ابزار بازاریابی برای بهبود نرخ تبدیل وب سایت شما

این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. برای بهبود کارایی با ویرایش محتوا به نام خود مگ بوت را یاری رسانید.
ابزار بازاریابی برای بهبود نرخ تبدیل وب سایت شما

بازاریابی قطعا یکی از عناصر حیاتی هر کسب و کار در هر صنعت است. شما می توانید بهترین محصول و بهترین مخاطبان را داشته باشید، اما اگر آنها چیزی در مورد وجود یکدیگر نداشته باشند، شما به سادگی نمی توانید موفق شوید.
وب سایت کسب و کار خود را به عنوان یک ابزار ارتباطی آنلاین، کارکرد اصلی آن ارائه محصول یا سرویس و اجازه تبدیل است. به عبارت ساده، یک بازدیدکننده به یک سرب تبدیل می شود، منجر به یک مشتری می شود که معامله را انجام می دهد.
با این وجود این مسیر طول می کشد و کار شما این است که اطمینان حاصل کنید که چیزهایی را که مخاطبان هدف شما می خواهند ببینند و میل به انجام اقدامات را نشان می دهند.


این ابزار به شما اجازه می دهد تا تحقیقات رقابتی بهتر، نقاط قوت و ضعف های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و پیشنهادات پیشرفت های هوشمند را برای رسیدن به نتایج بهتر ارائه دهید.


بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) هنوز یکی از بهترین راه های به دست آوردن ترافیک به صورت رایگان است. همه چیز این است که بدانیم برخی از اصول بهینه سازی وب سایت خود را درون و بیرون و بازی کردن با کلمات کلیدی و موقعیتی.


طراحی وب سایت دوستانه سایت را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی داخلی بررسی کنید.


بازاریابی ایمیل هنوز در جهان بازاریابی آنلاین حکمرانی می کند. مشترک شدن از پست الکترونیک ارزش تقریبی 15 بار بیشتر از پیروان رسانه های اجتماعی و یا طرفداران برای دلیل ساده، شما خودتان هستید.


فردی که در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده، به شما اجازه می دهد تا هر زمان که به او ایمیل می دهید، به شما ایمیل بزند و بیشترین احتمال را برای مشاهده و پیوستن به پیام خود داشته باشد، در حالی که پیام شما در شبکه های شبکه های اجتماعی ممکن است در خوراک افراد دیگری که سعی در گرفتن شخص هدف شما دارند توجه.


"اشتراک ایمیل = 15 برابر تا یک دنبال کننده توییتر" - ناتان بری


در زیر برخی از ابزارهای جالب که به شما امکان می دهد لیست های جداگانه ای را ایجاد کنید، ایجاد autoresponders و ادغام با سیستم عامل های دیگر که در حال حاضر برای بازاریابی خود استفاده می کنید، وجود دارد.


رسانه های اجتماعی قطعا یکی از بزرگترین منابع ترافیک برای بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های خارج از کشور است. از آنجا که من در سال 2008 وبلاگ نوشتم، همیشه از رسانه های اجتماعی برای ترویج محتوا استفاده می کنم.
من تمام انواع شبکه های رسانه ای اجتماعی را امتحان کرده ام و متوجه شده ام که فیس بوک و توییتر بهترین کار را برای من انجام می دهند؛ در واقع وب سایت من بیش از یک سوم از بازدید کنندگان خود را از رسانه های اجتماعی دریافت می کند. من کشف کرده ام که برای جذب طرفداران و پیروان این امر برای ارائه محتوای با کیفیت بالا و سازگاری با آن ضروری است. چه چیزی برای من کار می کند ممکن است برای شما و بالعکس کار نکند، اما شما باید با مخاطبان خود و شبکه های مختلف اجتماعی امتحان کنید.


خدمات و ابزار زیر به شما قدرت فوق العاده ای را بر روی حساب های رسانه های اجتماعی شما با تجزیه و تحلیل هوشمند، پیشنهادات محتوا هوشمند و برنامه ریزی خودکار اجازه می دهد تا شما را به همیشه در رادار، زمانی که مخاطبان خود را بیشتر به آن نیاز است.
تست A/B یک روش ساده برای آزمایش تغییرات در صفحه خود در برابر طراحی فعلی است و تعیین اینکه کدام یک از نتایج مورد نظر را تولید می کند. این یک روش برای اعتبار است که هر گونه تغییر جدید در یک عنصر در صفحه وب شما، میزان تبدیل خود را قبل از تغییر در کد سایت خود، بهبود می بخشد. مفروضات شما را در کسب و کار آنلاین نمی گذارند. هر هیپنوتیزم باید مورد آزمایش قرار گیرد و گزینه انتخاب برنده باید با استفاده از داده های این آزمایش ها انتخاب شود.
فقط تبدیل یک کپی، رنگ یا فراخوانی به عمل، می تواند به طور چشمگیری تبدیلات را افزایش دهد.


"عکس واقعی یک انسان در مقابل نماد نشان داده شده: نماد گفتگو 131٪ بیشتر ایمیل را انتخاب می کند" - آقای Green


تجزیه و تحلیل برای وب سایت یا وبلاگ شما فوق العاده مهم است. دانستن اینکه چه کسی خدمت می کند، نیازها، خواسته ها و رفتارهای شما به راحتی می توانید محتوا و محصولات را متناسب با مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید و تبدیل کنید.
این که آیا شما باید بدانید چه مدت مردم در صفحات خاص صرف می کنند، کجا آنها به استفاده از heatmaps ها، کجا کلیک می کنند، چه مدت آنها را برای کشف راه تبدیل، کجا تمایل به ترک یا ترک وب سایت دارند؟


تجزیه و تحلیل را می توان با دیگر ابزارهای این مقاله از جمله نرم افزار جذب سرب، تست اثربخشی تست های A/B، فرضیه و نقطه ثابت با آزمایش ها و پیشرفت ها ترکیب کرد.
در هنگام آزمایش یا تصدیق ایده کسب و کار شما، جذب منحصر به فرد بسیار مهم است. فقط با ایجاد یک صفحه فرود و بهینه سازی آن در راه شما می توانید مقدار زیادی از محصول پیش ساختمان را ذخیره کنید، که هیچ کس در پایان نمی خرید. ابزار زیر اجازه می دهد تا یک صفحه اصلی بدون دانش برنامه نویسی مورد نیاز ایجاد کنید و به شما امکان اجرای آزمایش ها، جمع آوری ایمیل ها و موارد دیگر را بدهید.
رسانه های اجتماعی رسانه های بسیار سریع و غیر قابل پیش بینی هستند که با سرعت سر و کار دارند. با این وجود، ابزارهایی وجود دارد که الگوها را شناسایی می کنند، فعالیت ها و مشارکت را اندازه گیری می کنند تا بینش شما را در دستگاه رسانه جهانی اجتماعی به اشتراک بگذارند.
تجزیه و تحلیل رقابت و همچنین کشف اینکه چگونه توسط رقبای شما دیده می شود، در تصمیم گیری های راننده داده و نتایج سریعتر به دست می آید. همیشه خوب است بدانید که مخاطبان مانند وبسایتهای خاص چه کسانی هستند و چگونه آنها را دنبال می کنند. ابزار زیر به شما یک نمای کلی از بسیاری از عوامل مختلف را می دهد که می توانند به شما در تنظیم استراتژی وب سایت کمک کنند.


مردم از افرادی که میشناسند و اعتماد می کنند خرید می کنند. برای کسب و کار جدید و یا نام تجاری جدید، بسیار سخت است که طرفداران و پیروان جدیدی پیدا کنید زیرا مردم به شما اعتماد دارند تا وقت و هزینه خود را صرف کنید.


یکی از بهترین روش های برای سرعت بخشیدن به فرآیند و جلوگیری از چشم ها و مهمتر از همه قابل اعتماد بودن این است که با نفوذگران همکاری داشته باشید. ابزار زیر به شما اجازه می دهد تا تأثیرگذارترین کلید های خود را شناسایی کرده و راه هایی برای ارتباط با آنها و ایجاد روابط طولانی مدت ایجاد کنید.
با توجه به نیل پاتل ، تویت ها با عکس ها 150٪ بیشتر باز می شوند. فقط این واقعیت ساده ساده باید شما را در ارتباطات بازاریابی خود چقدر از گرافیک اهمیتی متقاعد کند.


یک دسته بندی در حال ظهور از ابزارهای ایجاد گرافیک بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می کند تصاویر جذابی برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید و تبدیل کنید. Conclusion
بازاریابی یک بازی آسان نیست و طول می کشد زمان و آزمایش. آنچه که برای رقیب شما کار می کند ممکن است برای شما کار نکند و همچنین تکنیک هایی که یک سال قبل موثر بودند ممکن است در بازار امروز کاملا بی اهمیت باشد.
همانطور که می بینید از این فهرست جمع آوری شده است، ابزارهای بسیاری و شرکت های نرم افزاری آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند تا با کمتر شدن دست یابد. من از تمام ابزارها استفاده نمیکنم، اما مواردی که من استفاده میکنم وقت و پول شما ارزش دارد.

src = "0.jpg
مقالات مرتبط