اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت

2018/10/08
این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. در حال حاضر سیستم بروی نسخه MAGBOT + فعال است این نسخه کیفیت بالاتری در جمله سازی دارد
MAGBOT +
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها  برای طراحان وب سایت
 نمونه کارها شما کارت ویزیت شماست که برای مشتریان آینده شما یکی از مهمترین فاکتور های تصمیم گیری است. و یکی از مهمترین عناصر حرفه ای شما به عنوان یک حرفه ای طراحی وب می باشد که در آن شما می توانید بهترین کارهای خود به بهترین وجه نمایش دهید. چگونه می توانید نمونه کارهای خود را تنظیم کنید که مشتریان خود را جذب کنید. بنابراین در این قسمت، ما راهنمایی ها و مشاوره های مفید را برای جمع آوری نمونه کارهایی که دل مشتریان شما را می برند آورده ایم. 

۱-نمایش جزییات

ما در جهان زندگی می کنیم که در آن تصاویر، گرافیک و هر چیز مرتبط با تصاویر بسیار مهم است. درست است که کلمات می توانند به شما در ایجاد یک تصویر ذهنی کمک کنند اما جای تصویر  را نمی گیرد. به همین دلیل است که بازاریاب ها و تبلیغ کنندگان  در معرض دید عموم قرار می گیرند - و آنچه که مردم برای اولین بار می بینند، در ذهنشان می ماند. با این حال، مشتریان بالقوه بیشتر  از آنکه دوست دارند  بینند، می خواهند بیشتر بدانند. به طور خلاصه، آنها جزئیات را می خواهند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما چیزی را که مشتریان  علاقه دارند، بیان کنید. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها شما  نشان دهنده مهارت ها و تخصص هایی شما در بهترین حالت ممکن است. 
از سوی دیگر، اگر شما یک توسعه دهنده هستید، راهی برای نشان دادن کار خود پیدا کنید. اگر نمیتوان آن را با یک تصویر نشان داد، اطمینان حاصل کنید که شما توضیحی روشن و کامل درباره پروژه ارائه می دهید.
 

2. زمان اجرا و پیاده سازی پروژه را قید کنید


شما در یک دنیای بسیار پویا هستید که در آن زندگی میکنید، جایی که هر لحظه ارزش دارد. برای صاحبان کسب و کار، زمان مترادف با پول است. آنها یک اصل دارند که یک تاخیر کوتاه میتواند به معنای از دست دادن سود باشد. به همین دلیل مشتریان می خواهند بدانند چه مدت زمان لازم است تا یک پروژه خاص را به اتمام برسانید. این یک اشتباه است که طراحان وب اغلب مرتکب می شوند. از آنجاییکه آنها خلاق هستند، تمایل بیشتری دارند تا بدون توجه به زمان، بیشتر بر روی پروژه تمرکز کنند. رایج ترین پاسخ آنها، زمانی که در مورد این سوال پرسیدند، این است: "این بستگی به پروژه دارد." 
شما باید این کار را متوقف کنید و از دیدگاه مشتری خود به دنبال چیزها بروید -  کسانی هستند که به شما پرداخت می کنند. این بدان معنا نیست که شما به  یک شخصیت  "بله قربان" تبدیل شوید، اما اگر مشتری شما جزئیات دقیق و سریع را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین یاد بگیرید که به مصالحه بپردازید و برآوردها  دقیق بسنجید زیرا آنچه شما اکنون می توانید انجام دهید، مشتری شما می خواهد دیروز آن را تجربه کرده باشید.

3. هزینه کل پروژه چقدر است؟ 

در حقیقت بیشتر مشتریان در هنگام جستجوی یک طراح وب یا توسعه دهنده - جزییات، زمان و هزینه، را بعنوان سه معیار دارند. آنها نیاز به اطلاعات روشن در مورد این سه مورد  دارند. اگر نمونه کارها شما شامل این سه عنصر باشد، شما مقدار زیادی از زمان خود و مشتری خود را ذخیره خواهید کرد. از پاسخ دادن به این سؤالات دوباره و دوباره به مشتری خودداری کنید، و آنها می توانند سوالات دیگری را در رابطه با پروژه مطرح کنند.  قیمت گذاری را ،با توجه به هزینه کار برای خودتان قید کنید. بعضی از نکاتی که باید  در مورد قیمت گذاری، در نظر بگیرید  رقابت است. 

4. چالش هایی که شما با آن روبرو بودید و راه حل هایی که ارایه کردید


سه بخش اول مثل سه طبقه خام کیک است، اما آن را کامل نمی کنند. نکته چهارم، لایه بالای کیک است؛ زیرا زمانی که شما به سه نیاز اول پاسخ دادید، مشتری شما می خواهد عمیق تر حفاری کند و اطلاعات بیشتری می خواهد.  چالش هایی که در پروژه های قبلی با آن روبرو شده اید و همچنین راحل هایی که انجام دادید توضیح دهید. این به آنها ایده ای  درباره فرآیند می دهد  و همچنین تخصص شما در کمک به چالش ها و یافتن راه حل ها . علاوه بر چالش ها، مشتری همچنین می خواهد بداند که چه کاری می توانید برای یک وبسایت انجام دهید. 

5. پیوند به وب سایت تمام شده


نمایش دادن عکس های  پروژه که شما به پایان رسانده است خوب است، اما ارائه لینک به وب سایت به پایان رسیده، زندگی بهتر است.  دارای قدرت بیشتر و اعتبار بیشتری دارد و شاهد بسیار بهتری بر مدعای شماست. همچنین ممکن است مشتری شک و تردید داشته باشد که آیا یک پروژه واقعی است یا خیر. گاهی اوقات شما در یک پروژه درگیر می شوید که در آن شما با طراح دیگری به اشتراک می گذارید یا قادر به تکمیل پروژه نیستید. در صورتی که این مورد باشد، مشخص کنید که نقش شما در پروژه  چیست به جای تظاهر به اینکه شما آن را به تنهایی انجام داده اید .علاوه بر این، حقیقت همیشه بیرون می آید و وقتی مشتری متوجه می شود دروغ می گوید، نه تنها پروژه را به مخاطره می اندازید، بلکه صداقت را نزد مشتری خود از دست می دهید. مهم نیست که آیا شما نقش کوچکی یا بزرگ در یک پروژه بازی می کنید. مهم است که شما صادقانه، که اعتماد مشتری را جلب می کنید.




۶. مهارت های مورد استفاده در پروژه را مشخص کنید

 در این بخش است که در آن شما می توانید مهارت های فنی خود را مشخص کنید تا  مشتریان باهوش تکنیکی تحت تاثیر  قرار گیرند که به طور خاص به دنبال یک متخصص UI یا توسعه دهنده Ruby on Rails هستند. در اینجا  توضیح دهید چه نوع زبان برنامه نویسی یا نرم افزار مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند این، کار مشتری را برای یافتن شما آسان تر می کند و احتمال بیشتری را برای استخدام  شما ایجاد می کند. 

 9. ترافیک را به صفحه نمونه کارها خود هدایت کنید

 مهم نیست که چقدر نمونه شما طراحی  خوبی دارد  اگر شما هیچ ترافیکی نداشته باشید، به زودی به دریای طراحان وب دیگر که به فراموشی سپرده شده اند پرتاب خواهید شد. ترافیک را به صفحه نمونه کارها خود هدایت کنید و تبلیغات خود را در سایت های طراحی وب سایت، و سایت های رسانه های اجتماعی یا مکان های دیگر که مناسب آن است، انجام دهید.
مقالات مرتبط