برای ساختن یک لیست ایمیل به یک صفحه اصلی برای وبسایت نیاز دارم، من به یکی از هیئت مدیره مشغول به کار مشغول شدم و یک کار را انجام دادم.


من پاسخهای زیادی به سرعت دریافت کردم.


در اینجا یک گزیده ای از پیشنهاد واقعی در آن پروژه است:


"من طراح وب مستقل با تجربه بیش از پنج سال در طراحی وب سایت، HTML، XHTML، Web2.0، J-Query، HTML5، Layout، W3c Standard، CSS، I phone & amp؛


این به نظر عالی است، درست است؟ اشتباه!


مشکل این است که فردی که این پیشنهاد را انجام میدهد، من (مشتری) را درک نمی کند. من می خواهم یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنم، اما چیزی در مورد طراحی وب نمی دانم، بنابراین من به دنبال یک طراح وب هستم که این کار را برای من انجام دهد. بیشتر احتمال دارد که این کار را انجام دهد:


من واقعا درباره "HTML، XHTML، Web2.0، jQuery، HTML5، layout، W3C Standards، CSS، iPhone & amp؛ Android UI Design. "در حقیقت، من حتی نمی دانم چه چیزی بیشتر از این کلمات به معنی است. با این حال، هنگامی که به نرخ تبدیل و ایجاد یک لیست ایمیل می آید ... این چیزی است که من علاقه مند هستم!


شما ممکن است فکر کنید که تنها منست، اما واقعا، اکثر افرادی که طراحان وب را استخدام می کنند، مانند این هستند.


رمیتی ستی مردی است که در میان سایر چیزها (مانند نوشتن یک کتاب پرفروش NYT و اجرای یک وبلاگ محبوب)، به هزاران نفر در سراسر جهان کمک کرده است. از طریق اشتراک رایگان درآمد .


در اینجا افکار او در مورد این موضوع است:


اکثر مردم بر روی ویژگی ها تمرکز می کنند.


آنها می گویند: "در اینجا چیزی است که با سرویس وب طراحی من دریافت می کنید: یک حساب میزبانی دریافت می کنید، شما ده صفحه طراحی می کنید، شما این را دریافت می کنید، این کار را می کنید."


خب ... مشتری مهم نیست!


مشتریان چه چیزی را اساسا می خواهند؟ آنها می خواهند پول بیشتری کسب کنند، آنها می خواهند مشتری های بیشتری کسب کنند، آنها می خواهند زمان کمتری صرف کنند، فقط می خواهند آن را مدیریت کنند. با صحبت کردن با آنها و انجام تحقیق میتوانید این را بیابید.


این جایی است که شما شروع به انجام تکالیف خود میکنید. شما می فهمید که این چیزی است که آنها می خواهند و از آن برای ارائه خدمات خود به عنوان یک مزیت استفاده می کنند. بنابراین، به جای گفتن "شما 10 صفحه وب را دریافت می کنید، می گوئید:" به نظر من، هدف من این است که به شما در افزایش تعداد مشترکین 25 درصد "یا، بهتر است" هدف من این است که به شما در افزایش درآمد توسط 15٪ ". این یک مزیت است هیچ کس در مورد تعداد صفحات آن، یا چقدر زمان صرف شده برای آن و یا چه نرم افزاری که استفاده می کنید، اهمیت دارد. آنها در مورد همه چیز اهمیتی نمی دهند. آنها در زمان کمتری پول بیشتر، مشتریان بیشتری می خواهند. تمرکز بر آنچه که می خواهید، نه چیزی که می خواهید. "


نکته این است که بیشتر مشتریانی که طراحان وب را استخدام می کنند، به دلایل تجاری استخدام می کنند. در نتیجه، اگر شما می خواهید تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود، شما باید آنها را با راه حل هایی ارائه دهید که به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند. به همین دلیل است که باید بازاریابی آنلاین را درک کنید.


بارها و بارهای طراحان وب وجود دارد که می توانند وب سایت های بسیار زیبا را ایجاد کنند. تعداد بسیار کمی از طراحان وب وجود دارند که می دانند چگونه مشتریان بیشتری را به فروش می رسانند.


چه کسی فکر می کند که بتواند مشتری های بهتر را دریافت کند و نرخ های بالاتر را بپردازد؟


دقیقا.

2. نام تجاری خود را بسازید


بزرگترین سردرد برای مترجمان آزاد در سراسر جهان مسئله "چگونگی پرداخت مشتریان" است. در مورد آن فکر کنید: آیا اگر مشتریان به شما می آیند، آماده پرداختن به آنچه شما می خواهید، خوب نیست؟
این یک فانتزی از سرزمین تکشاخ نیست، این واقعیت برای افرادی است که مارک های شخصی شخصی ساخته اند.


خوب، پس چگونه یک نام تجاری شخصی را آنلاین بسازید؟


خلاصه ای از این فرآیند در اینجا است:


توجه: اینها تنها نکات کلیدی هستند، روند بسیار پیچیده تر از آن است، و نیاز به دانش و استقامت کسب و کار زیادی دارد.
همه اینها به شما کمک می کند تا دو چیز را انجام دهید:


چه اتفاقی می افتد وقتی مردم نیاز به انجام کار دارند و کسی را دیده اند که کارشناس شناخته شده در آن زمینه خاص است؟


آنها می خواهند این شخص را استخدام کنند.


زمان و تلاش زیادی برای ساخت یک برند شخصی اتخاذ می شود، اما بازده خوبی است که ارزش آن را دارد. به هر حال، زمان واقعی است؟


با این حال، شما احتمالا نمی توانید این کار را بدون دانش کسب و کار آنلاین بازاریابی مناسب انجام دهید، زیرا "نوشتن چیزهای خوب و آنها می آیند" به سادگی دیگر کار نمی کند با بسیاری از افراد نوشتن مطالب خوب است. شما باید قوانین بازی را بدانید تا آن را ببرید.


من پیشنهاد می کنم به بحث در TED نگاه کنید "ساخت یک نام تجاری شخصی" توسط یعقوب کاس برای دیدن اینکه چگونه مفید است می توان آن را حضور آنلاین قوی داشته باشید. 3. کسب درآمد اضافی


هنگامی که شما یک مترجم آزاد هستید، می دانید که موارد غیر منتظره ای اتفاق می افتد، و عاقلانه است که همه چیز را انجام دهید تا خودتان را به عنوان مؤثر مالی تضمین کنید. یکی از بهترین چیزهایی که می توانید انجام دهید این است که جریانهای درآمد خود را بین کار مشتری و درآمد منفعل متفاوت کنید. من این گزیده ای را از مصاحبه با ساشا گریف که بیش از > $ 15،000 از فروش کتاب الکترونیکی خود را آنلاین:


"با این حال، به طور کلی، داشتن منبع درآمد غیرفعال مهم است. این باید برای من باشد، زیرا اگر شما آزاد هستید، امنیت بیشتری در کار ندارید. سخت است که برای آینده بدون یک شبکه ایمنی برنامه ریزی کنید. همچنین، اگر شما یک تعطیلات را صرف کنید یا فقط چند ماه به کارتان متوقف شوید، لذت بردن از منبع اضافی درآمد است که حتی اگر آن را چند صد دلار در ماه داشته باشید، ادامه پیدا می کند، حتی اگر آن بسیار کوچک باشد. حداقل این می تواند لایحه غذا یا اجاره شما را پوشش دهد، شما می دانید.


برای من شخصا مهم است (اگر چه این تنها راه برای انجام آن نیست، شما بدون هیچ نوع درآمد غیرفعال بسیار موفق خواهید بود). من نمی خواهم بگویم که هر طراح به یک منبع درآمد غیر فعال نیاز دارد، زیرا مردم اگر من را شکایت کنند، من شخصا فکر می کنم که این مهم است. "


این واقعا سخت نیست که یک جریان کوچک درآمد غیرفعال ایجاد کنید، زمانی که شما قبلا به عنوان یک متخصص در زمینه خود درک کرده اید و بعد از آن به صورت آنلاین مناسب خواهید بود. بسیاری از گزینه های کسب درآمد متفاوت از قبیل ایجاد و فروش محصولات خود، فروش محصولات ساخته شده توسط افراد دیگر (بازاریابی وابسته) یا نمایش تبلیغات در سایت شما وجود دارد.


آیا هنوز هم خوب است که حتی زمانی که شما کار نمی کنید پولی در دست دارید؟


با این حال، در نظر داشته باشید که درآمد منفعل، به عنوان برخی از افراد تصویر آن را غیر فعال نیست، زیرا شما ابتدا باید زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد یک محصول و سپس تلاش زیادی برای بازاریابی آن و قرار دادن آن . این اشتباهات را انجام ندهید
تعداد زیادی از افرادی هستند که برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین آماده می شوند. اکثر آنها شکست خورده اند. با عرض پوزش، این واقعیت خشن است با این حال، سوال این است که چرا آنها شکست؟
در اینجا دو مورد از رایج ترین دلایل وجود دارد:


در اغلب موارد، مردم در این انتظار می رود که در یک یا دو ماه خمیر را نوردند، که کاملا فریبکارانه است. جای تعجب نیست که آنها کمتر از شش ماه صرف می کنند.


شما ممکن است متوجه شده باشید که در این مقاله به چندین بار از کار سخت و زمان اشاره کرده ام. به احتمال زیاد شما شش تا دوازده ماه طول می کشد تا با وبلاگ خود و رسانه های اجتماعی به دنبال تحرک حرکت کنید. هنگامی که شما این حرکت را به دست آورید، می توانید به نوعی پولدار شوید. این بسیار واقع گرایانه است برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین موفق در دو یا سه سال، اما لطفا از آنچه که به خودتان می کنید، آگاهی داشته باشید!


برای اینکه یک نانوایی موفق باشید، شما باید در پخت خوب باشید، اما برای اجرای یک نانوایی موفق، باید ابتدا در ابتدا کسب و کار و سپس پختن دوم باشید. آیا دنبال من هستید؟


کافی نیست که یک طراح وب خوب باشید تا یک وب سایت طراحی وب موفق داشته باشید و یا بسیاری از نسخه های الکترونیکی خود را به فروش برسانید. بله، مطمئنا، باید بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. با این حال، اگر هیچ کس در حال گوش دادن نیست، مهم نیست که چگونه ایده های خود را نابغه، duh. آیا می خواهی آنلاین پول در آوری؟ بازاریابی آنلاین را مطالعه کنید.


من می گویم اگر انتظارات واقع گرایانه ای برای چقدر زمان و تلاش لازم دارید و همچنین مایل باشید که بازاریابی آنلاین را بیاموزید و تجارت را بیاموزید، احتمالا در ساخت یک کسب و کار آنلاین موفق خواهید شد.
< h2> از کجا شروع شود؟
خوب، اکنون شما احتمالا فکر می کنید که برای چیزهای بیشتری در مورد این موارد بازاریابی آنلاین یاد می گیرید، اما مطمئن نیستید کجا شروع کنید.
خبر خوب این است که شما میتوانید مهمترین چیزها را به صورت رایگان بیاموزید، زیرا وبسایتهای بسیاری وجود دارند که مقالههای رایگان را در این زمینه منتشر میکنند.


با این حال، مشکلاتی که افراد جدید در این زمینه با آن مواجه هستند این است که بیشتر آنچه که در مورد بازاریابی اینترنتی نوشته شده است، کل BS است، و این باعث می شود که ناسون ها از مواد قانونی جدا شوند.
من می توانم این مشکل را برای شما حل کنم.


اصول اولیه یادگیری واقعا سخت نیست. یک پست وبلاگ یا دو روز بخوانید. در حال پیاده روی به یک پادکست گوش دهید در حال حاضر در وبینار شرکت کنید شما شگفت زده خواهید شد که به سرعت در حال یادگیری هستید حتی بدون صرف هزینه ای روی آن. سپس بروید و آنچه را آموخته اید اعمال کنید.


چه کسی می داند، شاید دو یا سه سال از حالا شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را اجرا کنید؟


به یاد داشته باشید زمان به هر حال منتقل می شود، بنابراین از عاقلانه استفاده کنید. نوبت شما
خوب، بچه ها، حالا میخواهم از شما بشنوم:


افکار خود را در نظرات بگذارید!


برای پایان دادن به این مقاله، ما در مورد چگونگی فیس بوک چنان قدرتمند خواهیم بود.


فیس بوک. شاهکار رسانه های اجتماعی همه ما، بیشتر یا کمتر، برای دلایل شخصی یا تجاری استفاده می شود. فیس بوک در نظر گرفته شده است، دوباره، بیشتر یا کمتر به اینترنت. این هیولای رسانه های اجتماعی که مشتریان و چشم اندازها را به شرکت ها می آورد، این ابزار عالی برای شرکت های تجاری و مترجمان آزاد است. فیس بوک تا پایان سال 2012 یک هفتم از جمعیت جهان را جذب می کند. همه چیز که شما می خواهید در رسانه های اجتماعی برجسته شده توسط یک شرکت واحد، در یک صفحه وب تنها، یک واژه توصیفی تنها اختصاص داده شده: غالب.


من از این واقعیت آگاه هستم که می توانید از آن استفاده کنید، ویژگی های اساسی آن را می دانید و می دانید که چه چیزی می تواند برای شما انجام دهد. من بحث خواهم کرد و نشان خواهم داد که چگونه فیس بوک از یک شرکت "گاراژ متولد" به یک غول جهانی در وب غالب شده است.




تصویر توسط jdlasica .


بازار سهام فیس بوک 10 میلیارد دلار است که 6 برابر بزرگترین رقیبش است. شما ممکن است از آنها شنیده باشید: Google. با فیس بوک احتمالا در حدود 100 میلیارد دلار ارزش دارد، این باعث می شود که آن بزرگتر از دیزنی، آمازون، HP، سیستم های سیسکو و مک دونالد باشد. شما از این پنج نفر نیز شنیده اید، همه سالها قبل از اینکه زوکربرگ حتی به درخواست دانشگاه هاروارد فکر کند، تاسیس شد. بین گوگل، مایکروسافت، یاهو و فیس بوک، اگر چه تنها در سال 2011 توسط تعداد روزانه بازدید کنندگان 4th در سال 2011، فیس بوک دارای مقام اول در عواید درآمد آگهی. فیس بوک تا پایان سال 2011 یک درآمد پیش بینی شده از 4.2 میلیارد دلار بود. خب، اگر چه اپل این مبلغ را در سه هفته ایجاد کرد، اما همچنان برای شرکتی که محصولات را نمی فروشد، اما تنها فضای تبلیغاتی قابل توجه است.

سرمایه گذاری


افراد مختلف و شرکت های سرمایه گذاری شده در فیس بوک در مراحل مختلف زندگی در فیس بوک رشد می کنند - تمام سرمایه گذاری های آنها پرداخت می شود. در اینجا چند آمار است که تقریبا یک ساله هستند، به این معنی است که ارزش سرمایه گذاری هایشان امروزه بالاتر است. در زیر می توانید نام شرکت یا اشخاص را ببینید، چقدر و زمان سرمایه گذاری و چه مقدار آن تا ژوئن 2011 ارزش داشته است. متاسفانه تمام ارزیابی ها شناخته شده نیست، بنابراین ما فقط سرمایه گذاری ها و دوره ها را نام گذاری می کنیم. < br>



حالا اجازه دهید به "جمعیت" فیس بوک، تقریبا سه برابر بزرگتر از جمعیت ایالات متحده حرکت کنیم. حدود 80 درصد از کاربران در فیس بوک از خارج از ایالات متحده هستند. با نگاهی به تعداد کاربران اینترنت در مقابل کاربران فیس بوک از تمام مناطق جهان می توانید حتی شما را از بین ببرید:


آمار از سال 2011 است، بنابراین تعداد کاربران اینترنت و کاربران فیس بوک از آن زمان کمی افزایش یافته است. اگر فیس بوک بتواند در آسیا غلبه کند زیرا در مناطق دیگر تسلط دارد، احتمالا طی چند سال به 1.5 میلیارد کاربر می رسد.

زاکربرگ و تاریخچه آن


هیچکدام از این کارها بدون کار موسس و مدیر عامل شرکت فیس بوک مارک زوکربرگ امکان پذیر نبود. متولد سال 1984، امروز او ثروتمندترین هم سن 28 سالگی در جهان و جوانترین میلیاردر است. او می تواند پنج زبان صحبت کند و از دانشگاه هاروارد خارج شده و به سمت سیلیکون ولی فرار کرده و فیس بوک را اجرا می کند. او همچنان در جلسات هیئت مدیره در صندل شرکت می کند و کارت های کسب و کار تحت عنوان "من مدیر عامل شرکت B *** ه" هستم. کاملا شورش برای چنین مرد کسب و کار موفقیت آمیز است. او مالک 24 درصد فیس بوک و ارزیابی فیس بوک از 100 دلار است؛ اگر این شرکت به فروش می رسد، این مبلغ 24 میلیارد دلار خواهد بود.




درآمد تبلیغات تبلیغات آنلاین یکی دیگر از تبلیغات داغ برای فیس بوک است، مالک 17.7٪ از کل بازار، با یاهو در 13.1٪ موارد زیر را دنبال کنید. گوگل سوم با 9.3 درصد، در حالی که مایکروسافت با 4.9 درصد در رتبه چهارم قرار دارد. شرکت های چندگانه دیگر 55٪ از بازار را تشکیل می دهند.

رشد و قدرت مالی


با نگاهی به ارزش گذاری فیس بوک در طول زمان، باور نکردنی است که شرکت Palo Alto چقدر از 10 تا 10 میلیارد دلار در هشت سال کوتاه رشد کرد. در سال 2004 تنها چند هزار دلار ارزش داشت و به دانشگاه هاروارد محدود می شد. تنها پنج ماه پس از آزادی Zuckerberg پیشنهاد 10 میلیون دلاری Friendster پس از پیتر تیل، موسس PayPal، سرمایه گذاری نیمی از میلیون دلار در شرکت رسانه های اجتماعی را سرمایه گذاری کرد. فیس بوک قبلا شروع به جلب توجه کارشناسان اینترنتی کرده است.


یک سال بعد شرکت بعد از دریافت 12.7 ملیون دالر از شرکای Accel با ارزش حدود 100 میلیون دلار ارزش پیدا کرد. سال دیگر گذشت و فیس بوک یک پیشنهاد خرید 750 میلیون دلاری را رد کرد و سرمایه گذاران 2 میلیارد دلار افزایش داد. در آوریل 2006 گزارش شده است که فیس بوک در حدود 525 میلیون دلار ارزش دارد. یک سال بعد یاهو پیشنهاد می دهد که این شرکت برای یک میلیارد دلار خریداری شود اما پیشنهاد کاهش یافته است. اگر چه فیس بوک تخمین دقیق ارزش سرمایه گذاری را کاهش می دهد، مایکروسافت تا پایان سال 2007 برای فیس بوک 240 میلیون دلار افزایش می دهد.


پس از اینکه فیس بوک شروع به رها کردن سرمایه گذاری بیشتر در شرکت کرد، ارزش آن از 4 بیلیون دلار به نصف آن کاهش یافت. پس از یک دوره کوتاه، فیس بوک شروع به جمع آوری پول از سرمایه گذاران مختلف می کند و ارزش آن تا نوامبر 2009 به 9.75 میلیارد دلار و به بیش از 10 میلیارد دلار رسید.


اگر فکر می کنید فیس بوک فقط یک ماشین پول ساز برای موسسین و سرمایه گذاران است، شما برای تعجب بزرگ هستید. اروپا و اتحادیه اروپا برای تشکر از فیس بوک بسیار سپاسگزارم. شرکت زوکربرگ برآوردی بیش از 15 میلیارد یورو را به اقتصاد اروپا اضافه می کند. فعالیت و سیستم عامل فیس بوک از 36،000 شغل در آلمان، 35،000 شغل در انگلیس، 34،000 در ایتالیا، 22،000 در فرانسه، 20،000 در اسپانیا و 5000 در ایرلند پشتیبانی می کند. فیس بوک شغل ایجاد می کند و تاثیر اقتصادی مهمی در کشورهای بالا و برخی دیگر دارد.

رفتار کاربر


ده درصد از کلیه تصاویر آپلود شده در فیس بوک تصاویر نمایه هستند. زنان تمایل دارند هر هفته دیگر آنها را تغییر دهند، در حالی که مردان هر هفته سوم. هر ساله کاربران بیشتر و بیشتر عکس ها را در فیس بوک بارگذاری می کنند. تعداد تصاویر بارگیری شده در هر سال برای هر کاربر از سال 2006 سه برابر شده است.




130 نفر میانگین تعداد دوستان یک فرد در فیس بوک است. دلایل اصلی ارسال یک درخواست دوست به کسی، شناختن او در زندگی واقعی، داشتن دوستان متقابل، داشتن بخشی از یک شبکه کاری تجاری و جسمی برای او جذابیت است. هفت درصد از مردم می گویند فقط کسانی را که فیس بوک بدون هیچ دلیلی می بینند اضافه می کنند.


در حالی که اضافه کردن دوستان به ما می دهد برخی از نتایج واضح، از بین بردن دوستان با برخی از شگفتی می آید. 55٪ از افرادی که دوستانشان را حذف می کنند به دلیل نظرات توهین آمیز و 41٪ به دلیل عدم شناخت شخص به اندازه کافی خوب هستند. عدم تعامل، افسردگی نظرات، تلاش برای فروش چیزی، نظرات سیاسی و یا به روز رسانی نمایه اغلب دلایل دیگری در پشت افرادی است که دوستان را از فیس بوک حذف می کنند.


در حالی که مردان تمایل به استفاده از فیس بوک برای حرفه ای/شبکه ها و دوستیابی دارند، زنان معمولا در فیس بوک ثبت نام می کنند تا کوپن ها، پیشنهادات و بازخورد مثبت را دریافت کنند.
اعتقاد دارید یا نه، افسانه فیس بوک چیز درست و قابل توجهی است. افرادی که با دوستان بیشتری تمایل به نوشتن به روز رسانی های بیشتری دارند، کمتر درباره خانواده هایشان صحبت می کنند و به طور کلی کمتر عاطفی دارند. زمان روز معمولا تاثیر زیادی بر روی تأثیرات مثبت یا منفی بروز رسانی دارد. بین 9 AM و 2PM به روز رسانی منفی افزایش می یابد. در حدود ساعت 6 بعد از ظهر، به روز رسانی های مثبت در روز کم می شود. در بعد از ظهر بیشتر به روز رسانی ها منفی است. آمار به یک نتیجه گیری ترسناک می رسد: تنها در صبح زود بیشترین به روز رسانی مثبت است. به عنوان یک حقیقت، احساسات مثبت پایین می آیند و منفی ها با گذشت روز بیشتر می شوند.




نیمی از پایگاه داده کاربر فیس بوک روزانه وارد می شود و معمولا بیشتر درباره به روز رسانی های منفی نظر می دهد. به روز رسانی های مثبت معمولا نظرات کمتری دریافت می کنند.


کاربران در استرالیا بیشتر وقت خود را صرف فیس بوک در ماه، حدود 6 ساعت و 52 دقیقه می کنند. ایالات متحده آمریکا در 6 ساعت و 9 دقیقه دوم است، سومین بار در انگلیس با دو دقیقه کمتر در هر ماه است. این به طور متوسط ​​10 تا 14 دقیقه در روز برای کاربر است.


تقریبا نیمی از کاربران بین 18 و 34 روز اول صبح اولین فیس بوک خود را بررسی می کنند، بعضی از آنها حتی از تلفن های هوشمند خود نیز قبل از خروج از رختخواب. در ایالات متحده، "فیس بوک" سال دوم در سال 2011، بیشترین جستجو در گوگل را داشت، و 2.11 درصد از همه جستجوها بود. "Facebook.com" نیز توسط بسیاری از کاربران جستجو شد و پنجم در سال 2010 قرار گرفت. تمام جستجوهای مربوط به فیس بوک در گوگل 3.48٪ از کل جستجوها در ایالات متحده را در سال 2010 انجام داد.

اما چرا؟


حالا آمار کافی بود شما می توانید حتی با خواندن فتوشاپی که من در این مقاله گنجانده ام حتی بیشتر پیدا کنم. من مطمئن هستم که بعضی از شما هنوز از خودتان بپرسید چرا فیس بوک بیشتر یا کمتر به اینترنت نفوذ دارد؟ و در حالی که مطمئن نیستم که پاسخ مناسب را در اختیار شما قرار دهم، در اینجا این دیدگاه من در مورد موضوع است.


فکر میکنم فیس بوک خیلی محبوب است، زیرا این تنها صفحه وب است که با نیازها و خواستههای ما مطابقت دارد. فیس بوک ما را دوست دارد یا نه، به ما کمک می کند تا بیشتر ارتباط برقرار کنیم - نه بهتر، فقط بیشتر ... و سریع تر. تعامل در فیس بوک قطعا بسیار ساده تر از تماس با کسی است. علاوه بر این، به کاربران اجازه می دهد زمانی که می خواهند با آنها تماس بگیرند - اگر آنها برای دوستان وقت نداشته باشند، آنها فقط می توانند فیس بوک را کنترل کنند. فردی که شما را می خواند می تواند برای همیشه اجتناب شود، اما تا زمانی که کاربر بخواهد از پست دیوار فیس بوک جلوگیری شود.


توانایی ارائه خودمان به همان اندازه که ما می خواهیم دیده شود، نه همانطور که در واقع هستیم، چیزی دیگری است که مردم را، به ویژه کاربران جوان، جذب می کند. بسیاری از نوجوانان و دانشجویان کالج به ستاره ها و بازیگران نگاه می کنند و آرزوی زندگی خود را دارند. در فیس بوک امکان دارد فقط گرفتن فتوشاپ و ویرایش عکس های خود را به طوری که شما نگاه جوان، زیبا تر و در اصل، کامل - دستکاری آنها را به طوری که هر کسی که آنها را ببینید (در فیس بوک به وضوح) دوست و نظر است. شما می دانید که دروغ می گویید به همه - این واقعی شما نیست، اما شما هنوز هم آن را انجام دهید. این شما را خوشحال می کند ایو خود را تقویت می کند - و کسی که از آن لذت نمی برد؟


فیس بوک همانند اپل است - تنها تفاوت این است که یکی از محصولاتی را به فروش می رساند که هزینه زیادی را صرف می کنند، در حالی که دیگران به شما یک راه حل رسانه های اجتماعی را به صورت رایگان ارائه می دهند. اما آنها چیزی شبیه به هم دارند: آنها کاربران را به آنچه که می خواهند می دهند. شما یک سیستم عامل ساده را می خواهید؟ شما آنجا هستید، آن را OS X نامیدید. شما می خواهید یک کامپیوتر خوب نگاه کنید، با طراحی مینیمالیستی که قبلا دیده نشده است؟ در اینجا شما آن را مکبوک نامیدید. شما می خواهید یک محصول که برای مدت طولانی ادامه خواهد داد اگر شما از آن مراقبت کنید؟ در اینجا این است که ما آن را iPad نامیده ایم. شما میخواهید یک پخش کننده موسیقی محکم باشد؟ ما آن را داریم و آن را iPod Shuffle نامگذاری کردیم. و غیره دلیل این است که اپل و فیس بوک در حال حاضر موفق ترین شرکت ها هستند.


فیس بوک همانند چند ملیتی مبتنی بر کاپرتینو است. شما می خواهید با افراد ارتباط برقرار کنید؟ شما دیوار دارید شما می خواهید تصاویر خود را نشان دهید؟ آنجا شما بروید، این است که چگونه می توانید آنها را آپلود کنید. شما می خواهید از آن لذت ببرید؟ ما Farmville و Zynga پوکر داریم. شما می خواهید همیشه بدانید که چه اتفاقی می افتد؟ ما آنها را صفحات می نامیم. شما می خواهید قادر به داشتن همه چیز در نکات انگشتان دست خود هستید؟ در اینجا شما، فیس بوک موبایل و برنامه برای هر دستگاه قابل حمل است.


فیس بوک، در سادگی آن، نیازهای کاربر را حل می کند. و این چیزی است که همه ما در فیس بوک دنبال آن هستیم. این دلیل اصلی است که ما به عقب برگردیم. ممکن است ما دوست داریم از نزدیک دوستانمان را دنبال کنیم، بازی کنیم، به روزرسانی وضعیت خنده دار بنویسیم، به روز رسانی شرکت ها یا آپلود تصاویر خودمان - هر چه که باشد، فیس بوک برای ما امکان پذیر است. این دلایل اصلی تسلط بر فیس بوک است. و تا زمانی که آنها در این مسیر ادامه می دهند، هیچ راهی وجود نخواهد داشت که از غول پاره شود، حتی مدیریت بد نیست.


جرات فکر کردن به غیر از این، چرا فکر می کنید چنین فشاری بزرگ از فیس بوک باعث می شود مای اسپیس از بازی خارج شود؟ من دوست دارم نظر شما را در زیر بخش نظرات بخوانم.

کمی بیشتر برای شما





src = "121.jpg
مقالات مرتبط